INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany min. 1 rok stażu zawodowego w przypadku aplikowania na stanowisko przy wykształceniu średnim.Wymagana znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy z 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)Dokumenty należy składać w terminie do: 15 lipca 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDP/23/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDP/23/19lubw wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDP/23/19
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.07.2019
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2821c9dbd9b8d8405b855266c7365f89
Podobne oferty pracy
Prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych. Sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego. Nanoszenie zmian w dokumnetacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych. Dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy.Paca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Miejsce wyknywania pracy: teren Sekcji Eksploatacji: Bielsko - Biała, Czechowice - Dziedzice.
"POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE - POLSKIE LINIE KOLEJOWE" S.A. "ZAKŁAD LINII KOLEJOWYCH" Sosnowiec - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Zarządzenie Nr 10/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-8/17, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu - ul. Orzegowska 20 A, 41-907 Bytom.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Bytom (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z obowiązującychprzepisów z zakresu prawa budowlanego, nanoszenie zmian w dokumentacji technicznej urządzeń, udział w pracach komisji odbioru po robotach budowlano-montażowych, dbanie o powierzony sprzęt pomiarowy, praca na terenie Śląska
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A Zakład Linii Kolejowych - 2017-05-05 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w budownictwie; posiadanie uprawnień budowlanych; znajomość przepisów prawa budowlanego; zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów okresowych w zakresie ogólnobudowlanym, organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, umiejętność kosztorysowania, analiza kosztów i ofert wykonawcy, przygotowywanie-dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz odbiorze końcowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)
Nadzorowanie robót i pracowników
PUH Fadróg Wojciech Faron - 2017-04-20 - Żywiec (śląskie)
-
RemProConcept Remigiusz Borzyszkowski - 2019-02-25 - Kościerzyna (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa i badanie potrzeb klienta, telefoniczna sprzedaż usług
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-07-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
toaleta poranna i wieczorna, zmiana bielizy osobistej i pościelowej, karmienie pacjenta, pomoc pielęgniarce, sprzatanie pokoi, łazienek
Niepubliczny Z-d Opiekuńczo-Leczniczy Sióstr Elżbietanek - 2016-12-29 - Miłków (dolnośląskie)
realizacja zadań i procedur wynikająych z przepisó BHP, organizacja szkoleń dla pracownikówz zakresu BHP
SOKPOL KONCENTRATY Sp. zo.o. - 2016-07-11 - Zagłoba (lubelskie)
Pakowanie owoców, soków, utrzymanie porządku na liniach produkcyjnych oraz inne zlecone prace.
ANON INVEST SP.ZO.O - 2017-06-07 - Rębowola (mazowieckie)
Poszukujemy kucharza dla którego gotowanie jest pasją. Wymagania:doświadczenie, wiedza kulinarna w zakresie kuchni polskiej, dobrysmak, zapał do pracy i dalszego rozwijania swoich umiejętności orazaktualna książeczka sanepidowska. Praca w godzinach: 08-16/12-20.
FHU Karo-Zadorski Roman - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
magazynowanie towaru, ładowanie
T&P GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Januszowice (małopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-28 - Katowice (śląskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-03-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie pracy dla robota spawalniczego, wiercenie, cięcie, gięcie. Podnoszenie materiałów. Praca na dwie zmiany w godz.: 06:00-14:00, 14:00-22:00, możliwość pracy na 1 zmianę. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Sordyl Anna PPHU ANIPOL - 2017-10-24 - Sułkowice (małopolskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-05 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA OSÓB ORAZ DOKUMENTACJI BIUROWEJ W J. NIEMIECKIM I EW. UKRAIŃSKIMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, ZNAJOMOŚĆ ADMINISTRACJI BIUROWEJ, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MILE WIDZIANA J. UKRAIŃSKIEGO I J. ROSYJSKIEGOPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00MIEJSCE PRACY: ul. KOPERNIKA 6 m. 3, 70-241 SZCZECINROZMOWA REKRUTACYJNA: ul. NIEDUŻA 36, 71-531 Szczecin, tel.: 735968019
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad budynkami, praca w godz. 7.30-15.30
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2018-07-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppż. Udział w ustalaniu okoliczności przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków z nich wynikających, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie sprawozdań ze stanu bhp i ppż.
"PARTNER"KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO-DYDAKTYCZNY BHP, OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ EDWARD WRÓBLEWSKI SP.JAWNA - 2017-04-24 - Lublin (lubelskie)
- obsługa kancelaryjna Komendy w zakresie rejestracji i dystrybucji dokumentów niejawnych, wykonywanie zadań kierownika Kancelarii Tajnej,- nadzór nad ochroną danych osobowych przetwarzanych w jednostce, w tym wykonywanie zadań przewidzianych dla inspektora ochrony danych (IOD),- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych,- gromadzenie przepisów niejawnych oraz prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, a także wydawanie i udostępnianie przepisów,- odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności oraz nadzór nad prawidłowym oznaczaniem i powielaniem dokumentów niejawnych w tut. Komendzie,- odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności oraz nadzór nad prawidłowym oznaczaniem i powielaniem dokumentów niejawnych w tut. Komendzie,- prowadzenie ewidencji bibliotecznej księgozbioru i materiałów zawierających pozycje jawne KPP w Biłgoraju.
Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju - 2019-03-12 - Biłgoraj (lubelskie)
produkcja posiłków zimnych i gorących, pieczenie ciast, utrzymywanie higieny i czystości w kuchni zgodnie z HDP
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biurowe zwiazane z zaopatrzeniem oraz obrotem, ewidencją wyposażenia z obsługą programu- księga inwenatarza (konieczność odbycia półrocznego stażu urzędniczego)
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2017-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)