INSPEKTOR (STA呕) Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR (STA呕)
Wynagrodzenie: 1聽057,6 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
Data publikacji: 2020-08-28
Lokalizacja: Zabrze (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽057,6 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR (STA呕)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabrze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zabrze
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2478
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6310000173
danePracodawcy_regon: 270548190
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP Zabrze, kontakt wy艂膮cznie osobisty u doradcy klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
danePracodawcy_kodPowiatu: 2478
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zabrze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945380
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy wa偶na do: 12.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.08.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39069996cd6b9d2d3537258828279917
Podobne oferty pracy
Do obowi膮zk贸w nale偶y sprz膮tanie budynku biurowego i budynku produkcyjnego.Uzupe艂nianie myd艂a, papier贸w oraz obs艂uga zmywarki b膮d藕 zmywanie r臋czne.
"Ba-Za-Zapart i Syn" Sp.j - 2020-10-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zapewnianie odpowiednich standard贸w jako艣ci produktu, kontrola jako艣ci komponent贸w procesu produkcyjnego
AXXIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-03 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
pomoc w prowadzeniu dzia艂u sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Sk艂adowice (dolno艣l膮skie)
nadzorowanie prowadzonych bud贸w w bran偶y elektrycznej
WOJEW脫DZKIE PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG INWESTYCYJNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-02-07 - Ciechan贸w (mazowieckie)
prace pomocnicze
EKORYNIEC S.C. MARZENA DARIUSZ RYNIEC - 2020-10-30 - Siutk贸wek (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga urzadzen biurowych, przygotowanie ofert, kosztorys贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Czerniewice (艂贸dzkie)
Nadz贸r BHP na budowie, wst臋pne i okresowe szkolenie pracownik贸w, sporz膮dzanie podstawowych dokument贸w, raportowanie, przegl膮dy SOI, praca powy偶ej 3 m.
HSE System Sp. z o o - 2019-03-04 - Gda艅sk (pomorskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dr贸g, obiekt贸w mostowych, tuneli, przepust贸w oraz udost臋pnianie ich na 偶膮danie uprawnionym organom;c) opracowywanie projekt贸w uchwa艂;d) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przygotowaniem i realizacj膮 inwestycji oraz remont贸w, a w szczeg贸lno艣ci:- wsp贸艂praca przy organizacji przetarg贸w;- ustalenia warto艣ci zam贸wienia na roboty, dostawy i us艂ugi;- przygotowanie wniosk贸w o wydanie decyzji i uzgodnie艅 niezb臋dnych do realizacji inwestycji;- bie偶膮cy kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarz膮du dr贸g lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych zwi膮zanych z utrzymaniem dr贸g powiatowych;f) udzia艂 w pracach Zespo艂u Uzgodnie艅 dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bie偶膮cej sprawozdawczo艣ci w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w;h) przygotowanie uzgodnie艅: projekt贸w decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projekt贸w plan贸w zagospodarowania przestrzennego i projekt贸w uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarz膮du drogi;i) aktywny udzia艂 w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pe艂nienia obowi膮zk贸w s艂u偶bowych;k) wsp贸艂praca zwi膮zana z zimowym utrzymaniem dr贸g;l)przygotowanie materia艂贸w do uzyskania decyzji pozwolenia na budow臋, rozbudow臋 lub przebudow臋 dr贸g powiatowych;艂) wsp贸艂praca zwi膮zana z przygotowaniem wniosk贸w o pozyskiwanie 艣rodk贸w zewn臋trznych;m) wsp贸艂praca zwi膮zana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowa艅 od strony merutorycznej zam贸wie艅 publiocznych, w tym opracowywanie kosztorys贸w inwestorskich.Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi:Praca w siedzibie Urz臋du. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy zwi膮zane z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjno艣膰 w momencie utrzymania dr贸g powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I pi臋trze, budynek wyposa偶ony w podjazd dla w贸zk贸w inwalidzkich. Ci膮gi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci, natomiast drzwi do pomieszcze艅 uniemo偶liwiaj膮 poruszanie si臋 w贸zkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do w贸zk贸w inwalidzkich. W budynku brak windy.
