INSPEKTOR Siedlce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga komputera w programach: word, exel, geoserwis, wew. program kancelaryjny, udzia艂 w szacowaniu szk贸d wyrz膮dzonych przez zwierz臋ta chronione
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga komputera w programach: word, exel, geoserwis, wew. program kancelaryjny, udzia艂 w szacowaniu szk贸d wyrz膮dzonych przez zwierz臋ta chronione
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Siedlce
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Siedlce
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor ochrony 艣rodowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 17.02.2020
Data zako艅czenia pracy: 16.05.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Inspektor ochrony 艣rodowiska
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pu艂askiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pu艂askiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony 艣rodowiska
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8c822c117eb491a62838bef7c170cb9
Podobne oferty pracy
Utrzymanie w pe艂nej sprawno艣ci urz膮dze艅 technicznych i obiekt贸w zgodnie z prawem budowlanym. Opracowywanie kompletnej dokumentacji inwestorskiej: kosztorys贸w, przedmiar贸w rob贸t, specyfikacji technicznej, wykonywania rob贸t i odbioru rob贸t.
32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2017-08-02 - Jawidz (lubelskie)
Inspektor BHP. Prowadzenie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy: prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy, stwierdzonych chor贸b zawodowych i podejrze艅 o takie choroby, a tak偶e przechowywanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy. Wymagane wykszta艂cenie: technik bhp, preferowane wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku bhp oraz znajomo艣膰 rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie og贸lnych przepis贸w bhp, rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie s艂u偶by bhp oraz Kodeksu Pracy. Do艣wiadczenie w zakresie bhp. Tel. 261 676 252 Ma艂gorzata Kaczmarek
45 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w W臋drzynie - 2020-09-03 - W臋drzyn (lubuskie)
konsultant - obs艂uga infolinii wychodz膮cej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2015-12-31 - Pozna艅 (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
S.K PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE - 2018-09-27 - Gdynia (pomorskie)
realizacja produkcji seryjnej i innych dzia艂a艅 produkcyjnych
MCS Sp. z o.o. - 2016-04-20 - 呕ory (艣l膮skie)
Zapewnia realizacj臋 zada艅 przez utrzymanie i u偶ytkowanie obiekt贸w w Oddziale i podleg艂ych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w S艂upsku - 2017-05-25 - S艂upsk (pomorskie)
- kontrola jako艣ci procesu produkcyjnego- analiza przyczyn niezgodno艣ci- podejmowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych- zwalnianie wyrob贸w do sprzeda偶y- nadzorowanie wyposa偶enia do monitorowania i pomiar贸w- przeprowadzanie audyt贸w proces贸w
BELMA ACCESSORIES SYSTEMS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-08-07 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
Sporz膮dzanie kalkulacji cenowych oraz kosztorys贸w ofertowych, kompletowanie dokumentacji, wystawianie faktur, tworzenie prognoz sprzeda偶owych.
TERMOKOR KAEFER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-10-08 - Rogowiec (艂贸dzkie)
sprz膮tanie hali marketu
kontakt przez OHP - 2020-08-19 - 呕ory (艣l膮skie)
prowadzenie kancelarii, wykonywanie czynno艣ci z zakresu zam贸wie艅 publicznych i obs艂uga programu, obs艂uga recepcji
DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ W KWIDZYNIE - 2017-02-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Weryfikacja wniosk贸w zgodnie z procedurami oraz przepisami obowi膮zuj膮cego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etap贸w weryfikacji wniosku.Przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosk贸w z uwzgl臋dnieniem rozdzielno艣ci funkcji i dzia艂a艅.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczo艣ci na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie termin贸w realizacji procedur i dzia艂a艅 kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawid艂owo艣ciach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach do kom贸rki w艂a艣ciwej w zakresie kontroli wewn臋trznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przest臋pstwa lub wykroczenia do organ贸w 艣cigania.Udzielanie informacji w zakresie dzia艂alno艣ci wydzia艂u, w tym przeprowadzanie szkole艅 dla potencjalnych wnioskodawc贸w.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2019-11-27 - Gdynia (pomorskie)
obs艂uga 艂upiarki
KAMIENIARSTWO EWA BRODOWSKA - 2017-04-10 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
Prace przygotowawcze przy sporz膮dzeniu posi艂k贸w, obs艂uga kelnerska.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Krasnobr贸d (lubelskie)
Wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze, kierunek: bezpiecze艅stwo i higiena pracy, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawc膮 (wcze艣niejszy kontakt telefoniczny).
