INSPEKTOR (WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK - SEKCJA GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI) Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: INSPEKTOR (WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK - SEKCJA GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: prawidłowe prowadzenie gospodarki nieruchomościami poprzez działania zgodne z wymogami i przepisami resortowymi dotyczącymi obiektów wojskowych oraz infrastruktury technicznej, ustalonymi przepisami prawa i wytycznymi przełożonych, opracowywanie i sporządzanie wniosków na przejęcie w trwały zarząd MON lub nabycie na rzecz Skarbu Państwa, bądź pozyskiwanie w innej formie gruntów, prowadzenie teczek podstaw prawnych kompleksów wojskowych w Garnizonów, analizowanie sposobu wykorzystania nieruchomości będących w zarządzie wojska w zakresie ich zbędności lub pozyskania na podstawie wniosków jednostek wojskowych.
Data publikacji: 2020-07-30
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prawidłowe prowadzenie gospodarki nieruchomościami poprzez działania zgodne z wymogami i przepisami resortowymi dotyczącymi obiektów wojskowych oraz infrastruktury technicznej, ustalonymi przepisami prawa i wytycznymi przełożonych, opracowywanie i sporządzanie wniosków na przejęcie w trwały zarząd MON lub nabycie na rzecz Skarbu Państwa, bądź pozyskiwanie w innej formie gruntów, prowadzenie teczek podstaw prawnych kompleksów wojskowych w Garnizonów, analizowanie sposobu wykorzystania nieruchomości będących w zarządzie wojska w zakresie ich zbędności lub pozyskania na podstawie wniosków jednostek wojskowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR (WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK - SEKCJA GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, geodezyjne lub administracyjne, wykształcenie średnie - 3 lata doświadczenia, wyksztalcenie wyższe - 1 rok doświadczenia, umiejętności stosowania ustaw prawo geodezyjne i kartograficzne, o podatkach i opłatach lokalnych, praktyczna znajomość obsługi komputera MS Office - Word, Excel, umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych lub kandydat podda się postępowaniu sprawdzającemu do dostępu do informacji niejawnych
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
danePracodawcy_nip: 9290000549
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddf7859467d674b91aa80e086d1526ba
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie,przechowywanie,wydawanie asortymentu oraz obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia w tym specjalizowane ze zmiennym wysięgiem.
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-01-04 - Kutno (łódzkie)
nadzór i koordynowanie remontów urządzeń i sieci wod-kan, gazowych, co, prowadzonych na podstawie umów i zleceń w zasobach Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej
RUDZKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W RUDZIE SLĄSKIEJ - 2021-05-04 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa koparko-ładowarki, kopanie, ładowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANO-USŁUGOWE SZPAKOWSKI WOJCIECH SZPAKOWSKI - 2016-10-04 - Sulechów (lubuskie)
wykrawanie elementów, czyszczenie kosci, pakowanie , patroszenie, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,- wystawiane zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,- ewidencjonowanie składek,- rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dziewięciokondygnacyjny z windą niedostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych.
Przedsiębiorstwo Instalacyjne Quadra Zbigniew Stankiewicz - 2017-03-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. W zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej:- kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanych z infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznej elementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych,- przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2. W zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP:- przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych,- uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru,- protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy,- kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa,- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy),- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3. W zakresie pozostałych zadań:- szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej,- przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych,- uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego,- kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania komunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałami własnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych,- sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, - bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren, - praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomocnik ślusarza
Jacek Kaczor DAKEL PPHU - 2019-07-10 - Skrzyszów (małopolskie)
udział w akcji edukacyjnej jako tajemniczy klient, próba zakupu alkoholu w celu sprawdzenia reakcji sprzedawcy( prośba o dowód osobisty) oraz dystrybucja materiałów edukacyjnych przy okazji odwiedzin w sklepie.
