INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Gliwice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: do 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych; doświadczenie na w/w stanowisku mile widziane; uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa, kosztorysowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-03-29
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych; doświadczenie na w/w stanowisku mile widziane; uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa, kosztorysowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 29.03.2016
Oferta pracy ważna do: 28.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń w placówce - przedszkolu, rozdawanie posiłków.
VITALIO s.c. Jolanta Muc, Arkadiusz Muc - 2018-11-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie dań, dbałość o czystość i porządek pracy
HOTEL ADRIA BARBARA PARUZEL-BŁOTKO, IRENA PARUZEL, ALEKSANDER PARUZEL SPÓŁKA CYWILNA - 2018-11-06 - Bieruń (śląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,2) koordynacja obiegu dokumentów,3) przyjmowanie wniosków interesantów i kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,4) pisanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,5) zadania na stanowisku kadr w zakresie zleconym przez naczelnika,6) sprawowanie zastępstwa pracy w sekretariacie,7) organizacja spotkań okolicznościowych,8) prowadzenie rejestru kluczy,9) prowadzenie rejestru pieczęci,10) prowadzenie archiwum zakładowego,11) dbałość o właściwą informację wizualną Urzędu,12) koordynowanie spraw bhp i ppoż.,13) zaopatrywanie w niezbędny sprzęt i wyposażenie,14) ewidencja, oznaczanie wyposażenia i likwidacja środków trwałych niskocennych,15) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2800 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż.
Urząd Miasta Ustka - 2018-11-22 - Ustka (pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych na terenie kraju (Wrocław, Warszawa, Inowrocław) możliwość zakwaterowania
Marcin Proch - 2016-08-25 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów na usługi światłowodowe
Voice Net Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Przemyśl (podkarpackie)
układanie kostki brukowej
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Zambrów (podlaskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-09-04 - Wartkowice (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie utargów kasowych, dbanie o wizerunek firmy, tankowanie paliwa, sprzedaż produktów
F.H.U. PROIL PAULINA ROJEK - 2019-03-26 - Poznań (wielkopolskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
instalacja systemów alarmowych, usuwanie awarii systemów alarmowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Ruda Śląska (śląskie)
- obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych;- sprzedaż paliw i innych towarów i usług;- profesjonalna obsługa klienta;- uzupełnianie i dbanie o porządek strefy sklepu;- obsługa urządzenia i wydawanie hot-dogów - uzupełnianie i dbanie o porządek strefy z gorącymi napojami (ekspres do kawy, kubeczki, pokrywki, syropy, kawa, mleko, cukier, śmieci, czystość na blacie);WYMAGANIAKSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
DEMAR MAREK DEMSKI - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierzat,prowadzenie kontroli przestrzegania zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania oraz kontrola wymogów wzajemnej zgodności,prowadzenie obowiazującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-06-14 - Chełm (lubelskie)
- Organizowanie i kontrola pracy personelu kuchennego. Opracowywanie jadłospisu. Sporządzanie cogodzinnego zapotrzebowania żywności i pobieranie z magazynu. Przygotowywanie posiłków dla mieszkańców internatu. Utrzymywanie porządku, czystości sanitarnej w miejscu pracy. Obróbka wstępna warzyw.- Wynagrodzenie: od 2186 zł/brutto + wysługa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach: 7:00-15:00, w piątki: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na stanowisku kucharza. Wymagane aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:30-15:00) (Tel. 32-256-63-88) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Techników 5, 40-326 Katowice).
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
zlecone prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Płaza (małopolskie)
- przygotowanie zestawień danych wynikających z deklaracji podatkowych,- przygotowanie wezwań, zawiadomień, postanowień z zakresu rzeczowego komórki,- obsługa kancelaryjno - biurowa komórki organizacyjnej,- przygotowywanie dokumentów w celu przekazania ich do biblioteki akt bieżących lub archiwum zakładowego
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-05-02 - Brzesko (małopolskie)
Wykonywanie kompleksowo prac w zakresie procesu technologicznego pozyskiwania tarcicy
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Majdan Wielki (lubelskie)
Wynikające ze stanowiska
Studio Fryzur i Wizażu "PERFECT" Tomasz Wróblewski - Kielce, ul. Sienkiewicza 43/5 - 2019-07-04 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Inwestor" w Lubinie - 2016-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów z Indii, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału. Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności. Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- obsługa recepcji wewnętrznej sklepu Carrefour przy ulicy Skarżyńskiego- prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji- obieg wewnętrznej dokumentacji sklepuStawka: 7.80 zł netto/h a dla osób uczących się 8.30 zł netto/h
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy oraz innych Ustaw dotyczących BHP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ "S.A - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż w lodów w lodziarni, ciast, kawy, praca w kawiarni
ASTORIA MAREK ŁUSZCZKIEWICZ - 2018-09-04 - Ruda Śląska (śląskie)
.
"Graal" Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.Ogłoszenie nr 55589 zamieszczone zostało w bazie ogłoszeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,55589 .
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)