KANCELARIA DORADCZA LEGITIME 艢WIERCZEWSKI RAFA艁 - 2015-12-02 - Rybnik (艣l膮skie)
Zgodnie z wnioskiem o refundacj臋 cz臋艣ci koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂膮dki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Urz臋d贸w (lubelskie)
prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
1) przygotowywanie planu zam贸wie艅 publicznych oraz wymaganej sprawozdawczo艣ci, 2) prowadzenie post臋powa艅 oudzielenie zam贸wienia publicznego wzakresie ustalonym Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych, 3) doradztwo pracownikom ijednostkom organizacyjnym Gminy wsprawie zam贸wie艅 publicznych, przygotowywanie dokumentacji post臋powania oudzielenie zam贸wienia publicznego zwy艂膮czeniem element贸w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia dostarczanych przez poszczeg贸lne stanowiska pracy, 4) zabezpieczenie iprzechowywanie dokumentacji post臋powa艅 oudzielenie zam贸wie艅 publicznych, 5) sporz膮dzanie ikoordynowanie um贸w zawieranych przez Gmin臋 S艂upsk wzakresie zam贸wie艅 publicznych, 6) udzia艂 wpracach Komisji przetargowej Urz臋du Gminy wS艂upsku, sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina S艂upsk - 2018-06-06 - S艂upsk (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahent贸wprowadzenie rozm贸w handlowychsporz膮dzanie um贸w i ofertpraca w terenie (wojew贸dztwo)mile widziana osoba z wykszta艂ceniem wy偶szym prawniczym, ekonomicznym, administracyjnym3000,00 brutto + prowizjaSpotkanie w siedzibie pracodawcy.
MAGNA ERA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-01-10 - Lubart贸w (lubelskie)
Realizacja podstawy programowej w klasach: IV-V i VI-VII
Szko艂a Podstaowa nr 4 im. Janusza Korczaka przy Szpitalu im. 艢w. Jadwigi 艢l膮skiej - 2019-07-12 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
SNadz贸r nad budowami, wykonywanie kosztorys贸w i przegl膮d贸w technicznych.
Zak艂ad Gospodarki Lokalowej w Zamo艣ciu sp. z o.o. - 2019-03-12 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Szczeg贸艂owe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykszta艂cenie: wu偶sze, kierunek: budownictwo, in偶. budowlana; sta偶 pracy: 6 m-cy; dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiej臋tno艣膰 kosztorysowania, znajomo艣膰 obs艂ugi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), og贸lna umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalno艣ci konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych, zdolno艣膰 analitycznego my艣lenia, umiej臋tno艣膰 sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienno艣膰, odpowiedzialno艣膰, kreatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remont贸w obj臋tych bud偶etem gminy w zakresie wodoci膮g贸w, kanalizacji, plac贸wek o艣wiatowych, budynku Urz臋du Miejskiego, obiekt贸w u偶yteczno艣ci publicznej oraz innej infrastruktury, w szczeg贸lno艣ci poprzez: sporz膮dzanie um贸w na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie rob贸t budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbi贸rek, rob贸t budowlanych poprzez sprawdzanie wp艂ywaj膮cej dokumentacji projektowej pod wzgl臋dem jej kompletno艣ci, zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem zam贸wie艅 publicznych, przygotowywanie wniosk贸w o wszcz臋cie procedury udzielenia zam贸wienia publicznego, czynny udzia艂 w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji zwi膮zanych z uzyskaniem pozwolenia na budow臋, zg艂oszenia rob贸t budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budow臋), pozwolenia na prowadzenie rob贸t budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na u偶ytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zg艂osze艅, uczestnictwo w odbiorach rob贸t, nadz贸r nad wykonaniem um贸w, rozliczanie i przekazywanie u偶ytkownikowi zako艅czonych inwestycji, nadz贸r nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przegl膮dy i naprawygwarancyjne), nadz贸r nad terminowym zwrotem zabezpiecze艅 nale偶ytego wykonania um贸w; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynk贸w, lokali i innych obiekt贸w b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 gminy, w tym nadz贸r nad terminowym przeprowadzaniem przegl膮d贸w technicznych budynk贸w zarz膮dzanych przez gmin臋, koordynacja dzia艂a艅 z zakresu gospodarki wodno-艣ciekowej, przygotowywanie niezb臋dnych danych do wniosk贸w o pozyskanie 艣rodk贸w zewn臋trznych na realizacj臋 zada艅 inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyj艣ciowych do proces贸w przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporz膮dzanie projektu i sprawozdania z wykonania bud偶etu w zakresie zada艅 inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich plan贸w rzeczowo-finansowych w oparciu o analiz臋 potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbi贸rek.
