INSPEKTOR Pozna艅 oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wsp贸艂praca z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych, urz臋dami skarbowymi, urz臋dami gmin oraz innymi instytucjamiw zakresie maj膮cym wp艂yw na ubezpieczenie spo艂eczne rolnik贸w oraz ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar sk艂adek na ubezpieczenie- sporz膮dzanie wniosk贸w o udostepnienie danych ze zbioru danych osobowych,- prowadzenie rozlicze艅 na kontach p艂atnik贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, ksi臋gowanie sk艂adek, ustalanie nadp艂at, opracowywanie wniosk贸w o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie nale偶no艣ci,- sporz膮dzanie za艣wiadcze艅, potwierdzanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz ubezpiecze艅 zdrowotnych, - sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci statystycznej,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach d艂u偶nik贸w
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:艢W. MARCIN 46/50, 60-959 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wsp贸艂praca z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych, urz臋dami skarbowymi, urz臋dami gmin oraz innymi instytucjamiw zakresie maj膮cym wp艂yw na ubezpieczenie spo艂eczne rolnik贸w oraz ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar sk艂adek na ubezpieczenie- sporz膮dzanie wniosk贸w o udostepnienie danych ze zbioru danych osobowych,- prowadzenie rozlicze艅 na kontach p艂atnik贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, ksi臋gowanie sk艂adek, ustalanie nadp艂at, opracowywanie wniosk贸w o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie nale偶no艣ci,- sporz膮dzanie za艣wiadcze艅, potwierdzanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz ubezpiecze艅 zdrowotnych, - sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci statystycznej,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach d艂u偶nik贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto+ dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze; konieczny co najmniej 2- letni sta偶 pracy zawodowej przy 艣rednim wykszta艂ceniu, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi aplikacji i urz膮dze艅 biurowych, sporz膮dzanie pism i notatek; inne wymagania zamieszczono w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
艢W. MARCIN 46/50, 60-959 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.12.2020
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.12.2020, Termin: szczeg贸艂owe informacje zamieszczone s膮 w og艂oszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zak艂adce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.12.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: 艢W. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 13.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea6c33e0cb61cc6c5c012bd659b95764
Podobne oferty pracy
1. sterowanie realizacj膮 rob贸t;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokument贸w do odbioru ko艅cowego
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
Kontrola procesu produkcji, utrzymywanie porz膮dku wok贸艂 maszyn
FIRMA ROKO - 2018-05-10 - Mielec (podkarpackie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Mi臋dzych贸d (wielkopolskie)
Poszukiwana osoba do zespo艂u w Wydziale: Wydzia艂 Promocji Przedsi臋biorczo艣ci, w Departamencie: Departament Promocji, kt贸ry zajmuje si臋 wdra偶aniem instrument贸w promocji gospodarki i przedsi臋biorczo艣ci regionu 艂贸dzkiego. Zadania: kontakty bezpo艣rednie z przedsi臋biorcami, przebiegaj膮ce wed艂ug okre艣lonej procedury post臋powania; organizacja spotka艅 grupowych animuj膮cych wsp贸艂prac臋, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawi膮zywanie relacji pomi臋dzy przedsi臋biorstwami na rynkach lokalnych oraz za granic膮; nawi膮zywanie wsp贸艂pracy mi臋dzy przedsi臋biorstwami a o艣rodkami naukowymi zar贸wno o zasi臋gu krajowym, jak i mi臋dzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partner贸w biznesowych z zagranicy dla firm dzia艂aj膮cych w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencja艂u gospodarczego; okre艣lanie potrzeb przedsi臋biorc贸w w zakresie wsp贸艂pracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obs艂uga i bie偶膮ce 艣ledzenie informacji na portalach internetowych dotycz膮cych innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsi臋biorc贸w zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokument贸w powstaj膮cych w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilno艣膰 zatrudnienia - pierwsza umowa na czas okre艣lony na 6 miesi臋cy - okres pr贸bny; praca w m艂odym zespole; 艂atwy dost臋p do szkole艅 wewn臋trznych; mo偶liwo艣膰 rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; mo偶liwo艣膰 udzia艂u w r贸偶nych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnie艅 rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozs膮dne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZ膭D MARSZA艁KOWSKI W 艁ODZI - 2019-03-14 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
nadz贸r rob贸t spawalniczych
