INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI Zegrze oferta pracy 26 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Zegrzu
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI
Wynagrodzenie: od 2聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w w zakresie realizacji zada艅 inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, okre艣lanie w uzgodnieniu z u偶ytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remont贸w i konserwacji, prowadzenie ksi膮偶ek Obiekt贸w Budowlanych obs艂ugiwanych przez Sekcj臋 obs艂ugi Infrastruktur zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, sporz膮dzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynk贸w, sporzadz膮nie przedmiaru rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob贸t, nadz贸r nad realizacj膮 remont贸w i konserwacji
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Zegrze (mazowieckie)
Pracodawca: 26 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Zegrzu
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Juzistek 2, 05-131 Zegrze, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w w zakresie realizacji zada艅 inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, okre艣lanie w uzgodnieniu z u偶ytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remont贸w i konserwacji, prowadzenie ksi膮偶ek Obiekt贸w Budowlanych obs艂ugiwanych przez Sekcj臋 obs艂ugi Infrastruktur zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, sporz膮dzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynk贸w, sporzadz膮nie przedmiaru rob贸t, kosztorys贸w inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob贸t, nadz贸r nad realizacj膮 remont贸w i konserwacji
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zegrze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: legionowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Serock
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie min. 艣rednie, 3 lata do艣wiadczenia zawodowego w obszarze zawodu, bieg艂a znajomo艣膰 komputera i pakietu MS Office, znajom艣膰 prawa budowlanego, wa偶ne uprawnienia do wykonywania zawodu, komunikatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: 26 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Zegrzu
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Juzistek 2, 05-131 Zegrze, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie do pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Serock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zegrze
Ulica pracodawcy: Juzistek
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 30.10.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w za艂adunku surowc贸w i prasowaniu makulatury.
EST Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Gda艅sk (pomorskie)
Zakres podstawowych zada艅: sporz膮dzanie materia艂贸w do planowania bud偶etu miasta oraz plan贸w finansowych, wsp贸艂praca przy sporz膮dzaniu projekt贸w bud偶etu i Wieloletniego Planu Finansowego (WPF), przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 zmieniaj膮cych bud偶et w ci膮gu roku oraz WPF, sporz膮dzanie zbiorczych sprawozda艅 finansowych: miesi臋cznych, kwartalnych, p贸艂rocznych i rocznych, przygotowywanie zestawie艅 dochod贸w i wydatk贸w, przychod贸w i rozchod贸w, prowadzenie ksi臋gowo艣ci Gminy Miasta Ustka, wsp贸艂praca przy rozliczaniu inwentaryzacji. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta. Budynek biurowy bez windy, ci膮gi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci. Z parteru na pi臋tro jest podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w pe艂nym wymiarze czasu pracy w Wydziale Finansowym. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu czerwcu 2018 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokre艣lony. Wynagrodzenie od 3000 z艂 do 3700 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Urz膮d Miasta Ustka - 2018-08-03 - Ustka (pomorskie)
-prace biurowe
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO Oddzia艂 Regionalny w Koszalinie - 2018-09-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Praca przy modernizacjach, rozdzielniach wysokiego napi臋cia
PROCAD BUDZIEWSKI, SOBOCI艃SKI SP脫艁KA JAWNA - 2018-06-01 - Koluszki (艂贸dzkie)
transport produkt贸w piekarniczych i cukierniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zwole艅 (mazowieckie)
przyjmowanie towaru, sprz膮tanie; praca w godz. 07-20 , 1/2 etatu
LIDIA BRZESKA Sklep Spo偶ywczo-Przemys艂owy - 2018-04-12 - Kamela (pomorskie)
sprawdzanie i przygotowanie materia艂u , sk艂膮danie 艣lusarki okiennej
ALUSYSTEM Witold Szczepa艅ski - 2018-02-27 - Kluczbork (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Zak艂ad Produkcyjno- Us艂ugowo- Handlowy Restauracja "Karczma Pod Kluk膮" Anna, Mariusz i Pawe艂 Stachyra - 2016-01-04 - S艂upsk (pomorskie)
Kontrola jako艣ciowa w trakcie procesu - wykonywania pomiar贸w oraz bada艅 detali - wykonywanie kontroli wej艣ciowej materia艂u,
COSMA CASTING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-12-08 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
1. Przygotowanie projekt贸w uchwa艂 przedk艂adanych pod obrady Rady.2. Realizacja zada艅 w zakresie obronno艣ci kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie post臋powania administracyjnego, przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych oraz wykonanie zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, w艂a艣ciwym rzeczowo komisjom Rady, W贸jtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zada艅.5. Wsp贸艂dzia艂anie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materia艂贸w niezb臋dnych do przygotowania projektu bud偶etu.5. Przygotowanie sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅.6. Wsp贸艂dzia艂anie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracownik贸w.7. Stosowanie obowi膮zuj膮cego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej syntetycznej i analitycznej zapewniaj膮cej rejestracj臋 operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokument贸w ksi臋gowych do dokonywania p艂atno艣ci przelewami.10. Prowadzenie obs艂ugi kasowej.11. Wykonywanie innych zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w szczeg贸lnych.12. Prowadzenie i za艂atwianie innych spraw zwi膮zanych z gospodark膮 finansow膮 gminy.
