INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA Koszalin oferta pracy 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA

Wynagrodzenie: od 3 806 PLN

Zakres obowiązków: planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych

Data publikacji: 2020-08-03

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych, rozliczanie zadań konserwacyjno- remontowych, planowanie potrzeb w zakresie inwestycji obiektów budowlanych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 806 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za staż pracy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - BRANŻA ELEKTRYCZNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 806 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2020

Data zakończenia pracy: 03.11.2020

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zasad kosztorysowania, znajomość prawa budowlanego, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych

Nazwa pracodawcy: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

danePracodawcy_nip: 6692516785

danePracodawcy_regon: 321203128

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn - czw. 7:00 - 15:30, pt. 7:00 -13:00

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3261

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448

Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.08.2020

Oferta pracy ważna do: 03.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de2d99275a2a0cdcfb1edda39ac12ade

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY - od 3 500 PLN

•prowadzenie spraw i procedur w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody;•prowadzenie spraw dotyczących aktualnego stanu technicznego i eksploatacyjnego obiektów budowlanych, wewnętrznych sieci technicznych i budowli;•utrzymanie sprawności i nadzorowanie eksploatacji urządzeń, instalacji i obiektów;•utrzymanie sprawności i nadzorowanie eksploatacji urządzeń ciepłowniczych, związanych z gospodarką wodno-ściekową oraz urządzeń i instalacji odgromowych ochrony przeciwporażeniowej,•prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami oraz ochroną środowiska;•prowadzenie i aktualizacja dokumentacji zewnętrznych sieci zasilających, energetycznych, wodnych, cieplnych, gazu i odprowadzających ścieki;
Miejski Zakład Komunikacyjny Społka z o.o. - 2020-02-20 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE EKSPLOATACJI BUDYNKÓW NR 4 - od 2 800 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR URZĄDZEŃ LINII PRODUKCYJNEJ - od 3 400 PLN

prawidłowa eksploatacja procesu produkcji, kontrola jakości wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 13 PLN

obsluga maszyn produkcyjnych,pakowanie papierowych kubeczkow,kontrola jakości
WORK EXPRESS sp. z o.o. - 2016-07-21 - Czeladź (śląskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 25 PLN

Tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI JAKOŚCI SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ - od 3 200 PLN

Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe- próby funkcjonalne urządzeń: elektroenergetycznych, elektrycznych, sterowania i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Lubin (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

wydawanie wniosków o przydział /zamianę lokali mieszkalnych, opisywanie i rejestrowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielenia informacji dla klientów, archiwizacja dokumentów, prace administracyjne np. przygotowywanie poczty do wysyłki, wykonywanie kopii pism
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Bochnia (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
Sowix Agencja Usług BHP i P.POŻ - 2018-08-09 - Łuków (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych
Kubiz Eugeniusz Bożewski - 2017-05-10 - Rusinowo (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 300 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
Firma Usługowa "TOP - CLEANER" Monika Otręba - 2020-06-24 - Łask (łódzkie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 4 850 PLN

Realizacja terapi zajęciowej, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem oraz jego rodziną, a także środowiskiem, rozpoznawanie potrzeb bio-psycho-społecznych pacjenta, organizowanie w ramach terapii zajęć, których celem jest poprawa stanu psychicznego i społecznego funkcjonowania pacjenta oraz pomoc w jego integracji w środowisku, nauki pacjenta czynności życia codziennego tj. gotowanie, sprzątanie, trening kulinarny, samoobsługa, dokumentowanie, monitorowanie procesu terapeutycznego w systemie Auxilio, współpraca ze specjalistami odpowiedzialnymi za rehabilitację pacjenta.
FUNDACJA WSPIERANIA ROZWOJU SPOŁECZNEGO LEONARDO - 2020-01-21 - Wieliczka (małopolskie)

INSPEKTOR - od 3 200 PLN

- Obsługa bankowości (realizacja płatności, obsługa księgowa wyciągów bankowych). Wspomaganie działań w zakresie planowania i monitoringu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokumentów, projektowanie list obecności, rejestry
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU - od 5 200 PLN

do uzgodnienia
RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT SANITARNYCH - od 13,7 PLN

nadzór nad robotami sanitarnymi, uprawnienia branżowe, zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Praca biurowa połączona z wyjazdem do gospodarstw rolnych
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-03-23 - Lębork (pomorskie)

ROBOTNIK POMOCNICZY PRZY PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW: BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - do 4 000 PLN

prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywnosci pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań (postepowania administracyjne, egzekucyjne),sporządzanie obowiązujących sprawozdań i raportów w ramach działalności zespołu ds. bezpieczeństwa żywności,pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-10-25 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR – SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKTY - 3 000 - 4 200 PLN

Oferta konkursowa :Zakres obowiązków określono w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze/Article/get/id,1244074.html
URZĄD GMINY W BRZESZCZACH - 2016-10-12 - Brzeszcze (małopolskie)

OPERATOR MONITORINGU - od 2 200 PLN

monitorowanie powierzchni handlowej, ochrona mienia przed kradzieżą i włamaniem na terenie obiektu, kontrola ruchu osobowego, obsługa komputera
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z O.O. - 2017-09-06 - Tarnowskie Góry (śląskie)

WYTRAWIACZ WALCÓWKI - od 1 850 PLN

Wykształcenie: zawodowe kierunkowe; min. rok doświadczenia zawodowego; wymagane uprawnienia na wózek widłowy z wymianą butli gazowych, uprawnienia do obsługi suwnic z poziomu roboczego; dyspozycyjność, mile widziane upr. do pracy z materiałami chemicznymi (kwas siarkowy, inhibitory trawienia; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-10 - Gliwice (śląskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 2 100 PLN

przygotowanie procedur dot. obszaru obsługi syst. komputerowych. Zarzadzanie polityka bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łążek Ordynacki (lubelskie)

INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ - od 3 000 PLN

Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS.ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH - 2 420 - 2 860 PLN

Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2282) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)