INSPEKTOR PRACY Jelenia G贸ra oferta pracy Szko艂a Podstawowa Nr 11
Stanowisko: INSPEKTOR PRACY
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie spraw BHP, kontrola i nadz贸r prawa pracy w zakresie BHP, szkolenia, dokumentacja.
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Szko艂a Podstawowa Nr 11
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Stanis艂awa Moniuszki 9, 58-506 Jelenia G贸ra, powiat: m. Jelenia G贸ra, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie spraw BHP, kontrola i nadz贸r prawa pracy w zakresie BHP, szkolenia, dokumentacja.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.08
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PRACY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Jelenia G贸ra
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Jelenia G贸ra
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Jelenia G贸ra
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), kierunek: BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: uprawn.BHP
Nazwa pracodawcy: Szko艂a Podstawowa Nr 11
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Adres pracodawcy:
Stanis艂awa Moniuszki 9, 58-506 Jelenia G贸ra, powiat: m. Jelenia G贸ra, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia G贸ra
Gmina pracodawcy: Jelenia G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Jelenia G贸ra
Ulica pracodawcy: Stanis艂awa Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: szkolnictwo podstawowe
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor pracy
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.11.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f0751b2b9d123750399fc0f964995e5
Podobne oferty pracy
obs艂uga biura ksi臋gowego , obs艂uga urz膮dze艅 biurowych , pomoc w prowadzeniu biura i dokumentacji ksi臋gowej
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - 艁osice (mazowieckie)
Tworzenie kompozycji kwiatowych z kwiat贸w 艣wie偶ych i sztucznych, przygotowywanie wi膮zanek, wie艅c贸w pogrzebowych, obs艂uga klient贸w w kwiaciarni.
KWIACIARNIA Zak艂ad Pogrzebowy Wies艂aw P膮zik - 2019-03-15 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
czynno艣ci pomocnicze w pracach produkcyjnych, pakowaniu, kontroli jako艣ci
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Namys艂贸w (opolskie)
Praca fizyczna - realizacja drobnych i nieskomplikowanych prac porz膮dkowych i naprawczych na ulicach miasta Kalisza, prowadzenie bie偶膮cego utrzymania oznakowania pionowego.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kalisz (wielkopolskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - P艂o艅sk (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w, dbanie o prawid艂owe funkcjonowanie SPP, kontrola op艂at wnoszonych w SPP
P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT - 2018-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
- kontrolowanie realizacji rob贸t budowlanych, dostaw i us艂ug dla zada艅 uj臋tych w planie inwestycji budowlanych i remont贸w nieruchomo艣ci w zakresie zgodno艣ci z umow膮, pozwoleniem na budow臋, dokumentacj膮 techniczn膮, przepisami Prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisami ppo偶, bhp, ochrony 艣rodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego;
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury Zielona G贸ra - 2019-05-31 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Umiej臋tno艣膰 naprawy pojazd贸w,zawiesze艅,silnik贸w.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Kutno (艂贸dzkie)
praca w barze, obs艂uga klienta, wydawanie posi艂k贸w
Firma Handlowo-Us艂ugowa "JOANA" Joanna Tadajewska - 2016-04-07 - Pu艂tusk (mazowieckie)
obs艂uga finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji, sporz膮dzanie przelew贸w elektronicznych w systemach bankowych, transfer 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w, sporz膮dzanie zapotrzebowa艅 na 艣rodki finansowe oddzia艂u regionalnego, obs艂uga finansowa oddzia艂u regionalnego i plac贸wek terenowych w zakresie prawid艂owej i terminowej realizacji wyp艂at 艣wiadcze艅, ralizacja zada艅 dotycz膮cych obiegu i kontroli dokument贸w ksi臋gowych oddzia艂u regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-07-30 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wg harmonogramu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)
ZAKRES ZADA艃: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierz膮t; prowadzenie kontroli z zakresu wymog贸w wzajemnej zgodno艣ci; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunk贸w utrzymywania poszczeg贸lnych gatunk贸w zwierz膮t gospodarskich; kontrola przestrzegania przepis贸w z zakresu ochrony zwierz膮t; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierz膮t, wymog贸w wzajemnej zgodno艣ci oraz minimalnych warunk贸w utrzymywania poszczeg贸lnych gatunk贸w zwierz膮t gospodarskich; kontrola bezpiecze艅stwa i przestrzegania wymog贸w weterynaryjnych przy produkcji produkt贸w pochodzenia zwierz臋cego miejsca pozyskiwania mleka, kt贸re jest wprowadzane do obrotu; wsp贸艂praca z Agencj膮 Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierz膮t; prowadzenie post臋powania mandatowego, administracyjnego wynikaj膮cego z Kodeksu post臋powania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikaj膮cego z ustawy o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji.Og艂oszenie nr 55589 zamieszczone zosta艂o w bazie og艂osze艅 Kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,55589 .
