INSPEKTOR Katowice oferta pracy ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa bankowości (realizacja płatności, obsługa księgowa wyciągów bankowych). Wspomaganie działań w zakresie planowania i monitoringu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa bankowości (realizacja płatności, obsługa księgowa wyciągów bankowych). Wspomaganie działań w zakresie planowania i monitoringu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości. Wymagana dobra znajomość: WORD, EXCEL, POWER POINT.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-420-41-51) w godzinach 9:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Karolinki 1, 40-467 Katowice) lub e-mail: i.polonek (at) scuw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 9:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.scuw.pl
Ulica pracodawcy: Karolinki
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2020
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?efdebf9e68228cf47244864ee861aed9
Podobne oferty pracy
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004. Dokumenty należy składać lub przesłać na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro do dnia: 26.11.2018 r.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie pracowników i podwykonawców, zamawianie materiałów, sporządzanie kosztorysów, inwentaryzacji, tworzenie projektów instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krosno (podkarpackie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
naprawa stolarki drzwiowej oraz mebli, układanie wykładzin PCV i tekstylnych, wykonywanie nietypowych elementów drewnianych tj. półki, wieszaki, zabudowy itp.; praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2016-04-19 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Słupsk (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
klejenie opakowań,sklejanie pudełek,lekka praca siedząca i stojąca
Zakład Poligraficzny "GRODRUK " - 2016-02-01 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego, rozładunek, załadunek dostaw,
Mateusz Łacisz P.H.U. ŁACISZ - 2020-08-04 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedawcaobsługa kasy fiskalnej, urządzeń i maszyn na stoisku mięsnym
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Radymno (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości w budynku szpitala, wokół budynków, mycie okien, szfek, toalet, mycie żaluzji, zdejmowanie i zakładanie firan, dezynfekuje, pomoc w porcjowaniu posiłków, przygotowanie łózka chorych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
-
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa urządzeń elektrycznych (branża - produkcja szkła i luster drogowych)
F.P.H.U. TREMO S.C. ARTUR SAGAN, MARIAN SAGAN - 2018-12-19 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z dostawcami i odbiorcami z krajów Bliskiego Wschodu, pomoc przedstawicielom handlowym, stały kontakt z magazynierami, sporządzanie raportów dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż w markecie
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
tworzenie dok. zewn. i wewn., obsługa komputera, obsługa klienta w sprawach dot. programu 500+ i funduszu alimentacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Biały Dunajec (małopolskie)
- kontrola jakości,- praca przy maszynach,- praca przy komputerze.Umowa o pracę tymczasową.Praca na trzy zmiany.Przewidywany okres zatrudnienia : 18 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
liczenie asortymentu w sklepie
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie z obowiązującymi przepisami: resortowymi, dotyczącymi obiegu dokumentów, kancelaryjnymi, BHP, i ppoż o ochronieinformacji niejawnych oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwabieżąca obsługa sekretariatu, wykonywanie prac z zakresu maszynopisania- komputerowe Microsoft WPRD i EXCELgromadzenie i systematyczne aktualizowanie zbiorów, przepisów prawnych i innych wydawnictw, prowadzenie ewidencjiartykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dzienników korespondencyjnychi dziennika podaczego, prowadzenie wykazówprzesyłek nadanych i otrzymanychobsługa telefaksu i prowadzenie ewidencjikorespondencji telefaksowejnadanej i otrzymanej\obsługa kserokopiarki-sporządzanie kserokopii dokumentówwykonywanie czynności przy klasyfikacji i archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Łódź (łódzkie)
-Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB , ONW, PRŚ oraz miniumum jednego innego działania PROW-Weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w rammach sysemów wsparcia bezpośredniego, PROW-Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych-Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział- Udzielenie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny - 2019-05-30 - Margonin (wielkopolskie)
obsługa klienta i kasy fikalnej
STACJA PALIW MARES M. I E. SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)