INSPEKTOR DS. PŁAC Katowice oferta pracy GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2019
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9493819d7d4dcc48d6758ffbfe1c9eab
Podobne oferty pracy
montaż anten satelitarnych
Sklep Neon S. C. - 2017-09-29 - Bytom (śląskie)
jw.
Melting Pot Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie niezbędnych dokumentów do odpraw celnych, reprezentowanie klientów przed organami celnymi
Ka-Bro S.C. Piotr Kasza Radosław Brochocki - 2017-11-29 - Grzechotki (warmińsko-mazurskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
praca związana będzie z instalacją nawierzchni sportowych,budową boisk oraz obiektów sportowych na terenie całej Polski oraz krajów UE, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie oraz dojazd na miejsce wykonywanych prac, praca na terenie Polski i UE
SALTEX EUROPA SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Pieńsk (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Radom (mazowieckie)
doradctwo i projektowanie konstrukcji budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie produktów, pomoc w wydawaniu posiłków, przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich;
STAR-TYP SPORT ZAKŁADY WZAJEMNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Myszków (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Topólka (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nasadzanie nowych drzew i kwiatów oraz ich pielęgnacja, koszenie trawy, czyszczenie rowów.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Rędziny (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu aparatury i urządzeń do wykonywania zabiegów, wykonywanie zabiegów fizjoterapii z podopiecznym, prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy, dbanie o to, by zabieg odbywał się w odpowiednich warunkach, temperaturze, oświetleniu, wentylacji, wilgotności, zapewnienie higienicznych warunków otoczenia
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Rawicz (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE SKŁADEK ZUS, PRZYJMOWANIE, DEKRETOWANIE, SPRAWDZANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW WG POLITYKI RACHUNKOWOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE MIESIĘCZNYCH FAKTUR VAT SPRZEDAŻY, OBSŁUGA BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ. OKRES ZATRUDNIENIA 01.07.2019-30.06.2020. GODZ. PRACY 7-15.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Radom (mazowieckie)
transport drogowy materiałów an terenie kraju
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2017-03-13 - Grabowa (śląskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S.A. - 2016-08-08 - Wielka Wieś (małopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczych, przemysłowych, obsługa klienta,
kontakt przez OHP - 2017-11-16 - Stróżewo (zachodniopomorskie)
sprawdzanie dokumentacji BHPprzeprowadzanie przeglądów BHP budowysporządzanie raportów bhpprowadzenie szkoleń bhp
SAFETY TIME - 2018-03-07 - Chorzów (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-06-27 - Rybnik (śląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa wniosków o rehabilitację leczniczą rolników, świadczeniobiorców oraz dzieci rolników.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zdobienie szkła
PAWLO - CRYSTAL PAWŁOWSKI MICHAŁ TUPADŁY - 2018-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w szpitalu, sporządzanie dokumentacji bhp i sprawozdań do instytucji
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - 2018-11-29 - Człuchów (pomorskie)
Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przeszeregowaniem, awansowaniem i zwalnianiem pracowników szpitala, obsługa programów kadrowo płacowych, sporządzanie bieżących wykazów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie min.gimnazjalne, zdolności manualne, dokładność, gotowość do podjęcia pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca na linii montażu amortyzatorów; trzy zmiany, miejsce pracy:Gliwice, bezpłatny dojazd, dofinansowanie do posiłków
Tenneco Automotive Eastern Europe Sp. z o.o. - 2019-06-21 - Gliwice (śląskie)