INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA Koszalin oferta pracy 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA
Wynagrodzenie: od 3 806 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych
Data publikacji: 2020-08-03
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 806 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 806 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2020
Data zakończenia pracy: 03.11.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zasad kosztorysowania, znajomość prawa budowlanego, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Nazwa pracodawcy: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 6692516785
danePracodawcy_regon: 321203128
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn - czw. 7:00 - 15:30, pt. 7:00 -13:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy ważna do: 03.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de2d99275a2a0cdcfb1edda39ac12ade
Podobne oferty pracy
•prowadzenie spraw i procedur w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody;•prowadzenie spraw dotyczących aktualnego stanu technicznego i eksploatacyjnego obiektów budowlanych, wewnętrznych sieci technicznych i budowli;•utrzymanie sprawności i nadzorowanie eksploatacji urządzeń, instalacji i obiektów;•utrzymanie sprawności i nadzorowanie eksploatacji urządzeń ciepłowniczych, związanych z gospodarką wodno-ściekową oraz urządzeń i instalacji odgromowych ochrony przeciwporażeniowej,•prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami oraz ochroną środowiska;•prowadzenie i aktualizacja dokumentacji zewnętrznych sieci zasilających, energetycznych, wodnych, cieplnych, gazu i odprowadzających ścieki;
Miejski Zakład Komunikacyjny Społka z o.o. - 2020-02-20 - Opole (opolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
prawidłowa eksploatacja procesu produkcji, kontrola jakości wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsluga maszyn produkcyjnych,pakowanie papierowych kubeczkow,kontrola jakości
WORK EXPRESS sp. z o.o. - 2016-07-21 - Czeladź (śląskie)
Tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe- próby funkcjonalne urządzeń: elektroenergetycznych, elektrycznych, sterowania i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
wydawanie wniosków o przydział /zamianę lokali mieszkalnych, opisywanie i rejestrowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielenia informacji dla klientów, archiwizacja dokumentów, prace administracyjne np. przygotowywanie poczty do wysyłki, wykonywanie kopii pism
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Bochnia (małopolskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
Sowix Agencja Usług BHP i P.POŻ - 2018-08-09 - Łuków (lubelskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
Kubiz Eugeniusz Bożewski - 2017-05-10 - Rusinowo (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Firma Usługowa "TOP - CLEANER" Monika Otręba - 2020-06-24 - Łask (łódzkie)
Realizacja terapi zajęciowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem oraz jego rodziną, a także środowiskiem, rozpoznawanie potrzeb bio-psycho-społecznych pacjenta, organizowanie w ramach terapii zajęć, których celem jest poprawa stanu psychicznego i społecznego funkcjonowania pacjenta oraz pomoc w jego integracji w środowisku, nauki pacjenta czynności życia codziennego tj. gotowanie, sprzątanie, trening kulinarny, samoobsługa, dokumentowanie, monitorowanie procesu terapeutycznego w systemie Auxilio, współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za rehabilitację pacjenta.
FUNDACJA WSPIERANIA ROZWOJU SPOŁECZNEGO LEONARDO - 2020-01-21 - Wieliczka (małopolskie)
- Obsługa bankowości (realizacja płatności, obsługa księgowa wyciągów bankowych). Wspomaganie działań w zakresie planowania i monitoringu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokumentów, projektowanie list obecności, rejestry
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad robotami sanitarnymi, uprawnienia branżowe, zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca biurowa połączona z wyjazdem do gospodarstw rolnych
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-03-23 - Lębork (pomorskie)
Praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywnosci pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań (postepowania administracyjne, egzekucyjne),sporządzanie obowiązujących sprawozdań i raportów w ramach działalności zespołu ds. bezpieczeństwa żywności,pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-10-25 - Chełm (lubelskie)
Oferta konkursowa :Zakres obowiązków określono w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze/Article/get/id,1244074.html
URZĄD GMINY W BRZESZCZACH - 2016-10-12 - Brzeszcze (małopolskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp.z.o.o. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
monitorowanie powierzchni handlowej, ochrona mienia przed kradzieżą i włamaniem na terenie obiektu, kontrola ruchu osobowego, obsługa komputera
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z O.O. - 2017-09-06 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe kierunkowe; min. rok doświadczenia zawodowego; wymagane uprawnienia na wózek widłowy z wymianą butli gazowych, uprawnienia do obsługi suwnic z poziomu roboczego; dyspozycyjność, mile widziane upr. do pracy z materiałami chemicznymi (kwas siarkowy, inhibitory trawienia; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-10 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie procedur dot. obszaru obsługi syst. komputerowych. Zarzadzanie polityka bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łążek Ordynacki (lubelskie)
Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
lektor języka angielskiego
CENTRUM EDYKACJI - SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH "ARKANA" ZBIGNIEW KOKOSZKA - 2017-07-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)