INSPEKTOR Pruszków oferta pracy "MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem prac, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, nadzór nad instalacją, odpowiedzialność. Praca od pon-sob w godz. 6-14/ 14-22/ 22-6. Pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: "MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem prac, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, nadzór nad instalacją, odpowiedzialność. Praca od pon-sob w godz. 6-14/ 14-22/ 22-6. Pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- wyższe/ średnie techniczne, mile widziany kierunek ochrona środowiska. Staż pracy- mile widziany. Uprawnienia. umiejętności- nadzór nad pracownikami, sumienność, obowiązkowość, odpowiedzialność, praca w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, decyzyjność.
Nazwa pracodawcy:
"MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Stefana Bryły
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Miejski Zakład Oczyszczania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.02.2020
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02be77337add7396f28fba0af33b9f8a
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wilczyn (wielkopolskie)
kontrola wizualna lub urządzeniami pomiarowymi części dla przemysłu samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)
wykrawanie i rozbieranie za pomocą różnych rodzajów noży półtusz wieprzowych
AGRO-HANDEL Sp.z o.o - 2018-07-31 - Mościszki (wielkopolskie)
Monitoring
4WORKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa hydraulicznej zaginarki CNC wraz z linią do rozwijania, prostowania i foliowania blachy, wprowadzanie parametrów technicznych wg rysunku do maszyny, bieżąca kontrola jakości produkowanych elementów, bieżąca kontrola parametrów urządzenia - nadzorowanie pracy maszyny.
STALFORM Bogdan Mleczko - 2018-02-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie podstawowe, umiejętność doradzania klientami, dyspozycyjność.
TIMANTII SP. Z O.O - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Szycie na maszynach lub zawijanie lub inne praca przy montażu cholewek.
Kalęba Michał Zakład cholewkarski Salon mody dzieciecej ,,Happy Kids" - 2017-01-16 - Barwałd Średni (małopolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu, nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych, organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644. Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właścicwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu ochorny środowiska. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, tel.: 261 669 855.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gołańcz (wielkopolskie)
sprzatanie, obsługa maszyny szorujaco - zbierajacej
Fundacja INWEST-PRO - 2016-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie obowiązków Inspektora danych osobowych wynikające z Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz o ochronie danych osobowych. Opracowywanie oraz analizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych. Prowadzenie rejestrów. Opiniowanie umów i projektów pod kątem spełniania wymogów w zakresie ochrony danych osobowyh. Opiniowanie umów i projektów pod kątem spełnienia wymogów w zakresie ochrony danych osobowych.
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-10-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta stacji paliw, tankowanie pojazdów, aktywna sprzedaż, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Mała Wieś (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych; doświadczenie na w/w stanowisku mile widziane; uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa, kosztorysowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2016-03-29 - Gliwice (śląskie)
- rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznegorolników i wysokości świadczeń,- wydawanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, z mian wprawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, zawieszanie wypłaty emerytur i rent,zbiegu prawa do świadczeń rolniczych z prawem do świadczeń z innych tytułów,- ustalanie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie należnych świadczeń emerytalnorentowych,- ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat świadczeń oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,- obsługa systemów informatycznych dotyczących przyznawania i wypłaty świadczeń.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku - 2020-05-13 - Białystok (podlaskie)
Inspektor budowlany ds mostowych z uprawnieniami
Transprojekt Gdański Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni, prawidłowe zabezpieczanie i oznakowanie towaru, obsługa wózka jezdniowego, obsługa skanera magazynowego. |Praca 40 godzin/tyg.; od poniedziałku do soboty w godzinach 6/14/22.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sokołów (mazowieckie)
mycie kosmetyka tapicerki
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników magazynowych oraz rozmieszczanie odpowiednich zasobów według aktualnych potrzeb biznesowych. Nadzorowanie i realizacja procesów dystrybucji i magazynowania zgodnie z przyjętymi wytycznymi oraz raportowanie i kontrola wskaźników jakości pracy w procesie logistycznym.
FIEGE E-COM LOGISTICS SP Z O.O. - 2020-01-07 - Gardno (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i rejestrownie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-prowadzenie ewidencji osób objętychubezpieczeniem zdrowotnym-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników-prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tutuły składek na ubezpieczenie zdrowotne-prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników-dochodzenie należności z tutułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne-wydawanie zaświadczeń na żądanie -sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-14 - Złotów (wielkopolskie)
-
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2016-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW WG SPRAW, UDZIAŁ W CZYNNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM PRAC INWENTARYZACYJNYCH, PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI W PRZYDZIELONYCH POLACH SPISOWYCH W RAMACH SESPOŁU SPISOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2020-02-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
CALIFORNIA KATARZYNA SKŁADANOWSKA - 2016-09-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie spraw z związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Oddziału Regionalnegoi placówek terenowych,- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów ww. upoważnień,- współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy w zakresie organizacji staży dla osób bezrobotnych, prowadzenie niezbędnejdokumentacji,- badanie satysfakcji klienta zewnętrznego oraz sporządzanie analiz w tym zakresie,- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych oraz pieczątek.Wymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru , oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 21.12.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny, pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.39.2018Sala E, A
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadania przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych i wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego,- obsługiwanie zbioru ,,kartoteka paszportowa w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na II piętrze, w budynku dostosowanym dla osób niepełnosprawnych ( winda ,schodołaz) .Wejście do budynku od ul. Roosevelta 36-38.Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca wymaga poruszania się między pokojami na piętrze.Miejsce wykonywania pracy: Inowrocław Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyPunkt Paszportowy w Inowrocławiuul. Roosevelta 36, 88-110 Inowrocław
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dań, opracowywanie menu
"VIVA" Renata Jakubowska - 2018-10-19 - Niemcza (dolnośląskie)