INSPEKTOR DS. MELIORACJI Pszczyna oferta pracy Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. MELIORACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: udział w postępowaniach związanych z działaniami inwestycyjnymi oraz utrzymaniowymi dot. wałów przeciwpowodziowych i cieków naturalnych będących w administracji Biura Terenowego w Pszczynie, udział w postępowaniach związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości, dokonywanie uzgodnień warunków posadowienia urządzeń wodnych oraz infrastrukturalnych, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3-go Maja 4a, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udział w postępowaniach związanych z działaniami inwestycyjnymi oraz utrzymaniowymi dot. wałów przeciwpowodziowych i cieków naturalnych będących w administracji Biura Terenowego w Pszczynie, udział w postępowaniach związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości, dokonywanie uzgodnień warunków posadowienia urządzeń wodnych oraz infrastrukturalnych, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. MELIORACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prowadzenie dokumentacji biurowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ogólna znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa, Prawo wodne, Prawo budowlane, KPA - w zakresie dotyczącym działalności statutowej ŚZMiUW
Nazwa pracodawcy:
Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Sokolska 65, 40-087 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Sokolska
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
TRANSPORT
BAROK Marek Czerniawski - 2017-04-03 - Polkowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. elektrycznych
Firma Handlowa "ELTOM" Chimerek Tomasz - 2016-03-14 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER, bieżąca obsługa administracyjna projektu pod wzglegem przepływu dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, hormonogramów płatności i rozliczeń, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych, przygotowywanie i prowadzenie postepowania ogfertowego, nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych Okregowemu Inspektorowi SW.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Gdańsku - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowca KAT C+E w transporcie międzynarodowym(Słowacja,Węgry,Słowenia,Rumunia,Chorwacja).Praca od poniedziałku do piątku (wg czasu pracy kierowców),weekendy wolne.Ciągnik siodłowy scania + naczepa firanka.
FIRMA HANDLOWA "BUDMAT" s.c - 2018-01-17 - Bielany (małopolskie)
Wymagany minimalny staż pracy, umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi. Charakterystyka pracy: doświadczenie na stanowisku ślusarz, umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi, zaangażowanie i motywacja do pracy. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą emailowy: biuro (at) mhtmechanika.pl.
MHT MECHANIKA PRECYZYJNA - 2017-06-12 - Rybnik (śląskie)
obsługa recepcji
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Wysoka Wieś (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA PODAWCZEGO.
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie wydawanie towaru
Sklep-Mięso-Wędliny ALHAP - 2016-11-04 - Sławków (śląskie)
wyksz. min. średnie min. 1 rok doświadczenie na ww stanowisku, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;organizowanie i kierowanie pracą biura, wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, wystawianie faktur oraz windykacja miękka, przygotowywanie umów oraz rachunków, przygotowywanie raportu kasowego, inne bieżące zadania
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie przeglądów samochodowychWYMAGANIA: wykształcenie średnie, uprawnienia diagnosty samochodowegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 502 646 456
DYSTRYBUCJA GAZU PROPAN-BURAN STANISŁAW GĘBORYS - 2016-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
- Wykonywanie masaży orientalnych służących do podniesienia kondycji fizycznej.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 12:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie masażu leczniczego. Mile widziany ukończony kursu masażu balijskiego. Wymagana umiejętność wykonywania masażów orientalnych: tajskiego, balijskiego oraz masażu rąk i stóp (refleksologia). Wymagana umiejętność wykonywania masażu tajskiego w profilaktyce i leczeniu. Wymagana umiejętność wykrywania i usuwania za pomocą masażu balijskiego zmian w tkance łącznej i mięśniach w schorzeniach narządów wewnętrznych. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami zleconymi. Opracowanie dokumentacji.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Hydraulik
BUDKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Litwa (Litwa)
promowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
montaż podnośników kubełkowych, ślimaków
Spaw Tech Krzysztof Włodarczyk - 2017-07-01 - Leszno (łódzkie)
kontrola w zakładach pracy
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie - 2016-01-19 - Leszno (wielkopolskie)
Usuwanie awarii sieci, pełnienie służby dyżurnego operatora sieci, instalacja sprzętu łączności, wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji, uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci, administrowanie programem specjalistycznym do zarządzania telefonami IP, pełnienie funkcji centrum kontaktowego ośrodka.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)
Aktywna promocja i sprzedaż licencji na legalne odtwarzanie muzyki na powierzonym terenie, systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, dbałość o wizerunek organizacji wśród klientów, prowadzenie negocjacji
Związek Producentów Audio Video - 2016-08-12 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI, ZLECENIA/SPRAWDZANIE ZADAŃ REMONTOWYCH, ZGŁASZANIE SZKÓD DO UBEZPIECZYCIELA, SPRAWDZANIE KOSZTORYSÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWNICTWO, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU NORMA
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gana (opolskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących osób bezrobotnych i poszukujących pracy- kompletowanie dokumentacji administracyjnej i opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi wniesione do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy- sprawowanie merytorycznego nadzoru nad działalnością powiatowego urzędu pracy na obszarze działania Oddziału Zamiejscowego w zakresie stosowania usług rynku pracy- udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach uprawnień do zasiłków dla bezrobotnych i innych uprawnień wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy- przeprowadzanie kontroli powiatowych urzędów pracy, w tym analiza dokumentacji kontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:- teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych.- zaangażowanie, systematyczność.- sprawna organizacja pracy własnej.- zdolność szybkiego podejmowania decyzji.- zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.ZADANIA:- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac ( z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych)- sporządzanie dokumentacji pracowniczej oraz prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich- monitorowanie terminó ważności badań lekarskich- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT- tworzenie raportów kadrowo-płacowych, zestawień i sprawozdań na potrzeby pracodawcy, a także do GUS, Urzędu Marszałkowskiego, itp.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-09-28 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
sprzedaz towarów, obsługa kasy fiskalnej, zamówienia towarów , obsługa klientów, dbanie o ład i porządekw sklepie
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właściwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól eklektromagnetycznych w środowisku.Wymiar etatu 1/2 etatu, umowa na zastępstwo.kontakt z pracodawcą: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl, fax 261-669-855.Miejsce pracy: ul. Graniczna 13 Wrocław.Informacja o ofercie w sali D.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych. Sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego. Nanoszenie zmian w dokumnetacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych. Dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy.Paca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Miejsce wyknywania pracy: teren Sekcji Eksploatacji: Bielsko - Biała, Czechowice - Dziedzice.
"POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE - POLSKIE LINIE KOLEJOWE" S.A. "ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH" Sosnowiec - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)