INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Katowice oferta pracy NZOZ EUROMEDIC KLINIKI SPECJALISTYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, teczek osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, urlopów, potrąceń, wprowadzanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy i nieobecności, przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem, przygotowywanie i nadzór nad umowami cywilno-prawnymi, przygotowywanie deklaracji ZUS, korekt, zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS, obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników oraz zleceniobiorców. - Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: NZOZ EUROMEDIC KLINIKI SPECJALISTYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 92 B, 40-519 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, teczek osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, urlopów, potrąceń, wprowadzanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy i nieobecności, przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem, przygotowywanie i nadzór nad umowami cywilno-prawnymi, przygotowywanie deklaracji ZUS, korekt, zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS, obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników oraz zleceniobiorców. - Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do stycznia 2023 r. z możliwości przedłużenia Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Odporność na stres
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunkowe: administracja, kadry-płace, zarządzanie zasobami ludzkimi, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku zawiązanym z obsługą kadrowo płacową. Wymagana umiejętność obsługa komputera, urządzeń biurowych. Wymagana znajomość: pakietu Office w szczególności Excel, programu Gratyfikant, programu Płatnik.
Nazwa pracodawcy:
NZOZ EUROMEDIC KLINIKI SPECJALISTYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 6342848819
danePracodawcy_regon: 362837654
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-519 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-707-42-33) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: sekretariat (at) euromedic.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.euromedic.com.pl
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2020
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 25.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c10603192bae77ac9eb2ba6e620bed6f
Podobne oferty pracy
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA WŁAŚCICIELI LOKALI, NALICZANIE I ROZLICZANIE OPŁAT, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZEBRAŃ WSPÓLNOT I ICH ARCHIWIZACJA, PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z WŁAŚCICIELAMI, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W IMIENIU WSPÓLNOT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA;
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
OCZEKUJEMY:- uczciwości i odpowiedzialności- pozytywnego nastawienia do wykonywanych zadań- łatwości w nawiązywaniu kontaktów- zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klientów- aktywnej sprzedaży towarów- dbałości o estetykę, porządek i higienę na stacjiMiejsce pracy: Kraków/Kłaj/Stanisławowice
BP POLSKA SERVICES Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Stanisławice (małopolskie)
praca biurowa i w terenie osiedla związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przygotowywanie formalności administracyjno-prawnych wykonania modernizacji i remontów, kontrole i odbiory, realizowanych robót, przygotowanie przetargów na roboty i dostawy mediówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowań oraz przygotowanie rozstrzygnięć administracyjnych, a także prowadzenie weryfikacji danych posiadaczy Karty Polaka w systemach POBYT i PESEL w sprawach przyznawania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się w RP,- planowanie i analizowanie potrzeb oraz wydatków powiatów na zadania związane z przyznawaniem świadczeń pieniężnych posiadaczom Karty Polaka, w tym występowanie do ministra właściwego ds. wewnętrznych oraz Ministra Finansów o przyznanie dotacji celowej,- nadzorowanie i kontrolowanie działalności organów gmin (wójt, burmistrz i prezydent miasta) oraz rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji, - prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z zakresu ewidencji ludności oraz nadzoru nad urzędami stanu cywilnego, w tym dotyczącej wykorzystania przez urzędy stanu cywilnego blankietów,- sporządzanie sprawozdań dotyczących ilości czynności wykonywanych przez gminy w ramach realizacji zadań zleconych z zakresu spraw obywatelskich,- sporządzanie sprawozdań i raportów dla MSWiA dotyczących złożonych wniosków, wydanych decyzji i przyznawanych świadczeń pieniężnych posiadaczom Karty Polaka,- prowadzenie magazynu blankietów odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń (druki ścisłego zarachowania).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawy samochodów ciężarowych
PT TRANS-EXPRES M. Pasik, A. Bobryk Sp. J. - 2017-10-04 - Grabianów (mazowieckie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca w Katowicach i teren woj. śląskiego.- Warunki pracy: praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2403,00 do 2 938,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie: budowlane, powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej, uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, prawo jazdy kat. B, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętności argumentowania i redakcyjne, umiejętność rozwiązywania problemów.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: techniczne, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,wiedza techniczna, umiejętność fachowej oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych.Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
Praca w terenie polegająca na wykonywaniu pomiarów środowiska pracy. Elastyczny czas pracy (delegacje)Możliwość przyuczenia do obsługi urządzeń pomiarowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BIELASZKA" - 2019-11-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nauka przyjmowania towaru, obsługa komputera, pomoc w sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szycie mebli tapicerowanych na maszynach szwalniczych, przemysłowych, zszywanie elementów, obrzucanie brzegów na maszynie typu overlock
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Żywiec (śląskie)
jw
