INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1022) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1022)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. St. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1022)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,- znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość przepisów Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 1, 16),- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność. wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.pozostałe wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 10 marca 2020 roku do dnia 20 marca 2020 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC VI.2 - 4 etatyDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c555ab83cbeb49efec7718fc45c9e6f6
Podobne oferty pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
-sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych/ budowlanych z projektem,- realizowanie planów remontów podległych nieruchomości,- usuwanie awarii i zagrożeń,- zapewnianie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych nieruchomości,- kontrola nad jakością wykonywanych robót,- zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji,- dokonywanie rozliczeń z budowy,- prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań
ENTER sp. z o.o. - 2019-05-09 - Opole (opolskie)
NAUCZANIE TECHNIKI W JĘZYKU POLSKIM I JĘZYKU ANGIELSKIM
Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa PROMAR - 2016-04-28 - Rzeszów (podkarpackie)
oczyszczanie ubytków dróg, wykaszanie poboczy, itp
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
Obsługa urządzęń pralniczych, prasowanie i czyszczenie ubrań. Praa w godz. 10-14, 20 godz./tydz. na umowę zlecenie.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-07-21 - Hajnówka (podlaskie)
Nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców, wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-09-09 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
AMLUX SP. Z O. O. - 2019-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa samochodów
CAR-MARKET Marcin Bielat - 2017-03-29 - Uścikowo-Folwark (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie badań nieniszczący w metodach VT,MT,PT,RT,UT.
LABO-NDT - 2019-07-17 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
PHU AKWA Sikorska-liszkiewicz Spółka Jawna - 2019-06-12 - Czeladź (śląskie)
tworzenie raportów i zestawień handlowych, współpraca z działem logistyki, aktualizacja cenników, oraz warunków handlowych, tworzenie rezerwacji odbioru, tworzenie reklamacji, przyjmowanie zwrotów towarów od odbiorców oraz koordynowanie ich z zarządem i działem logistyki, ustalanie terminu dostaw, planowanie sprzedaży i informowanie działu zakupów, koordynowanie przepływu informacji
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń, zasiłków ZUS. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS. Sporządzanie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Wystawianie zaświadczeń Rp-7. Planowanie i rozliczanie funduszu płac.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARZYNIE - 2018-08-01 - Warzyn (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; biegła znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: meldowanie i rozliczanie gości hotelowch oraz przyjmowanie rezerwacji hotelowych i gastronomicznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Sośnicowice
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Sośnicowice (śląskie)
praca w ksiegowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w
TELESTRADA S.A. - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-10-30 - Wartkowice (łódzkie)
Sprzedawca - kasjer na stacji paliw PKN Orlen. Godziny pracy do uzgodnienia.
HOSSA-M Mirosław Wawer - 2017-08-18 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek kontenerów, mocowanie i rozmocowanie ładunków, prace na wysokości związane z przeładunkiem towarów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie
STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. - 2019-01-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
kontrola poprawności wykonywania planów montażowych, kontrola produktów pod względem ewentualnych defektów
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z oferta
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Parchowo (pomorskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Lubochowo (pomorskie)
Zakres obowiązków:- administrowanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, marketing internetowy- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu- tworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingu- obsługa klienta - przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe oraz pomoc w doborze urządzeń- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian)Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2018-09-19 - Mielec (podkarpackie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gotkowice (małopolskie)
naprawy drobnego sprzętu szkolnego, naprawy, przeglądy urządzeń sanitarnych i wodno - kanalizacyjnych, koszenie i grabienie trawników, odśnieżanie, drobne naprawy i remonty budynków, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Oświęcim (małopolskie)