Urz膮d Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (艣l膮skie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1)administrowanie sieci膮 teleinformatyczn膮, serwerami, stacjami roboczymi oraz bazami danych system贸w b臋d膮cych w u偶ytkowaniu Urz臋du,2)zarz膮dzanie urz膮dzeniami sieciowymi (routery, switch-e, hub, adaptery, access point-y, konwertery, kamery, itp),3)monitorowanie stanu system贸w i infrastruktury sieciowej,4)zapewnienie bezpiecze艅stwa danych w sieci komputerowej,5)instalacja system贸w operacyjnych oraz konfiguracja stacji roboczych,6)nadz贸r nad prawid艂owym dzia艂aniem sprz臋tu informatycznego i telekomunikacyjnego,7)diagnozowanie i naprawa sprz臋tu komputerowego,8)wdra偶anie, aktualizacja oraz nadz贸r nad systemami informatycznymi u偶ytkowanymi w Urz臋dzie,9)nadawanie uprawnie艅 u偶ytkownikom system贸w informatycznych,10)wsparcie pracownik贸w Urz臋du w obs艂udze system贸w informatycznych oraz sprz臋tu elektronicznego,11)zapewnienie dost臋pu do internetu i poczty elektronicznej pracownikom urz臋du,12)wsp贸艂praca z dostawcami zewn臋trznych us艂ug IT,13)nadz贸r i zarz膮dzanie kopiami bezpiecze艅stwa,14)wsparcie i realizacja projekt贸w informatycznych,15)wdra偶anie nowych technik i rozwi膮za艅 informatycznych,16)obs艂uga techniczna posiedze艅 i komisji Rady Miasta,17)wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi Gminy.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urz臋du Miasta na I pi臋trze. Budynek biurowy bez windy, z parteru na pi臋tro jest podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na stanowisku urz臋dniczym, na czas okre艣lony od dnia 29 lipca 2020 r. z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia w pe艂nym wymiarze czasu pracy w Wydziale Obs艂ugi Informatycznej.Wynagrodzenie zasadnicze 3600 z艂 brutto oraz dodatek zataz pracy.
Urz膮d Miasta Ustka - 2020-05-27 - Ustka (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wst臋pne, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta w biurze.
Tomasz Stok艂osa CENTRUM UBEZPIECZE艃 - 2015-11-23 - Ochodza (ma艂opolskie)
- Przygotowanie i weryfikacja dokument贸w ksi臋gowych. Kontrola formalno-rachunkowa dokument贸w. Dekretowanie oraz ewidencja zdarze艅 gospodarczych w systemie finansowo-ksi臋gowym. Bie偶膮ca analiza kont ksi臋gowych oraz uzgadnianie kont sald ksi臋gowych. Wsparcie proces贸w sprawozdawczych. - Wynagrodzenie 2000-2500 z艂/brutto (w tym wys艂uga lat). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie o profilu ekonomicznym lub wykszta艂cenie wy偶sze. W przypadku wykszta艂cenia wy偶szego wymagane wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne o specjalno艣ci rachunkowo艣膰. Wymagane do艣wiadczenie w dziale finansowo-ksi臋gowym. Znajomo艣膰 ustawy o rachunkowo艣ci, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
艢L膭SKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (艣l膮skie)
Bran偶a budowlana- Prace przy budowie chodnik贸w, wjazd贸w, podjazd贸w, parking贸w itp.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prac臋 na okres pr贸bny do 3 m - cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Teren woj. 艣l膮skiego - pracodawca zapewnia transport z siedziby firmy oraz powr贸tPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 7.00-15.00
FIRMA PRYWATNA, US艁UGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA IN呕YNIERYJNEGO I OG脫LNEGO "MUSZ-REM" ZBIGNIEW MUSZ - 2020-09-08 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
1. Przygotowywanie wniosk贸w do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wst臋pna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zlece艅 na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokument贸w niezb臋dnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projekt贸w um贸w na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewn臋trznych (uzgadnianie termin贸w wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, p艂atno艣ci, odbior贸w, kompletacja ofert i dokument贸w niezb臋dnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczeg贸艂贸w zwi膮zanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewn臋trznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbi贸r i sporz膮dzanie protoko艂贸w odbioru na wykonywane prace przez firmy zewn臋trzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesi臋cznego op艂at jednostek zewn臋trznych z zu偶ycia medi贸w i no艣nik贸w energii. 