kontakt przez OHP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prace magazynowe, konfekcjonowanie materiałów, obsługa załadunków i rozładunków, prace ogólnobudowlane na terenie zakładu pracy, praca częściowo na zewnątrz i na wysokości
ORBUD PPU Spółka z o.o. - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisó wi zasad BHP, przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu oólnego dot.. bhp noo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji; przeprowadzanie postępowań dot. wypadków zw. z pełnieniem slużby; opracowywanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń bhp okresowych pracown. i funkcjonariuszy Policji; sporządzanie analiz stanu bhp
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie - 2017-06-05 - Głogów (dolnośląskie)
DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko Inspektor - umowa na zastępstwo PLACÓWKA TERENOWA KRUS w LIPNIEMiejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Lipnie 87-600 Lipno, ul. Kardynała Wyszyńskiego 10aZakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolników,- prowadzenie postępowań powypadkowych,- prowadzenie wizytacji gospodarstw rolnych,- windykacja należności dla KRUS,- prowadzenie dokumentacji obsługi orzecznictwa lekarskiego,- współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Sądem Rejonowym.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego(komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wymagana dyspozycyjność w zakresie krajowych wyjazdów służbowych.Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brakwindy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-08-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Zespół Szkół Publicznych nr 3 - 2016-10-12 - Pleszew (wielkopolskie)
obsługa gości hotelowych w restauracji
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Niepołomice (małopolskie)
Programowanie MS SQL oraz NET, administrowanie systemami informatycznymi, wdrażanie i serwisowanie systemów informatycznych.I zmiana godz. 7.00-15.00Oferta DIWSP dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-przygotowanie pism, postanowień i decyzji,-udział w kontrolach budów i oględzinach,-obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
Zabezpieczenie przeciwpożarowe urządzeń i budynków
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach - 2015-12-11 - Puławy (lubelskie)
obsługa klientów w sklepie spożywczym
PH BOCIAN Julita Kulik - 2019-11-15 - Krynki (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych w Spółce. Obsługa programów informatycznych wspomagających pracę na stanowisku. Prowadzenie, weryfikacja oraz rozliczanie dokumentów dotyczących ewidencji czasu pracy (harmonogramów czasu pracy, list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich itp.). Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz współpraca z instytucjami zewnetrznymi w tym zakresie. Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Tworzenie raportów dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych. Realizacja procesów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi: analiza i planowanie zatrudnienia, adaptacja zawodowa pracowników, polityka szkoleniowa, okresowa pracowników. Ścisła współpraca z Działem Płac, Komórką Prawną, Specjalistą BHP.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Rozwożenie materiałów wg dokumentacji, przyjmowanie i wydawanie towarów (załadunek i rozładunek).
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Strzała (mazowieckie)
Znajomość przepisów BHP i p.poż.
GOMAR Pińczów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna - 2021-03-01 - Pińczów (świętokrzyskie)
praca w charakterze strażnika działu ochrony w bezpośrednim kontakcie z osobami tymczasowo aresztowanymi i skazanymi
ARESZT ŚLEDCZY W POZNANIU - 2018-05-07 - Poznań (wielkopolskie)
określone w informacji o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2021-06-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie od 25 marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony, praca w systemie zadaniowym.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-03-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Kompleksowe przygotowywanie zadań inwestycyjnych, sprawdzanie dokumentacji przetargowej, udział w odbiorach, koordynowanie robót, przyjmowanie rezygnacji lokatorskich, kompletowanie dokumentacji technicznej. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny: eksploatacja (at) smosada.pl lub inwestycje (at) smosada.plOferta znajdue się w sali: D
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSADA - 2016-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
1) Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Powiatowego Centrum Usług Społecznych oraz jednostek obsługiwanych.2) Dysponowanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. 3) Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników. 4) Koordynowanie terminów dokonywania ocen kwalifikacyjnych pracowników, w tym przygotowywanie stosownych dokumentów. 5) Przygotowywanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska kierownicze urzędnicze i urzędnicze. 6) Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, zasiłków, nagród i innych wg potrzeb. 7) Sporządzanie list obecności pracowników. 8) Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatkowych. 9) Prowadzenie rejestru Zarządzeń. 10) Przygotowywanie sprawozdań związanych z funkcjonowaniem jednostek. 11) Prowadzenie spraw związanych z ZFŚŚ. 12) Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych.13) Nadzór nad archiwum zakładowym.Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 66 42, 661 666 631, e-mail: sekretariat (at) pcus.pl
POWIATOWE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH - 2020-06-04 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANISZONĄ ODPOWIEDZIALMOŚCIĄ - 2021-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)