INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI Rzeszów oferta pracy 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane uprawnienia budowlane. Dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
danePracodawcy_nip: 5170346645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b93a84f7b4e844e38228d1c60317d9a
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań kuchni tajskiej. Równoważny system czasu pracy, dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Miejsce pracy: lokale należące do firmy Wrocławska Akademia Kulinarna Sp. z o.o. Sp. k. we Wrocławiu.
Wrocławska Akademia Kulinarna Sp z o.o. Sp. komandytowa - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn w celu obróbki drewna
DREWMAR MARTA JANGAS-IDZIKOWSKA - 2020-06-02 - Kraszewice (wielkopolskie)
Wsparcie zespołu w analizowaniu potrzeb klienta, wsparcie zespołu w przygotowywaniu oferty dla klienta, wsparcie w procesie audytowania nspółek, praca z danymi w excelu, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie okresowych obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
pomoc w kuchni
Pizzeria BEST & Restauracja Zdzisław Piątek - 2016-04-12 - Augustów (podlaskie)
kierowanie samochodem dostawczym, załadunek i rozładunek samochodów
PHU "WYSOKIŃSKI" SP. Z O.O. - 2019-04-09 - Kock (lubelskie)
dbałość o park maszynowy, zapewnienie maszyn do produkcji, dbałość o porządek, nadzorowanie przyzakładowej oczyszczalni ścieków
VG WIELKOPOLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Dunaj (mazowieckie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA PODAWCZEGO.
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie - 2017-08-29 - Wiśniew (mazowieckie)
Przewidywany zakres zadań do pracy na stanowisku:1) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Sądu Okręgowego w Szczecinie, jegowłaściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie stronyinternetowej, poczty elektronicznej, a także innych sądów, organów i urzędów centralnychoraz kierowanie do właściwych sal rozpraw,2) udzielanie informacji o stanie postępowania w sprawie na podstawie danych z sądowychsystemów informatycznych osobiście, drogą mailową oraz telefonicznie,3) udzielanie informacji o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentachskładanych do sądu przy wnoszeniu sprawy, kosztach sądowych, sposobie ubiegania sięo zwolnienie od kosztów sądowych, przesłankach ustanowienia obrońcy, adwokata lub radcyprawnego z urzędu, itp.,4) udzielanie pomocy świadkom i pokrzywdzonym podczas pobytu w sądzie między innymipoprzez informowanie, kierowanie do sal rozpraw, odprowadzanie do odpowiednichpomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych,5) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ichw BOI nie będzie możliwe,6) udostępnianie informacji o lekarzach sądowych, biegłych sądowych, tłumaczach przysięgłych,mediatorach oraz instytucjach, których działalność wiąże się z ochroną praw człowieka,7) udostępnianie formularzy sądowych oraz wzorów pism sądowych,8) udostępnianie informacji o możliwości zakończenia sporu w drodze mediacjiw poszczególnych rodzajach spraw, zasadach i procedurze mediacji oraz sposobie kontaktuz mediatorem,9) wydawanie odpisów dokumentów na podstawie sądowych systemów informatycznych lub aktsądowych po ich otrzymaniu z właściwego wydziału. Wymagania:-odbyty staż pracy w sądzie lub prokuraturze zakończony złożonym egzaminem urzędniczym,-pełna zdolność do czynności prawnych,-wykształcenie minimum wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia,-znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność biegłego pisania oraz posługiwanie się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielnesporządzanie dokumentacji w formacie Word,-nieposzlakowana opinia,- brak prowadzonego postępowania o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,-niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania pożądane :-wysoka kultura osobista,-komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,-umiejętność pracy w zespole,-odporność na stres,-znajomość sądowych systemów informatycznych,-wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.Szczegóły oferty na stronie:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168Praca w godzinach: 07:30-15:30Wysokość proponowanego wynagrodzenia:2.100,- złotych brutto + ewentualny dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.Termin składania ofert: do dnia 02 listopada 2018 r.Wymagane dokumenty:podanie, oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego ogłoszenia cv, kserokopia ukończenia studiów, kserokopia dokumentu potwierdzającego złożony egzamin urzędniczy, ewentualnie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia).Miejsce składania ofert:Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42 - Biuro Obsługi Interesanta lub za pośrednictwem operatora pocztowego (w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót;- udzielanie informacji wykonawcom obót ziemnych o uzbrojeniu terenu;- przestrzeganie terminów gwarancyjnych;- nadzór nad terminowym wykonaniem zadań wynikających z rocznego planu remontów nieruchomości;- koordynowanie robót budowlanych
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-09-10 - Wejherowo (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z obowiązującymi procedurami, obrót opakowaniami zwrotnymi, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Skała (małopolskie)
Główne obowiązki: 1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności. 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i nadzór nad maszynami i urzędzeniami przemysłowymi
STUDENT-SERVICE "MARKOP" Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Lubsko (lubuskie)
utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dostarczanie towarów za granicę
"Magtrans" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa klienta, przygotowywanie towaru do sprzedaży(aktualizacja i weryfikacja cen),wykładanie towaru
KAUFLAND POLSKA MARKETY SP. Z O.O. SP.K. - 2017-09-22 - Namysłów (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozładunek, załadunek komponentów. Dbanie o porządek na stanowisku pracy. Transport komponentów
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Skarbimierz (opolskie)
obsługa kasy w pełnym zakresie; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie pism zewnętrznych, kompensat rozrachunków i not korygujących; naliczanie odsetek z tytułu nietermimowych zapłat; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie truskawek, praca na akord.
kontakt przez OHP - 2019-04-08 - Szwecja (Szwecja)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Trzcianka (wielkopolskie)
Obsługa wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Kęty (małopolskie)
Pomoc w przygotowaniu dań kuchni bengalskiej, współpraca z bengalskim szefem kuchni. Praca na 3/4 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
RAHMAN KEBAB SP. Z O.O. - 2016-09-28 - Pruszków (mazowieckie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych; kosztorysowanie; wykonywanie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień; przeprowadzanie przetargów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-04-25 - Gdynia (pomorskie)
- zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w budynku Teatru- podejmowanie dyżuru w określonym czasie na wyznaczonym stanowisku- znajomość i stosowanie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa- sygnalizowanie i reagowanie na potencjalne zagrożenia- doraźna obsługa recepcyjna- współpraca z innymi pracownikami Teatru.
TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)