INSPEKTOR Rzeszów oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ENERGETYK"
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie książek obiektów zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przygotowywanie dokumentów do ogłaszanych przetargów na remonty budynków, nadzór i kontrola nad robotami budowlanymi przy remontach, budynków, koordynacja placu budowy przy realizacji nowej inwestycji.
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ENERGETYK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatkowskiego 7, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie książek obiektów zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przygotowywanie dokumentów do ogłaszanych przetargów na remonty budynków, nadzór i kontrola nad robotami budowlanymi przy remontach, budynków, koordynacja placu budowy przy realizacji nowej inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ENERGETYK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Kwiatkowskiego 7, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba2a322dd2a5d611f86a2345a452b0bb
Podobne oferty pracy
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Granice (łódzkie)
Spawanie elementów maszyn rolniczych na terenie fabryki. Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowywanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego,- współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne,- sporządzanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych,- prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi / umorzenia, przymusowe dochodzenie należności,- sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych,- obsługa interesanta,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
instalacja systemów zabezpieczeń, montaż instalacji niskoprądowych(kamer, alarmów), montaż elementów i podzespołów według dokumentacji technicznej. Praca na terenie całego kraju(gotowość do pracy w delegacji). Praca na wysokości powyżej 3 metrów.
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2019-11-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
j.w
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie i naprawa elementów maszyn, urządzeń i narzędzi
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Malinie (podkarpackie)
Blacharz - lakiernik
Blacharstwo - Lakiernictwo Samochodowe Macias Grzegorz - 2016-08-17 - Sichów Duży (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Liczenie asortymentu w sklepie za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Olkusz (małopolskie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - księgowanie, uzupełnianie dokumentów, pisanie pism
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Józefów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Puławy (lubelskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji liniowych,- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji pierwszej instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej,- analizowanie akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wszczęcie postępowania nadzwyczajnego w sprawie zakończonej ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji,- rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Wojewody i Wydziału w celu wyeliminowania wątpliwości i nieprawidłowości pojawiających się na etapie realizacji inwestycji,- przygotowywanie dla potrzeb Wojewody oraz w celu przedłożenia innym organom, sprawozdania, oceny, analizy i bieżącej informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inwentaryzacja, spis pozycji, uzupełnianie baz bibliotecznych i repozytorium prac dyplomowych, prace administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Mysłowice (śląskie)
Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń dla poszczególnych działalności, Oddziałów i całej Spółki; czynne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy; uczestniczenie w okresowym raportowaniu i sporządzanie sprawozdań na potrzeby Zarządu, kalkulacja stawek na usługi świadczone przez Spółkę.
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe "Betrans" Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Rogowiec (łódzkie)
obróbka wstepna warzyw i owoców i innych surowców, pomoc w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Ulanów (podkarpackie)
Działalność inspekcyjno - kontrolna, w tym przeprowadzenie kontroli oraz inspekcji budów budynków użytkowych i sporządzanie protokołów, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w postępowaniu administracyjnym
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
praca biurowa, nawiązywanie kontaktów handlowych import, export towarów, prowadzenie korespondencji handlowej
Launart P.P.H.P Józef Zajczyk - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z wdrażaniem i nadzorowaniem procesów związanych z bhp w tym m.in: przeprowadzanie kontroli z zakresu bhp i ppoż, dochodzeń powypadkowych,współpracę z instytucjami kontroli zewnętrznych, prowadzenie i archiwizację dokumentacji dot. zagadnień BHP, przeprowadzanie szkoleń okresowych z zakresu bhp, przeprowadzanie szkoleń ppoż.
KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO DYDAKTYCZNY "PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Kraków (małopolskie)
zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Sokolniki-Las (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania pepisów i zasad BHP, Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenia dokumentacji z tym związanych, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2017-01-09 - Łask (łódzkie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klienta, uczestnictwo w rozliczeniach finansowych wspólnot mieszkaniowych, współpraca w zakresie windykacji
"GWAREK" Sp.z.o.o. - 2019-04-03 - Jaworzno (śląskie)
- WYKONYWANIE ZADAŃ SŁUŻBY BHP W ZAKŁADZIE PRACY,- PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP.
MARPOŻ OCHRONA BHP I PPOŻ - 2018-11-08 - Skierniewice (łódzkie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; opracowywanie wniosków; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; sporządzanie planów inwestycjiGodziny pracy: od 8.00 do 12.00 lub od 12.00 do 16.00
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2017-12-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego;www.piwstrzelce.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2016-11-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)