Urz膮d Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Po艂贸d (lubelskie)
-
Unimet Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Sanok (podkarpackie)
Zakres zada艅:1) prowadzenie spraw wynikaj膮cych z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczeg贸lno艣ci:a) organizacja procesu sporz膮dzania i aktualizacji miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego,b) sporz膮dzanie za艂o偶e艅 dla potrzeb studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego oraz plan贸w zagospodarowania przestrzennego miasta i projekt贸w tych plan贸w,c) organizowanie konsultacji i uzgodnie艅 za艂o偶e艅 do projekt贸w plan贸w miejscowych,d) dokonywanie okresowych analiz realizacji plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualno艣ci,e) sporz膮dzanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego ,f) prowadzenie uzgodnie艅 w sprawach udzielania koncesji na wydobywanie kopalin ze z艂贸偶,g) zapewnienie w艂a艣ciwej estetyki miasta, z uwzgl臋dnieniem m. in. wymaga艅 艂adu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walor贸w architektonicznych i krajobrazowych, ochrony 艣rodowiska, ochrony d贸br kultury,h) opracowywanie projekt贸w decyzji o na艂o偶eniu op艂at wynikaj膮cych ze wzrostu warto艣ci nieruchomo艣ci,i) prowadzenie post臋powa艅 wynikaj膮cych z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszcze艅,j) wsp贸艂praca z innymi wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego w zakresie zagadnie艅 zagospodarowania przestrzennego,k) wprowadzanie informacji o dost臋pnych raportach i ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko do rejestruw zakresie prowadzonych spraw,l) prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowyi zagospodarowania terenu,m) porz膮dkowanie informacji zapisanych w formie elektronicznej oraz tworzenie baz danych dotycz膮cych zagospodarowania przestrzennego,2) przygotowanie oraz organizacja prowadzenia baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistykii architektury oraz wdra偶anie SIP wewn膮trz wydzia艂u; 3) przygotowanie projekt贸w uchwa艂 Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw;4) przygotowywanie danych do przetarg贸w na opracowania planistyczne, uczestnictwo w komisjach przetargowych,5) przygotowywanie i realizowanie um贸w z wykonawcami opracowa艅 planistycznych; 6) przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw.
Urz膮d Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (艣l膮skie)
- Prowadzenie ewidencji wydatk贸w finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w ksi膮偶ce kontowej oraz wprowadzanie przelew贸w do programu finansowego w celu dokonania p艂atno艣ci- Prowadzenie ewidencji g艂贸wnej ilo艣ciowo-warto艣ciowej w zakresie sprz臋tu uzbrojenia i techniki specjalnej- Sporz膮dzanie i rejestrowanie dowod贸w obrotu materia艂owego w celu wydania/przyj臋cia sprz臋tu z/do magazynu- Udzia艂 w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprz臋tu i materia艂贸w techniki specjalnej, 艣rodk贸w przymusu bezpo艣redniego i materia艂贸w wybuchowych w zale偶no艣ci od zu偶ytej ilo艣ci lub utraty gwarancji- Por贸wnywanie ewidencji g艂贸wnej z ewidencj膮 prowadzon膮 w Pionie G艂贸wnego Ksi臋gowego, ewidencj膮 magazynow膮 oraz pomocnicz膮 prowadzon膮 w granicznych jednostkach organizacyjnych- Sporz膮dzanie sprawozda艅 okresowych i wykaz贸w, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2017-07-17 - Che艂m (lubelskie)
Zakres zada艅 przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projekt贸w unijnych realizowanych przez Powiat, sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 przy wsp贸艂udziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do dzia艂u finansowo ksi臋gowego i dokonywanie wst臋pnej kontroli: a) zgodno艣ci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w dotycz膮cych operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod wzgl臋dem formalno rachunkowym;3) dekretacja i ksi臋gowanie przyj臋tych dowod贸w finansowych;4) wsp贸艂praca z G艂贸wnym ksi臋gowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozda艅 oraz przekazywania danych niezb臋dnych do bud偶etu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zak艂adowego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.Informacje szczeg贸艂owe dost臋pne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wo艂owie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wo艂owie - 2017-08-31 - Wo艂贸w (dolno艣l膮skie)
- programowanie sterownik贸w programowalnych PLC, HMI; - udzia艂 w przygotowywaniu dokumentacji technicznej system贸w automatyki; - udzia艂 w projektowaniu oraz monta偶 i instalacja szaf sterowniczych.