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w P艂ocku - 2020-06-23 - P艂ock (mazowieckie)
realizacja obowi膮zk贸w s艂u偶by BHP wynikaj膮cych z rozporz膮dzenia, kontrola warunk贸w pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, nadz贸r bhp na placu budowy, organizacja i przeprowadzanie szkole艅 z zakresu BHP dla pracownik贸w, opracowywanie instrukcji BHP oraz dokumentacji powypadkowej, nadz贸r nad zapewnieniem zgodno艣ci z wymaganiami BHP u obs艂ugiwanych podmiot贸w, prowadzenie dokumentacji BHP, przygotowywanie analiz i raport贸w z zakresu BHP
TSS BeHaPe Tomasz Sobala - 2020-02-20 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
drobne prace remontowo-budowlane
P.W. ROMIX Sp. z o.o. 呕ody艅 - 2017-08-01 - 呕ody艅 (wielkopolskie)
Sporz膮dzanie projekt贸w um贸w, przedk艂adanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zlece艅 rob贸t budowlano-monta偶owych, prowadzenie korespondencji dotycz膮cej inwestycji i remont贸w, sporz膮dzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie post臋powa艅 przetargowych oraz wniosk贸w i kart projektowych dotycz膮cych inwestycji mog膮cych uzyska膰 dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zesp贸艂 Opieki Zdrowotnej w 艁odzi - 2017-05-31 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prace murarskie na terenie woj. 艣l膮skiego.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Zabrze (艣l膮skie)
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Obs艂uga lokalnej sieci informatycznej - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne do艣wiadczenie zawodowe w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE 呕yciorys/CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnienia - potwierdzaj膮ce d艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWEKopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)
sprzeda偶 towaru, uk艂adanie towaru, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Obs艂uga i monitoring kamer膮 inspekcyjn膮 sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadz贸r nad zespo艂em eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsi臋biorstwo Portowe "SIE膯" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)
-
PERFEKT-METAL Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o czyst艣膰, porz膮dek i estetyczny wygl膮d pomieszcze艅, wykonywanie polece艅 zleconych przez prze艂o偶onego,przestrzegoanie przepis贸w bhp i p.po偶
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - 呕uromin (mazowieckie)
- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiekt贸w, budynk贸w, teren贸w i urz膮dze艅 komunalnych od os贸b fizycznych i prawnych;- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;- prowadzenie spraw wykupu lokali;- dokonywanie bie偶膮cych zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zg艂aszanie wolnych lokali tzw. pustostan贸w; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zaj臋ciem; - egzekwowanie od u偶ytkownik贸w nieruchomo艣ci przestrzegania Zasad Regulaminu Porz膮dku Domowego oraz innych przepis贸w prawa zwi膮zanych z u偶ywaniem nieruchomo艣ci;- przyjmowanie interwencji mieszka艅c贸w oraz za艂atwianie skarg i wniosk贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;- wsp贸艂dzia艂anie z Policj膮, Stra偶膮 Miejsk膮 oraz innymi podmiotami na rzecz w艂a艣ciwego utrzymania porz膮dku;- wsp贸艂dzia艂anie ze Wsp贸lnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarz膮dzania nieruchomo艣ciami;- wsp贸艂praca i nadz贸r nad prac膮 firm sprz膮taj膮cych;- terminowe przekazywanie mieszka艅com aneks贸w, korespondencji, faktur itp. dokument贸w; - aktywny udzia艂 w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMC臉;- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z okre艣leniem jego stanu technicznego oraz sta艂e monitorowanie prawid艂owego wykorzystywania lokali i wywi膮zywania si臋 najemc贸w z obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z um贸w najmu
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2020-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji maj膮tku Sp贸艂ki, udzia艂 w inwentaryzacji maj膮tku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia maj膮tku, bie偶膮ce zg艂aszanie ewentualnych zmian i szk贸d, archiwizacja dokument贸w.
Nadwi艣la艅ska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (艣l膮skie)
prowadzenie nadzor贸w bud贸w, wykonywanie okresowych przegl膮d贸w
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- Wi臋cej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Og艂oszenie Nr OZ/111/2019 - Urz膮d Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urz臋dnicze - inspektor - w Referacie Ochrony 艢rodowiska w Wydziale Kszta艂towania 艢rodowiska.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- prowadzi艂a sprawy z zakresu wydawania decyzji o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach,- prowadzi艂a sprawy z zakresu udzielania informacji o 艣rodowisku,- wprowadza艂a informacje o 艣rodowisku do bazy danych System Informacji o 艢rodowisku (SIO艢), prowadzonej w systemie informatycznym MSZ-KIIP,- wprowadza艂a informacje o 艣rodowisku do bazy danych o ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko, prowadzonej przez Generalnego Dyrektora Ochrony 艢rodowiska,- opiniowa艂a miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz programy z zakresu ochrony 艣rodowiska,- prowadzi艂a dzia艂alno艣膰 kontroln膮 w zakresie przestrzegania przepis贸w ustawy Prawo ochrony 艣rodowiska.- Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00. - Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposa偶ony w wind臋/, - praca przy stanowisku komputerowym, wymagaj膮ca wysokiego poziomu samodzielno艣ci oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z klientem. Ponadto praca w terenie - wizje w terenie niezale偶nie od warunk贸w pogodowych i pory roku oraz prowadzenie ogl臋dzin w terenie obejmuj膮cym obszar miasta Katowice i innych miast aglomeracji 艣l膮skiej.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina, teatru oraz zaj臋膰 sportowych,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.
