INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
również po kierunku zarządzanie nieruchomościami, znajomość programu Norma i Ms Excel, mile widziane uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
danePracodawcy_nip: 7130005169
danePracodawcy_regon: 00048670600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0617
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146
Adres strony pracodawcy: http://www.smswidnik.pl/
Ulica pracodawcy: Aleja Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2020
Data dodania oferty pracy: 07.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e3d00ac4c501803ec487b63dcf33ef5
Podobne oferty pracy
x
GLOBNET Artur Cichecki - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
Pomoc medyczna osadzonym w Zakładzie Karnym w Płocku.
Zakład Karny w Płocku - 2019-08-20 - Płock (mazowieckie)
prace związane z zawodem.
Firma Budowlana LISBUD sp z o.o. sp.k. - 2016-12-09 - Mielec (podkarpackie)
Prace murarskie, przebudowa kominów, docieplenia budynków, remont dachów. Prace na terenie śląska.
WIESŁAW KAŁAMARZ USŁUGI WIELOBRANŻOWO TRANSPORTOWE "REMBEX" - 2017-05-11 - Bytom (śląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi recepturami
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kajew (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1878&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/71/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Projektów Nieinwestycyjnych i Koordynacji ZIT w Wydziale Funduszy Europejskich.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- programowała i opracowywała projekty na rzecz miasta Katowice, wynikające m.in.: ze Strategii Miasta Katowice,- przeprowadzała analizy możliwości pozyskiwania środków europejskich dla miasta Katowice,- przygotowywała dokumentację aplikacyjną projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich ze środków EFS - sporządzała wnioski o dofinansowanie, kompletowała i sporządzała załączniki,- przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do podpisywania umów o dofinansowanie projektów,prowadziła rozliczenia finansowe oraz kontrolowała budżety projektów,- monitorowała przebieg wdrażania projektów, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie i osiągniętymi wskaźnikami produktu i rezultatu,- monitorowała trwałość projektów zrealizowanych przez miasto Katowice,- realizowała obowiązki związane z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie- współpracowała z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich- współpracowała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz partnerami realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich,- przygotowywała i składała sprawozdania oraz wnioski o płatność,- archiwizowała dokumenty dotyczące projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres oraz w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej,- uczestniczyła w kontrolach prowadzonych projektów.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice, przedstawicielami IZ PO, innymi jednostkami samorządu terytorialnego itp.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-10-21 - Katowice (śląskie)
nadzór i kontrola pracy instalacji sanitarnych w budynkach spółdzielni mieszkaniowej "Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
•nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, •przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym,•uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych,•cd na bip.slowinskipn.pl; przewidywany okres zatrudnienia 5 miesięcy
Słowiński Park Narodowy - 2018-06-11 - Smołdzino (pomorskie)
jw.
24 Management Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Klonowica 1aGODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie, biegła znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, obsługa sprzętu biurowego, konieczne CV.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizowanie w sposób systematyczny i dokładny indywidualnego programu usprawniania ruchowego i odpowiedzialność za jego przebieg,stosowanie się do zaleceń lekarza,układanie programu rehabilitacji ruchowej w oparciu o ww.zalecenia i wskazania,współpraca z psychologiem i instruktorami terapii zajęciowej w zakresie problemów psychologiczno-terapeutycznych,prowadzenie systematycznie karty obserwacji uczestników,dokonywanie okresowej oceny efektów rehabilitacji i przygotowywanie wynikających z oceny wniosków,zapewnienie bezpieczaeństwa uczestnikowi podczas zajęć
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2016-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż z RPO na ok. 5 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:MATEJKI 22GODZ.PR.:7/8-15/16WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, prawo), umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, MS Excel, osoba zrównoważona, komunikatywna, niekonfliktowa, staranna
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prae związane z RODO
Publiczna Szkoła Podstawowa w Krukowie - 2018-08-08 - Krukowo (mazowieckie)
Szycie cholewek.
Konopka Kazimierz P.P.H. 'KAZKOBUT" - 2016-05-12 - Stanisław Dolny (małopolskie)
Obsługa gości, przyjmowanie zamówień.
"DAAR" SPÓŁKA CYWILNA HANDIUK ARKADIUSZ, HANDIUK AGNIESZKA - 2019-07-02 - Zamość (lubelskie)
obsługa klientów restauracji
Ośrodek Wczasowy "Jaźdżówki" Danuta Gerczak - 2018-03-22 - Jażdżówki (warmińsko-mazurskie)
Rozpatrywanie odwołań od decyzji, rozpatrywanie skarg i wniosków, prowadzenie zbiorów aktów prawnych, prowadzenie korespondencji w ramach listów do obywateli, prowadzenie ewidencji skarg do WSA, wznawianie postępowania administracyjnego.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-25 - Płock (mazowieckie)
prawidłowe prowadzenie gospodarki nieruchomościami poprzez działania zgodne z wymogami i przepisami resortowymi dotyczącymi obiektów wojskowych oraz infrastruktury technicznej, ustalonymi przepisami prawa i wytycznymi przełożonych, opracowywanie i sporządzanie wniosków na przejęcie w trwały zarząd MON lub nabycie na rzecz Skarbu Państwa, bądź pozyskiwanie w innej formie gruntów, prowadzenie teczek podstaw prawnych kompleksów wojskowych w Garnizonów, analizowanie sposobu wykorzystania nieruchomości będących w zarządzie wojska w zakresie ich zbędności lub pozyskania na podstawie wniosków jednostek wojskowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
transport towarów, artykułów spożywczych na terenie całej Polski
Chowaniak Marcin Usługi Transportowe - 2017-07-06 - Wadowice (małopolskie)
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie,- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów, budynków, urządzeń,- prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2018-09-20 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)
Nadzór i kosztorysowanie
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-03 - Gdynia (pomorskie)
kontrola jakości owoców i warzyw
ORSKOV FOODS S.A. - 2017-10-23 - Zajezierze (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
SKAREM Sp. z o.o. o Stalowa Wola - 2020-01-16 - Krasnystaw (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem Godziny pracy: 7-15 (pn 9-17)Wynagrodzenie 3500 zł brutto
Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Jarem - 2020-02-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,Oferujemy:- umowę o pracę cza czas określony (na zastępstwo)- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego- wsparcie doświadczonego zespołu.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-05-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej i chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- realizacja bieżących zakupów- przygotowywanie zamówień/zleceń- prowadzenie rejestrów zakupów- monitorowanie realizacji dostaw i reklamacji- zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2020-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)