WIES艁AW KANTOR "TECHNIKA", AKADEMIA NURKOWA SILVER FIN - 2017-04-04 - Skawina (ma艂opolskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczych i chemicznych w Kantynie Zak艂adu Karnego w Cieszynie
PA艃STWOWE PRZEDSI臉BIORSTWO ODZIE呕OWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-06-07 - Cieszyn (艣l膮skie)
kontrola wyrob贸w gotowych cz臋艣ci samochodowych, znajomo艣膰 angielskiego w celu kontaktu z klientami firmy, wype艂nianie dokument贸w oraz reklamacji w j臋zyku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kobierzyce (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ksi臋gowo艣ci
Miejski Zak艂ad Komunalny w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
przygotowywanie potraw g艂ownie kuchni czeskiej
Penzion u Hor谩k暖 - 2017-05-04 - Czechy (Czechy)
Udzielanie pomocy u偶ytkownikom w rozwi膮zywaniu problem贸w zwi膮zanych z u偶ytkowaniem sprz臋tu i oprogramowania komputerowego, dokonywanie ogl臋dzin no艣nik贸w danych CD i DVD, usuwanie danych z no艣nik贸w, dokonywanie ochrony kryptograficznej komputer贸w, dokonywanie adnotacji w repertoriach, dokonywanie ekspedycji akt, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z decyzjami merytorycznymi, wysy艂anie poczty, archiwizowanie dokument贸w, udzielanie informacji interesantom, sporz膮dzanie kserokopii z akt.
PROKURATURA OKR臉GOWA - 2016-02-03 - Gda艅sk (pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Og贸lnej Zespo艂u ds. Obs艂ugi Plac贸wki Stra偶y Granicznej w Poznaniu - 艁awicy b臋dzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwa艂ych i pomocniczych urz膮dze艅 ewidencyjnych oraz innej dokumentacji zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮 kancelarii og贸lnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysy艂anie i udost臋pnianie dokument贸w; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochron膮 dokumnet贸w w kancelarii og贸lnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zako艅czonych spraw przed przekazaniem ich do wla艣ciwego archiwum w celu uporz膮dkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochron膮 elektronicznych no艣nik贸w informacji w Plac贸wce w celu ich prawid艂owego wykorzystania; prowadzenie ewidencji piecz臋ci i stempli w Plac贸wce oraz sprawuje nadz贸r nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki le偶膮cej w kompetencji kancelarii, a tak偶e kierowanie ich do w艂a艣ciwej jednostki lub kom贸rki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Plac贸wki
Nadodrza艅ski Oddzia艂 Star偶y Granicznej - 2017-04-03 - Pozna艅 (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 o wydanie zezwole艅 na prac臋 cudzoziemc贸w w oparciu o wnioski sk艂adane przez pracodawc贸w krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie post臋powa艅 w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzaj膮cego prawo sta艂ego pobytu obywatela UE i kart pobytu cz艂onka rodziny obywatela UE- prowadzenie post臋powa艅 o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaprosze艅 - przyjmowanie wniosk贸w w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemc贸w spoza UE- udzielanie informacji klientom zewn臋trznym w sprawach dotycz膮cych cudzoziemc贸w, wjazdu cudzoziemc贸w na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projekt贸w kryteri贸w wydawania zezwole艅 na prac臋.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku operatora koparko-艂adowarki
X DROG SP脫艁KA CYWILNA IZABELA WILCZY艃SKA, JAKUB PIOTROWSKI - 2016-12-19 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zabieg贸w rehabilitacyjnych, obs艂uga urz膮dze艅 rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej. Praca w godz. 7-14:35.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Nadz贸r nad utrzymaniem obiekt贸w szkoleniowych na terenie kompleks贸w wojskowych
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Lublinie - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
CIE艢LA/ZBROJARZ
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo Us艂ugowe PAN-BUD Andrzej Przyby艂owicz - 2018-06-22 - Pustk贸w-Osiedle (podkarpackie)
obs艂uga finansowa oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, prowadzenie ksi膮g rachunkowych oddzia艂u zgodnie z zasadami rachunkowo艣ci, sporz膮dzanie przelew贸w elektronicznych z zakresu wyp艂at 艣wiadcze艅, prowadzenie rozlicze艅 wolnych 艣rodk贸w pieni臋偶nych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2017-11-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Planowanie i sprawozdawczo艣膰 w zakresie remont贸w Sp贸艂ki.Przygotowanie remont贸w systemu ciep艂owniczego. Organizowanie wykonastwa remont贸w systemu cieplowniczego. Prowadzenie procedur awarii systemu cieplowniczego.
Przedsi臋biorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-10-16 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
obs艂uga konsument贸w
Restauracja - Hotel "U Bosmana" S.C. Miros艂awa i Kazimierz Skiba - 2017-03-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta na r贸偶nych stanwiskach(np. cukiernicze, monopolowe). Obs艂uga kasy fiskalnej, wyk艂adanie towaru itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - 呕aga艅 (lubuskie)