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-10 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
-prowadzenie ewidencji g艂贸wnej Sekcji Gospodarki Mundurowej i 呕ywno艣ciowej dot. sprz臋tu oraz druk贸w i formularzy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwej gospodarki sprz臋tu oraz druk贸w i formularzy,-prowadzenie ewidencji stanu 偶ywionych w Strze偶onym O艣rodku dla Cudzoziemc贸w i pomieszczeniach przeznaczonych dla os贸b zatrzymanych w celu realizacji przedsi臋wzi臋膰 w tym zakresie;-przyjmowanie, rejestrowanie, opracowywanie, udzielanie stosownych odpowiedzi na wnioski urlopowe, zapomogi, po偶yczki mieszkaniowe, dop艂at臋 do wypoczynku dzieci pracownik贸w cywilnych i funkcjonariuszy w celu realizacji przedsi臋wzi臋膰 w tym zakresie;-przygotowywanie i wystawianie dokument贸w przychodowo-rozchodowychna sprz臋t, materia艂y i druki sekcji w celu dokonywania w艂a艣ciwych obrot贸w sprz臋tem i materia艂ami;-kompletowanie dowod贸w materia艂owych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w mi臋dzy sekcj膮 a Pionem G艂贸wnego Ksi臋gowego-wprowadzanie obrot贸w w systemie komputerowym - sprz臋tem 偶ywno艣ciowym, drukami znajduj膮cymi sie w magazynach, w celu prowadzenia i aktualizowaniabie偶膮cych stan贸w magazynowych
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-16 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
sprz膮tanie klatek schodowych i pomieszcze艅 biurowych
Firma Sprz膮taj膮ca WIZON Agata Wudzi艅ska - 2017-12-15 - Bogdanowo (wielkopolskie)
sporz膮dzanie, prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracownik贸w i zleceniobiorc贸w. zg艂oszenia i rozliczenia ZUS, PIT, GUS, PEFRON, sporz膮dzanie list p艂ac
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Za艂adunek towar贸 na samoch贸d, przew贸z go do miejsca docelowego; roz艂adunek; wype艂nianie dokumentacji transportowej w j臋zyku ukrai艅skim lub bia艂oruskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - 艁omianki (mazowieckie)
malowanie induktor贸w,prowadzenie dokumentacji wyrobu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - My艣lachowice (ma艂opolskie)
prowadzenie windykacji za 艣wiadczone us艂ugi dostawy wody i odbioru 艣ciek贸w, wsp贸艂praca z podmiotami windykuj膮cymi nale偶no艣ci w szczeg贸lno艣ci z komornikiem, wsp贸艂praca z radc膮 prawnym, bie偶膮cy monitoring zaleg艂o艣ci; umowa na 3 miesi膮ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w D臋bnicy Kaszubskiej Sp贸艂ka z o.o - 2018-11-30 - D臋bnica Kaszubska (pomorskie)
- wspomaganie zarz膮du sp贸艂dzielni w sprawach bie偶膮cych;- pisanie pism technicznych w zakresie: sprawnego dzia艂ania sp贸艂dzielni oraz zbiornic;- samodzielne prowadzenie obs艂ugi technicznej zbiornic i administracji sp贸艂dzielni: bie偶膮ca ocena stan贸w technicznych budynk贸w oraz informowanie zarz膮du o potencjalnych zagro偶eniach wynikaj膮cych w trakcie eksploatacji; programowanie zakresu napraw; nadz贸r nad przygotowywaniem wag do legalizacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; nadz贸r nad terminami