12. Przeliczanie danych zwi膮zanych z zu偶yciem medi贸w dla cel贸w rozlicze艅 istatystycznych. 13. Wsp贸艂praca z urz臋dami i jednostkamiadministracji pa艅stwowej. 14. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozda艅, notatek s艂u偶bowych z prac r贸偶nego rodzaju zak艂adowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Dzia艂u. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzeda偶 urz膮dze艅 technicznych. 17. Sprawdzanie zgodno艣ci wykonywanychprac z zarz膮dzeniami jednostek nadrz臋dnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiekt贸w szpitala. 19.Wypo偶yczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporz膮dzanie projekt贸w, schemat贸w do dokumentacji. 21. Pilnowanie termin贸w realizowanych um贸w. 22. Sprawdzenie poprawno艣ci wykonania protoko艂贸w oraz kontrola wa偶no艣ci wykonanych pomiar贸w elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozda艅 do GUS (te偶 w wersji elektronicznej). 25. Sporz膮dzanie zbiorczych zestawie艅 informacji o zakresie korzystania ze 艣rodowiska oraz wysoko艣ci nale偶nych op艂at. 26. Sporz膮dzanie projekt贸w rocznych harmonogram贸w prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urz膮dzeniatechniczne i wyposa偶enie. 28. Sporz膮dzanie projekt贸w pism do jednostek nadrz臋dnych, urz臋d贸w, jednostek wsp贸艂pracuj膮cych na zlecenie prze艂o偶onych. 29. Aktualizacja zam贸wionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegl膮d i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zak艂adach opieki zdrowotnej). 30. Wsp贸艂praca z jednostkami szpitala w tym z Dzia艂em Zam贸wie艅 Publicznych. 31. Aktualizacja wska藕nik贸w o艣rodk贸w koszt贸w dzia艂alno艣ci podstawowej. 32. Wykonywanie pomiar贸w powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Wsp贸艂uczestnictwo w pracach r贸偶nych komisji powo艂anych na dora藕ne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokument贸w finansowych wg obowi膮zuj膮cych w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, kt贸ry jest zobowi膮zany prowadzi膰 Dzia艂 Techniczny ( ksi膮偶ka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zg艂osze艅itp.) w zakresie realizowanych zada艅, a w razie potrzeby r贸wnie偶 w zakresie prowadzonych przez innych pracownik贸w Dzia艂u Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zlece艅, klasyfikacj臋 podatku Vat, klasyfikacja koszt贸w i przekazywanie ich do Dzia艂u Ekonomiczno-Ksi臋gowego.
Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu BHP, zapewnienie zgodno艣ci obowi膮zuj膮cych instrukcji, procedur, za艣wiadcze艅, , zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunk贸w pracy, wsp贸艂praca z kierownikami i menad偶erami w zakresie BHP
LEROY MERLIN POLSKA SP脫艁KA Z O.O. - 2017-04-12 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
- Obliczanie i sporz膮dzanie list wyp艂at wynagrodze艅 pracownik贸w i zleceniobiorc贸w. Obliczanie i dokonywanie potr膮ce艅 z wynagrodze艅. Wystawianie za艣wiadcze艅 o osi膮gni臋tych dochodach. Sporz膮dzanie raport贸w i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach zwi膮zanych z wynagrodzeniami. - Wynagrodzenie: od 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie do艣wiadczenie w obliczaniu i sporz膮dzaniu list wyp艂at wynagrodze艅. Wymagana znajomo艣膰: prawa pracy. Wymagana umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania wynagrodze艅 ze stosunku pracy i um贸w cywilnoprawnych. Wymagana znajomo艣膰 przepis贸w w zakresie sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne, znajomo艣膰 sposobu obliczania podatku dochodowego od os贸b fizycznych, Wymagana obs艂ugi programu P艂atnik, obs艂ugi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
G脫RNO艢L膭SKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-06-14 - Katowice (艣l膮skie)
Kontrola jako艣ci podzespo艂贸w samochodowych.
EXACT SYSTEMS SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-02-27 - B艂onie (mazowieckie)