INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżące monitorowanie stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzenie korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami.- Godziny pracy: 7:00-14:35.
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżące monitorowanie stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Powadzenie korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami.- Godziny pracy: 7:00-14:35.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze: 3200 zł/brutto + wysługa lat + premia. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych. Wymagana dobra i praktyczna znajomość pakietu Office (Excel w szczególności, Word). Wymagana umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542270611
danePracodawcy_regon: 000289070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-259-16-88, 32-259-16-89) lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-259-16-88, 32-259-16-89) lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl, Godziny : 7:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c671b844fb6334f298a4cb468acaeb8a
Podobne oferty pracy
obsługa sekretariatu
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej - 2020-01-16 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
1. Przygotowywanie, opracowanie i ocena dokumentów w celu przygotowywania procedur przetargowych na zlecenie programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych, a także robót budowlanych w zakresie określonym w wykazie czynności, obowiązków dla osoby przygotowującej postępowanie dla danej procedury;2. Ścisła współpraca z biurami projektów lub innymi podmiotami realizującymi opracowania dokumentacyjne lub roboty budowlane a także z użytkownikami,administratorami w zakresie przydzielonych zadań; również w zakresie nadzoru autorskiego w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów.3. Opiniowanie programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych, weryfikacja wymienionych opracowań w zakresie zgodności ich wykonania z umową oraz obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów;4. Analizowanie przebiegu opracowywania dokumentacyjnego oraz robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów.5. Uczestniczenie w kontrolach planowych budów, przeglądach przedodbiorowych , odbiorach końcowych zadań.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szpachlowanie, ocieplanie budynków, malowanie elewacji
Usługi Dla Budownictwa - Szałata Marek - 2018-03-08 - Golina (wielkopolskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi, przestrzeganie przepisów prawa budowlanego oraz przepisów prawa o zamówieniach publicznych, sporządzanie planów remontowych, udzielanie odpowiedzi na korespondencję, udział w wizjach dotyczących spraw remontowych w administrowanych budynkach, udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w zakresie planowanych robót budowlanych.
Administracja Budynków LIDOM Lidia Dymek - 2020-05-04 - Sopot (pomorskie)
wykształcenie średnie techniczne (automatyka, elektrotechnika, mechatronika, informatyka)biegła znajomość czytania schematów elektrycznych praktyczna znajomość programowania PLC oraz sieci przemysłowychprawo jazdy kat. Bkomunikatywna znajomość języka angielskiegogotowość do wyjazdów służbowych.Programowanie sterowników PLC, tworzenie wizualizacji procesu HMI, parametryzacja, uruchamianie oraz konfiguracja urządzeń peryferyjnych, tworzenie dokumentacji projektowej.1 zmianawynagrodzenie: 6400 zł bruttopraca na terenie Polski oraz wyjazdy zagraniczne
SIMERIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opracowywanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji dotyczących BHP,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sieradz (łódzkie)
produkcja pieczywa i wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wyszków (mazowieckie)
wyksz. zawodowe, mile widziane doświadczenie;wynagrodzenie do uzgidnienia
ZBIORNIKI POWOLNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w terenie, bezpośrednie nadzorowanie realizowanych robót, planowanie zatrudnienia i koordynacja sprzętowa, bieżąca analiza postępu robót, zakupu materiałów
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o. o. we Włodawie - 2017-04-05 - Chełm (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadziła doradztwa w tym zakresie, monitorowała procesy przetwarzania danych osobowych, monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie audytów, dokonywała oceny skutków działań (analiza ryzyka) dla ochrony danych osobowych, wydawała zalecenia oraz monitorowała ich wykonanie, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z organem Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).- Wynagrodzenie: 2100-2520 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) . Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Dodatkowo: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Pełnienie zadań służby BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, nadzór nad zgodnością procedur i dokumentacji z wymogami przepisów BHP i PPoż.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Ochrona powierzonego mienia na obiekcie budowlanym
Umbrella sp zoo - 2020-03-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
szycie poduszek powietrznych z części tekstylnych, obsługa maszyn do szycia
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Oława (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
LARGO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Wałycz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prace budowlane przy wznoszeniu budynków
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Łosice (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków oraz utrzymywanie czystości.
PAWEŁ WRONA WYBORNE SMAKI - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne, znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2017-10-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów samoobsługowej hurtowni instalacyjnej, dbałość o prawidłowość funkcjonowania hurtowni, obsługa zamówień, wykładanie towaru, współpraca z działem handlowym, współpraca z magazynem centralnym i logistyką, dbanie o wizerunek firmy.
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-28 - Nysa (opolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Dmuchanie określonej ilości wyrobów szklanych
STREFA-GLASS Grzybów - 2016-10-21 - Grzybów (świętokrzyskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:- ustawa o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych,- pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – SpożywczychZapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli- weryfikacja dokumentacji- pobieranie i ocena próbek do kontroli
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie towarów, sprzedaż, miła obsługa klientów, dbałość o mienie sklepu, sprawdzanie terminów ważności.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" CHOJNA - 2016-12-09 - Chojna (zachodniopomorskie)
Praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż towarów - odzież dziecięca
"Junior Club", Alina Orlof - 2017-04-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)