bada艅 instalacji elektrycznych, dro偶no艣ci przewod贸w kominowych, wynikaj膮cych z przepis贸w o prawie budowlanym; nadz贸r nad stanem technicznym maszyn i urz膮dze艅 oraz 艣rodk贸w transportu, ustalenie zakresu ich napraw; bie偶膮ce monitorowanie zu偶ycia opa艂u, energii elektrycznej, paliw p艂ynnych, wystawianie i rozliczanie zaliczek na poczet paliw; nadz贸r nad przestrzeganiem terminowych odczyt贸w, kart kierowcy i przedsi臋biorcy, sta艂a obs艂uga pojazdu s艂u偶biowego, przygotowywanie dokumentacji techniczej w zakresie rob贸t budowlanych; sta艂a analiza zdarze艅 i informacji monitoringu przemys艂owego;- przygotowywanie kart pracy i analiz czasu pracy kierowc贸w;- uczestniczenie w procesie przygotowywania stanowisk pracy;- zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 handlow膮;- wykonywanie corocznej sprawozdawczo艣ci;- bie偶膮ce zaznajamianie si臋 z obowi膮zuj膮cymi przepisami.
Sp贸艂dzielnia Pracy Surowc贸w Wt贸rnych - 2019-07-15 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Pomoc wychowawcy w opiece nocnej nad podopiecznymi plac贸wki. Praca g艂贸wnie w godzinach nocnych od 22.00 do 6.00.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nysa (opolskie)
鈥ykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przygotowywaniem i zawieraniem um贸w z dostawcami materia艂贸w i us艂ug oraz um贸w dotycz膮cych rob贸t budowlanych;鈥eryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosk贸w o wdro偶enie post臋powa艅 w sprawach udzielanych zam贸wie艅 publicznych, proponowanie trybu udzielenia zam贸wienia i sk艂adu komisji przetargowych;鈥porz膮dzanie dokument贸w koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zako艅czenia powierzonych do realizacji post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego;鈥rowadzenie ewidencji post臋powa艅 i um贸w, dla kt贸rych nie stosujemy przepis贸w ustawy;鈥sp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw zwi膮zanych z udzieleniem zam贸wie艅 publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokaln膮 sieci膮 informatyczn膮 - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne do艣wiadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
murowanie 艣cian z silikat贸w
BRT ARKADIUSZ KRZEMI艃SKI - 2016-05-19 - Kwidzyn (pomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie posi艂k贸w dla dzieci, porz膮dkowanie kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zaprawy ciesielskiej i stolarskiej wszelkich konstrukcji z drewna i stali. Praca od 160 do 200 godzin miesi臋cznie, 8-10 godzin dziennie, od poniedzia艂ku do pi膮tku. Oferta dost臋pna w sali D. Kontakt z pracodawc膮 - Diza艂 Kadr - Alina Filonenko, tel.: 881 711 022, alina.filonenko.oibw (at) gmail.com
OIBW Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Praca przy monta偶u wielogabarytowych element贸w prefabrykowanych
Tomasz Czubak LIFT - 2016-05-11 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
przygotowanie dokumentacji, nadz贸r BHP, szkolenia
GRUPROFIL Wies艂awa Cybulska - 2016-12-29 - Kos贸w Lacki (mazowieckie)