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie indywidualnego planu sprzedaży, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, opracowywanie raportów z wykonywanych działań. Wykształcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B. - wymagane.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Mysłowice (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego, związków gmin i powiatów oraz innych jednostek,- rozpatrywanie wniosków i skarg związanych z podejmowaniem aktów prawnych przez organy samorządu terytorialnego i przygotowywanie korespondencji w tych sprawach,- przygotowywanie skarg i odpowiedzi na skargi przekazywane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody,- prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem zarządu komisarycznego i wyznaczeniem osoby pełniącej funkcję organu jednostki samorządu terytorialnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Czynności wykonywane w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku, (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to komputer, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Prefabrykacja szaf sterowniczych i zasilających.- Profil firmy: www.ziad.katowice.pl- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia zadaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie przy prefabrykacji szaf sterowniczych i zasilających lub podobnych pracach. Wymagana umiejętność czytania schematów elektrycznych. Kontakt telefoniczny (7:30-13:00) (Tel. 32-204-99-44) lub e-mail: praca (at) ziad.katowice.pl
"ZIAD-KATOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)
koszenie Upraw, sadzenie lasu, sortymentacja drewna
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY i USŁUGI LEŚNE ANDRZEJ RUTKOWSKI - 2018-03-29 - Rodzone (kujawsko-pomorskie)
Planowanie sprzątania, usuwanie zabrudzeń, uzupełnianie środków higienicznych, wykonywanie prostych prac porządkowych. Praca w systemie dwuzmianowym między 4-22
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień od klientów,obsługa kasy fiskalnej,wydawanie zamówień
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Gorlice (małopolskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i upiększającej
ILONA WIELGUS SALON FRYZJERSKI - 2017-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego ikartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisówdotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań, wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografiinaruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-02 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków, opracowywanie menu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zgórsko (podkarpackie)
budownictwi, prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu - 2016-09-29 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzeniem i rejestracją podmiotów zajmujących się produkcją produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi. Prowadzenie dokumentacji spraw związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym nad wymaganiami weterynaryjnymi przy ich produkcji.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kłodzku z/s w Bystrzycy Kłodzkiej - 2020-09-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych- ścisła współpraca z administratorami i inspektorami- przyjmowanie zgłoszeń lokatorskich w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych- uczestnictwo w komisjach- obsługa programu SZTON w ramach zastępstwa- przekazywanie i odbieranie korespondencji oraz pozostałych dokumentów z WZL, Urzędu Miasta i innych jednostek terenowych ZGN Mokotów
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie umów na sprzedaż ciepła, porozumień związanych z dostawą ciepła, aneksy, reklamacje.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2017-01-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
inspektor ds obsługi mieszkańców w zakresie remontów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2020-09-01 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Przygotowanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego jak przeniesienia, przeszeregowania oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej. Realizowanie spraw związanych ze zwolnieniami pracowników oraz przechodzeniem na emerytury lub renty. Prowadzenie kart czasu pracy. Ustalanie uprawnień urlopowych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych. Znajomość przepisów prawa pracy dot. pracowników młodocianych. Mile widziana znajomość obsługi programów Excel oraz Kadry i Płace QNT.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,2) koordynacja obiegu dokumentów,3) przyjmowanie wniosków interesantów i kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,4) pisanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,5) zadania na stanowisku kadr w zakresie zleconym przez naczelnika,6) sprawowanie zastępstwa pracy w sekretariacie,7) organizacja spotkań okolicznościowych,8) prowadzenie rejestru kluczy,9) prowadzenie rejestru pieczęci,10) prowadzenie archiwum zakładowego,11) dbałość o właściwą informację wizualną Urzędu,12) koordynowanie spraw bhp i ppoż.,13) zaopatrywanie w niezbędny sprzęt i wyposażenie,14) ewidencja, oznaczanie wyposażenia i likwidacja środków trwałych niskocennych,15) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2800 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż.
Urząd Miasta Ustka - 2018-11-22 - Ustka (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. W zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej:- kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanychz infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznejelementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych,- przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2. W zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP:- przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych,- uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru,- protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy,- kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa,- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy),- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3. W zakresie pozostałych zadań:- szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej,- przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych,- uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego,- kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowaniakomunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałamiwłasnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych,- sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren, - praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GÓRMAX SŁAWOMIR GÓRAL I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-21 - Sterdyń (mazowieckie)
1. Opracowywanie materiałów promocyjnych Powiatu Łęczyckiego.2. Przygotowywanie tekstów prasowychz zakresu wydarzeń powiatowych.3. Pomoc organizacyjna przy organizacji wydarzeń plenerowych.4. Działania z zakresu public relations.5. Prowadzenie dokumentacji wydziału w zakresie informacji prasowych.6. Przygotowywanie materiałów zdjęciowych i filmowych .7. Uzupełnianie informacji na stronie internetowej Powiatu Łęczyckiego.8. Przygotowywanie szkoleń, spotkań i konferencji oraz innych wydarzeń o charakterze promocyjnym.9. Obróbka graficzna materiałów promocyjnych.10. Bieżące prace wydziału.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Łęczyca (łódzkie)