INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca w zawodzie inspektora/specjalisty ds. zamówień publicznych.
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wielicka, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w zawodzie inspektora/specjalisty ds. zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Data zakończenia pracy: 11.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, znajomość aktualnych przepisów ustawy o prawie zamówień publicznych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2be44be95e728cc862816f3368256649
Podobne oferty pracy
prace monterskie ( budowlane) przy instalacji światłowodowej, miejsce pracy- teren województwa pomorskiego
IT-PROMOTION Dariusz Szczepura - 2017-08-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-13 - Knurów (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
jw.
AMLUX Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prasowanie odzieży w zakładzie produkcyjnym żelazkiem przemysłowym. Praca jednozmianowa w godz.: 7:00-15:00.
CETIN TYCZYŃSKI JACEK - 2018-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa agentów współpracujących ze spółką, obsługa produktów bankowych, praca w systemie informatycznym.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-12 - Tychy (śląskie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyk. srednie. Biegła znajomość j. ukraińskiego i rosyjskiego w mowie i piśmiedokładnośc, sumienność, dobra org i planowanie pracy własnej. Obsługa urzadzeń biurowych, obsługa korespondencji, dbanie o dobry wizerunek firmy, prowadzenie rozmów i negocjacji w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa umów najmu.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony zwierząt.Ważniejsze zadania: kontrola poprawności wykonywania przez prowadzącego schronisko zadania publicznego w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania ich bezdomności; prowadzenie rejestru ssaków, ptaków, gadów lub płazów, wymienionych w przepisach Wspólnoty Europejskiej, których posiadacze mają obowiązek dokonywania ich pisemnego zgłoszenia, w tym wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie zwierzęcia do rejestru; rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu spraw dotyczących prowadzenia hodowli lub utrzymania psa rasy uznanej za agresywną; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących czasowego odbioru zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących hodowania lub utrzymania chartów rasowych lub ich mieszańców; prowadzenie spraw związanych z: określaniem oraz przestrzeganiem obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, mających na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi; zasadami utrzymania zwierząt gospodarskich utrzymywanych na terenach wyłączonych z produkcji rolnej; wyznaczaniem obszarów oraz terminów obowiązkowego przeprowadzania deratyzacji; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną gminy w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz ochrony zwierząt, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku, Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
Sprawozdawczość i rozliczenia.
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o. - 2019-06-26 - Rudno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie techniczne, mechaniczne lub elektryczne; wymagane doświadczenie zawodowe; uprawnienia SEP do 20kV; wykonywanie czynności wynikających z przepisów ogólnych firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PODGÓRSKA KAROLINA OFFICE OUTSOURCING - 2016-06-24 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Nietypowe godziny pracy w systemie zmianowym dwunastogodzinnym. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komput., uprawnienia na wózek widłowy, praw. jazdy kat. B, doswiadczenie
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych: przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów oraz postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o zamówieniach publicznych
Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologiczny w Kowanówku - 2017-03-06 - Kowanówko (wielkopolskie)
obróbka warzyw, gotowanie, przygotowywanie farszu na pierogi, sprzatanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
1. usuwanie rozbieżności między EGB i księgami wieczystymi;2. regulacja stanów prawnych nieruchomości;3. prowadzenie postepowań w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6, a także w terenie, związana z oględzinami nieruchomości. Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2015-12-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a) utrzymywanie w należytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacjaurządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urządzeń ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzyńskiego;b) prowadzenie całokształtu prac związanych z konserwacją urządzeń melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu służbowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporządzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych,f) opiniowanie projektów technicznych,g) opiniowanie i udział w zleconych podziałach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji wód, urządzeń wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Pracownika Oświaty - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad robotami budowlanymi zleconymi zewnetrznym firmom budowlanym- sprawdzanie obmiaru robót, kosztorysów wstępnych i powykonawczych- przygotowywanie zleceń- praca na jedną zmianę w godz. 07:00 - 15:00 we wtorki praca w godz. 09:30 - 17:30
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
monter reklamstaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Majdan Królewski (podkarpackie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, schodów. Praca w Kołobrzegu w godz. 15:00-19:00.
UNIA Spółka z o.o. - 2019-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie Warsztatów dla nauczycieli i przedszkoli oraz klas 1 - 3 Prowadzenie Szkoleń według otrzymanego Konspektu .
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Rogów (śląskie)
udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji ,podjęcie zatrudnienia;opracowanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego,gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach (stanowiskach pracy), drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych oraz potrzebach rynku pracy;
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
Usługowy Transport Osobowy Joanna Wysocka - 2017-07-13 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, prowadzenie recepcji, dokumentacji (m.in. kadrowo-płacowej), marketing, przeprowadzanie inwentaryzacji i analizy kosztów, obsługa systemu komputerowego i gastro-hotelowego
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)