URZ膭D MIASTA KATOWICE - 2019-09-17 - Katowice (艣l膮skie)
j/w
Sto艂eczny Zarz膮d Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zawieranie um贸w generalnych dot. odtwarzania utwor贸w muzycznych i s艂owno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Elastyczny czas pracy.Miejsce pracy: teren woj. dolno艣l膮skiego i tereny o艣cienne. Oferta dost臋pna w sali C, E, G. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: bpajak (at) stoart.org.pl
ZWI膭ZEK ARTYST脫W WYKONAWC脫W STOART - 2020-07-02 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
SP脫艁DZ MIESZKANIOWA PROJEKTANT - 2016-08-30 - Rzesz贸w (podkarpackie)
fryzjerstwo damsko-m臋skie
FHU "AKTIV" Pawe艂 Kapcia - 2016-06-23 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Praca administracyjno-biurowaJedna zmiana 7:30-15:30, pon-ptMiejsce sta偶u: Wydzia艂 Spraw Terenowych I, Elbl膮g ul. Wojska Polskiego 1
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
organizowanie sieci sprzeda偶y, nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami, w tym wietnamskimi, monitoring rynku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Nauczyciel j臋zyka angielskiego w liceum
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Nowy 呕migr贸d (podkarpackie)
sprz膮tanie nie tylko pokoi, ale r贸wnie偶 innych pomieszcze艅, takich jak korytarze, windy lub recepcje; zg艂aszanie rzeczy zaginionych; informowanie prze艂o偶onego o znalezionych usterkach; uzupe艂nianie artyku艂贸w eksploatacyjnych i konsumpcyjnych; wymiana r臋cznik贸w oraz po艣cieli; przekazywanie niezb臋dnych informacji innym pracownikom; wsp贸艂praca z personelem sprz膮taj膮cym; przestrzeganie zasad etyki, ergonomii oraz przepis贸w bhp, ochrony ppo偶. i ochrony 艣rodowiska wymaganych na stanowisku pracy; przekazywanie do pralni i odbieranie z pralni rzeczy go艣ci; realizowanie 偶ycze艅 go艣ci hotelowych b臋d膮cych w zakresie obowi膮zk贸w pokojowej.
kontakt przez PUP - 2020-10-05 - Sopot (pomorskie)
- Sprz膮tanie sali sprzeda偶y, pomieszcze艅 biurowych i pozosta艂ych pomieszcze艅 znajduj膮cych si臋 w obiekcie;- Zmywanie pod艂贸g w pomieszczeniach;- 艢cieranie kurzu z mebli, sprz臋t贸w i urz膮dze艅 biurowych;- Utrzymywanie w czysto艣ci pomieszcze艅 higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami mi臋dzy innymi poprzez dba艂o艣膰 o og贸lny wygl膮d pomieszcze艅 oraz mycie posadzek i 艣cian, mycie i dezynfekcja urz膮dze艅 sanitarnych i armatury;- Wyposa偶anie pomieszcze艅 sanitarnych w niezb臋dne 艣rodki higieny;- Usuwanie zgromadzonych odpadk贸w i opr贸偶nianie koszy na 艣mieci;- Mycie przeszkle艅 wewn膮trz budynku. Pracownik odpowiada za utrzymanie w nale偶ytej czysto艣ci wszystkich pomieszcze艅 biurowych i pozosta艂ych pomieszcze艅 znajduj膮cych si臋 w biurze, znajduj膮cego si臋 tam wyposa偶enia i sprz臋tu, utrzymanie porz膮dku przed budynkiem biura. Praca w poniedzia艂ek, 艣rod臋, pi膮tek po 3 godziny w godz.: 7:00-10:00, umowa zlecenie zlecenie, 9 godzin tygodniowo, oko艂o 36 godzin miesi臋cznie. Oferta dost臋pna w sali B. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 534 967 487, 510 896 695, e-mail:rekrutacja (at) cleanservicepro.pl
MARIUSZ CETNAROWSKI CLEAN SERVICE PRO M.CETNAROWSKI - 2018-01-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)