INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Stanowisko: INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.

Data publikacji: 2019-11-27

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany min. 1 rok stażu zawodowego w przypadku aplikowania na stanowisko przy wykształceniu średnim.Wymagana znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy z 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy. (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia)2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy w przypadku wykształcenia średniego. Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Dokumenty należy składać w terminie do: 9 grudnia 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDP/34/19 Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDP/34/19 Lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDP/34/19

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2019

Data dodania oferty pracy: 27.11.2019

Oferta pracy ważna do: 09.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bfcd9193ae76a109dc20121db376b16

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 7818) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

POMOC WYKRAWACZA - do 14,7 PLN

wykrawanie elementów, porcjowanie
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Celiny (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Gniezno (wielkopolskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR - 2 800 - 3 500 PLN

Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse publiczne, rachunkowość i finanse; staż pracy: 1 rok; znajomość pracy w księgowości, niekaralność; zakres obowiązków: praca w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej; zadania:m.in.: dokonywanie wszelkich czynności zw. z operacjami kasowymi, sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych, kwartalne naliczanie odsetek od zaległych alimentów od dłużników alimentacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-11-30 - Pyskowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT - od 2 100 PLN

a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W DZIALE FINASOWYM - od 2 500 PLN

przygotowywanie płatności, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes planów, analiz i raportówpomoc w bieżącej pracy działu
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-02-12 - Ustroń (śląskie)

KONSULTANT MEDYCZNY/SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Dobór sprzętu stomijnego i ortopedycznego. Obsługa klienta.
MARABUT Sp z o.o. - 2015-12-16 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 000 PLN

Zabezpieczenie przeciwpożarowe urządzeń i budynków
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach - 2015-12-11 - Puławy (lubelskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW - od 2 100 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-10-09 - Knurów (śląskie)

MONTER - od 17,39 PLN

Montaż manualny części samochodowych oraz przy użyciu elektronarzędzi, kontrola jakości wykonanej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 925 PLN

Zgodny, praca w Mniszku, praca przy folii
ZAKŁAD WYROBU GALANTERII Z FOLII "FOLMIK" MIKOŁAJCZAK KRZYSZTOF - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

Praca w Wydziale Spraw Terenowych I w ElbląguPraca administracyjno-biurowaJedna zmiana 7.30-15.30 pn-ptoferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 800 PLN

Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Opole (opolskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca (Dział: Rekreacja) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów
Media Expert - 2016-02-16 - Białogard (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR PIĘTER - 13 - 17 PLN

zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - 2 250 - 3 000 PLN

Wykształcenie dowolne, doświadczenie zawodowe lub osoba do przyuczenia, umiejętności budowlane, wykończenia wnętrz. Praca w Rybniku. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
SMOŁKA CZESŁAW ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY - 2019-11-18 - Rybnik (śląskie)

FRYZJER - od 200 PLN

Fryzjer
kontakt przez OHP - 2019-03-01 - Nysa (opolskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 3 500 PLN

Prowadzenie szkoleń RODO; opracowanie dokumentacji RODO; wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji; audyty, pisanie procedur; kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 3 400 PLN

DROBNE PRACE REMONTOWE, KOSZENIE TRAWY, ODSNIEŻANIE W OKRESIE ZIMOWYM, PRACE KONSERWATORSKIE W HOTELU TYPU NAPRAWA ZAMKA, SZLIFOWANIE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRACA NA WYSOKOŚCI, SZPACHLOWANIE, MALOWANIE, SZLIFOWANIE, ROK DOŚWIADCZENIAKONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 91 466 89 30
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 500 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH - od 250 PLN

Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 8218) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY - od 2 100 PLN

REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY POPRZEZ OBSŁUGA KLIENTÓW NA POWIERZONYM TERENIE.BUDOWANIE DŁUGOTERMINOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI/PACJENTAMI.
AKME-MEDICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ (NR 2105) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- kwalifikowanie złożonych wniosków jednostek samorządu terytorialnego pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania wniosku wojewody na środki finansowe do właściwego ministerstwa - analizowanie i rozliczanie środków finansowych przekazanych jednostkom samorządu w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania - udzielanie informacji o zasadach realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych i warunkach naboru wniosków w celu zapewnienia jednolitości oraz prawidłowości realizacji zadania- przygotowanie dokumentów związanych z Solidarnościowym Funduszem Wsparcia Osób Niepełnosprawnych, w tym informacji o Programie w celu zaspokojenia jednolitości oraz prawidłowości realizacji zadania- przygotowanie i przekazanie rocznego sprawozdania z realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych do ministra właściwego ds. zabezpieczenia społecznego w celu wywiązania się z obowiązku sprawozdawczego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FREZER CNC - od 4 000 PLN

Obróbka skrawaniem metalu, obsługa frezarki CNC. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "JUKA-MET" EXPORT, IMPORT JERZY I KAZIMIERZ KUBICA SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-06 - Rybarzowice (śląskie)