INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany min. 1 rok stażu zawodowego w przypadku aplikowania na stanowisko przy wykształceniu średnim.Wymagana znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy z 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy. (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia)2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy w przypadku wykształcenia średniego. Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Dokumenty należy składać w terminie do: 9 grudnia 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDP/34/19 Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDP/34/19 Lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDP/34/19
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2019
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bfcd9193ae76a109dc20121db376b16
Podobne oferty pracy
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wykrawanie elementów, porcjowanie
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Celiny (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Gniezno (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse publiczne, rachunkowość i finanse; staż pracy: 1 rok; znajomość pracy w księgowości, niekaralność; zakres obowiązków: praca w Sekcji Administracyjno - Ekonomicznej; zadania:m.in.: dokonywanie wszelkich czynności zw. z operacjami kasowymi, sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych, kwartalne naliczanie odsetek od zaległych alimentów od dłużników alimentacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-11-30 - Pyskowice (śląskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie płatności, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes planów, analiz i raportówpomoc w bieżącej pracy działu
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-02-12 - Ustroń (śląskie)
Dobór sprzętu stomijnego i ortopedycznego. Obsługa klienta.
MARABUT Sp z o.o. - 2015-12-16 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Zabezpieczenie przeciwpożarowe urządzeń i budynków
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach - 2015-12-11 - Puławy (lubelskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-10-09 - Knurów (śląskie)
Brak danych
MECHANIK Grzegorz Wilczewski - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Montaż manualny części samochodowych oraz przy użyciu elektronarzędzi, kontrola jakości wykonanej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Tychy (śląskie)
Zgodny, praca w Mniszku, praca przy folii
ZAKŁAD WYROBU GALANTERII Z FOLII "FOLMIK" MIKOŁAJCZAK KRZYSZTOF - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Wydziale Spraw Terenowych I w ElbląguPraca administracyjno-biurowaJedna zmiana 7.30-15.30 pn-ptoferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Opole (opolskie)
Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów
Media Expert - 2016-02-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie dowolne, doświadczenie zawodowe lub osoba do przyuczenia, umiejętności budowlane, wykończenia wnętrz. Praca w Rybniku. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
SMOŁKA CZESŁAW ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY - 2019-11-18 - Rybnik (śląskie)
Fryzjer
kontakt przez OHP - 2019-03-01 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie szkoleń RODO; opracowanie dokumentacji RODO; wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji; audyty, pisanie procedur; kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
DROBNE PRACE REMONTOWE, KOSZENIE TRAWY, ODSNIEŻANIE W OKRESIE ZIMOWYM, PRACE KONSERWATORSKIE W HOTELU TYPU NAPRAWA ZAMKA, SZLIFOWANIE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRACA NA WYSOKOŚCI, SZPACHLOWANIE, MALOWANIE, SZLIFOWANIE, ROK DOŚWIADCZENIAKONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 91 466 89 30
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY POPRZEZ OBSŁUGA KLIENTÓW NA POWIERZONYM TERENIE.BUDOWANIE DŁUGOTERMINOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI/PACJENTAMI.
AKME-MEDICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:- kwalifikowanie złożonych wniosków jednostek samorządu terytorialnego pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania wniosku wojewody na środki finansowe do właściwego ministerstwa - analizowanie i rozliczanie środków finansowych przekazanych jednostkom samorządu w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania - udzielanie informacji o zasadach realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych i warunkach naboru wniosków w celu zapewnienia jednolitości oraz prawidłowości realizacji zadania- przygotowanie dokumentów związanych z Solidarnościowym Funduszem Wsparcia Osób Niepełnosprawnych, w tym informacji o Programie w celu zaspokojenia jednolitości oraz prawidłowości realizacji zadania- przygotowanie i przekazanie rocznego sprawozdania z realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych do ministra właściwego ds. zabezpieczenia społecznego w celu wywiązania się z obowiązku sprawozdawczego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obróbka skrawaniem metalu, obsługa frezarki CNC. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "JUKA-MET" EXPORT, IMPORT JERZY I KAZIMIERZ KUBICA SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-06 - Rybarzowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Warszawa (mazowieckie)