INSPEKTOR-STAŻYSTWA W ODDZIALE GOSPODARCZYM (KD-111-23/2019) K/M Warszawa oferta pracy Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie
Stanowisko: INSPEKTOR-STAŻYSTWA W ODDZIALE GOSPODARCZYM (KD-111-23/2019) K/M
Wynagrodzenie: od 3 170 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.- Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.- Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.- Udział w planowaniu zamówień publicznych.- Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.- Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.- Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.- Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.- Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.- Udział w planowaniu zamówień publicznych.- Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.- Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.- Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 170 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR-STAŻYSTWA W ODDZIALE GOSPODARCZYM (KD-111-23/2019) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 170 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia;2. Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówieńpublicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - min. 1 rok3. Znajomość pakietu MS - Office (Word, Excel)4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczychdo ustawy.5. Samodzielność, skrupulatność, umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole,umiejętność działania pod presją czasu.Obowiązki: 1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.2) Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.3) Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowańo udzielenie zamówienia publicznego.4) Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.5) Udział w planowaniu zamówień publicznych.6) Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.7) Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.8) Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego SąduPełna treść oferty: http://bip.warszawa.so.gov.pl/uploads/files/Kd-111-19-2019%20Ogłoszenie%20o%20konkursie%20na%20stanowisko%20specjalisty%20ds.%20zamówień%20publicznych%20(staż%20urżedniczy).pdf
Nazwa pracodawcy:
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://bip.warszawa.so.gov.pl/uploads/files/Kd-111-19-2019%20Ogłoszenie%20o%20konkursie%20na%20stanowisko%20specjalisty%20ds.%20zamówień%20publicznych%20(staż%20urżedniczy).pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Marszałkowska
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66d8bd53400b0e0786f962cc780e7dce
Podobne oferty pracy
sprzedaż i dokładanie towaru, godz. pracy 06:00-14:00 i 14:00-22:00
Brudnicka Teresa P.H.U. TESAM - 2019-05-21 - Sierpc (mazowieckie)
Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe elektryk lub doświadczenie zawodowe jako elektromonter,prawo jazdy kat. "B"
PUP ELEKTROWSKAZ SPÓŁKA CYWILNA FIDEWICZ STEFAN, HNIDA WALDEMAR - 2019-06-24 - Racibórz (śląskie)
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; okres próbny 3 m-ce, możliwość przedłużenia umowy; godz. pracy 7.25-15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie miejsc pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie warzyw i owocówutrzymanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza, czyszczenie sprzętu kuchennego, stołów, podłóg, wycie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kłecko (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej rok doświadczenia zawodowego w firmie o podobnym profilu i na podobnym stanowisku; zaawansowane umiejętności analityczne, szeroka wiedza ekonomiczna, umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku, dobra znajomość systemów IT; biegła znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres obowiązków: Nadzorowanie logistyki kontraktowej. Comiesięczna analiza wyników i przygotowywanie działań korygujących. Przygotowywanie decyzji inwestycyjnych dla platformy zarządzającej.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie dowolne, osoba do przyuczenia na stanowisko piekarza. Praca od 22:00 do 6:00. Kontakt osobisty z pracodawcą po umówieniu telefonicznym.
SPOŁEM PSS RYBNIK - 2019-06-28 - Rybnik (śląskie)
-naprawa opon-obsługa maszyn i urządzeń do wulkanizacji-ocena uszkodzeń i planowanie napraw-organizaowanie stanowiska pracy-BHP podczas napraw wulkanizacyjnych-podstawy komunikacji z klientem-ogólne zasady etyki w zawodzie
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, określanie w uzgodnieniu z użytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji, prowadzenie książek Obiektów Budowlanych obsługiwanych przez Sekcję obsługi Infrastruktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynków, sporzadząnie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nadzór nad realizacją remontów i konserwacji
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-18 - Zegrze (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości.Godziny pracy 7-15:30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2018-10-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tankowanie pojazdów, obsługa myjni samochodowej
"LIDER" Jerzy Tomaszek - 2019-03-21 - Dęblin (lubelskie)
prowadzenie spraw działu członkowsko mieszkaniowego w oparciu o program "Członkowski", obsługa interesantów, wystawianie zaświadczeń i prowadzenie akt członkowskich, prowadzenie spraw technicznych, udział w przetargach, dokumentacja przetargów na roboty prowadzone w SM, dokumentacja z zakresu gospodarki odpadami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2016-07-28 - Łapy (podlaskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków realizowanie zadań zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo Budowlane" oraz innymi przepisami prawnymi prowadzenie bieżącej kontroli p.poż budynków, koordynowanie spraw spółdzielni związanych z realizacją inwestycji, robót remontowych , rozliczenie faktur
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-03-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Naprawa autobusów. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu.
Komunikacja Miejska Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
PRODUCENT ODZIEŻY "ROMI-S" ROMEO SZCZEPAŃSKI - 2017-06-12 - Kościerzyna (pomorskie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa programu recepcyjnego. Obsługa gości. Odbieranie telefonów. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
Udział w przeglądach rocznych i 5-letnich, określanie zakresu prac remontowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, nadzór merytoryczny oraz weryfikacja techniczna i finansowa robót budowlanych, udział w odbiorach technicznych, przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawa "Prawo budowlane"
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OŚWIECENIA W KRAKOWIE - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Nauczyciel muzyki w szkole podstawowej 4/18
SZKOŁA PODSTAWOWA W BROJCACH - 2018-08-01 - Brojce (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego
M&G TRANS M.FALKOWSKI G.ZASADA Sp.j. - 2016-04-20 - Puck (pomorskie)
Realizacja obsługi klienta w zakresie przyłączenia do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej (przygotowywanie warunków przyłączenia i umów). Realizacja obsługi klienta w zakresie przygotowywaniaumów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznych i świadczenia usług dystrbucji, umów o świadczenie usług dystrybucji, umów sprzedaży energii elektrycznej, umów kupna energii elektrycznej.Rozliczanie zużycia energii przez odbiorców, wystawianie faktur. Obsługa klientów w zakresie reklamacji i innych wniosków odbiorców.
"Enesta" Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca w biurze i w terenie (inwentaryzacja wrobów azbestowych).
GREENLYNX Paweł Ryś - 2019-05-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym pustostanów) prowadzonych przez Zakład3. przeprowadzanie przeglądów budynków4. Przygotowywanie pomiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe5. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych na wnioske komisji6. Określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wnioske najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-01-21 - Chorzów (śląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1) obsługa klientów z zakresu świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego i świadczenia dobry start oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia dobry start i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2019-01-23 - Kolbudy (pomorskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Opole (opolskie)
jw
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prace budowlanePraca na terenie woj. pomorskiegoCVTel. 609-888-310Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na trenie woj.pomorskiego
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2016-05-24 - Tczew (pomorskie)
układanie kostki brukowej, przygotowanie terenu pod wykonanie kostki
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Tarnów (małopolskie)