PETRO-CONSULTING MICHA艁 SIKORSKI - 2020-06-25 - P艂oty (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- opracowywanie wytycznych do sporz膮dzania przez jednostki samorz膮du terytorialnego plan贸w rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zg艂aszanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego i weryfikowanie wniosk贸w pod wzgl臋dem zasadno艣ci i celowo艣ci zmian wydatk贸w bud偶etowych w celu zabezpieczenia 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 zada艅- sporz膮dzanie na podstawie miesi臋cznych sprawozda艅 jednostek samorz膮du terytorialnego dekadowych zapotrzebowa艅 na dotacje dla jednostek samorz膮du terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podzia艂u uruchomie艅 艣rodk贸w bud偶etowych na poszczeg贸lne jednostki samorz膮du terytorialnego w celu ich przekazania do Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu - przygotowywanie wniosk贸w do Wojewody o zmian臋 wydatk贸w bud偶etowych dla dzia艂u 852-Pomoc spo艂eczna w celu zabezpieczenia zada艅 realizowanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z bud偶etu pa艅stwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zada艅 pomocy spo艂ecznej dla Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu w celu monitorowania wykorzystania 艣rodk贸w finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie wojew贸dztwa p贸艂rocznych sprawozda艅 MPiPS-03 - z udzielonych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznej-pieni臋偶nych, w naturze i us艂ugach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowi膮zku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie wojew贸dztwa kwartalnych sprawozda艅 MK1/MK2 z udzielonych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznejpieni臋偶nych, w naturze i us艂ugach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowi膮zku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotycz膮cej wyst膮pie艅 jednostek samorz膮du terytorialnego dotycz膮cych plan贸w rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy spo艂ecznej i zdrowia (rozdzia艂 85156) w celu zabezpieczenia zada艅 realizowanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".O stanowisko pracy mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nieposiadaj膮ce obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o s艂u偶bie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montowanie element贸w gumowych na tworzywa sztuczne
Work Service S.A. - 2016-10-03 - Jaszkowa Dolna (dolno艣l膮skie)
Brak danych
I.B.R. Sp. zoo - 2017-03-13 - Sanok (podkarpackie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: informowa艂a pracodawc臋 jako administratora danych lub przetwarzaj膮cego dane osobowe oraz pracownik贸w o obowi膮zuj膮cych przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzi艂a doradztwa w tym zakresie, monitorowa艂a procesy przetwarzania danych osobowych, monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych, przeprowadzanie szkole艅 pracownik贸w w zakresie ochrony danych osobowych, przeprowadzanie audyt贸w, dokonywa艂a oceny skutk贸w dzia艂a艅 (analiza ryzyka) dla ochrony danych osobowych, wydawa艂a zalecenia oraz monitorowa艂a ich wykonanie, pe艂ni艂a punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych, wsp贸艂pracowa艂a z organem Urz臋dem Ochrony Danych Osobowych (UODO).- Wynagrodzenie: 2100-2520 z艂 brutto, p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy, docelowo na sta艂e. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (75%) . Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru od 1 wrze艣nia 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30- wg harmonogramu. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze umo偶liwiaj膮ce prawid艂ow膮 realizacj臋 powierzonej funkcji. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe przy 艣rednim 5 lat, a przy wy偶szym 4 lata pracy. Wymagana znajomo艣膰 krajowych i europejskich przepis贸w i norm w zakresie bezpiecze艅stwa informacji i ochrony danych osobowych w szczeg贸lno艣ci RODO, znajomo艣膰 polskich przepis贸w wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomo艣膰 procedur administracyjnych, prawa o艣wiatowego i funkcjonowania jednostki samorz膮du terytorialnego. Dodatkowo: do艣wiadczenie w pe艂nieniu funkcji Administratora Bezpiecze艅stwa Informacji.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (艣l膮skie)
naprawa samochod贸w osobowych
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Wi艣niowa (ma艂opolskie)
Obs艂uga magazynu,za艂adunek roz艂adunek,obs艂uga klienta detalicznego. Praca od 9-17
SIM OKRZOS S艂awomira Okrzos - 2018-08-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga go艣ci hotelowych
"NEPTUN" Beata Sza艂ach - 2017-05-18 - Szeligi (warmi艅sko-mazurskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Trzcianka (wielkopolskie)
utrzymanie porz膮dku oraz od艣nie偶anie dr贸g i chodnik贸w w parku handlowym
MAR-BUD Mariusz B艂aszczyk - 2017-09-07 - Gr贸dek Rz膮dowy (mazowieckie)
Prowadzenie ci膮gnika siod艂owego wraz z naczep膮. Praca na terenie kraju i Europy.
"JULMART SERVICE" JACEK STRASI艃SKI - 2015-12-01 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Demonta偶 element贸w konstrukcji budowlanych lub ich cz臋艣ci. Przygotowanie miejsc pracy zgodnie z BHP. Wykonywanie prac pomocniczych przy wyburzaniu. Porz膮dkowanie terenu po rozbi贸rce.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - G贸rna Grupa (kujawsko-pomorskie)
1) opracowywanie planu rzeczowego i finansowego w zakresie remont贸w bie偶膮cych i planowanych inwestycji w przedszkolach, Szkolnym Schronisku M艂odzie偶owym i Centrum Us艂ug Wsp贸lnych we wsp贸艂pracy z dyrektorami wy偶ej wymienionych jednostek,2) przeprowadzanie przegl膮d贸w budynk贸w przedszkolnych,3) opracowywanie analiz i sprawozda艅 w zakresie remont贸w nadzorowanych jednostek,4) udzia艂 w pracach komisji przetargowych dotycz膮cych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dla rob贸t budowlanych oraz remontowobudowlanych w przedszkolach, Szkolnym Schronisku M艂odzie偶owym, Centrum Us艂ug Wsp贸lnych we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miejskiego w Cieszynie,5) wykonywanie czynno艣ci nadzoru budowlanego dotycz膮cego poprawno艣ci wykonywanych rob贸t remontowo budowlanych w wy偶ej wymienionych jednostkach, w tym weryfikacja faktur w tre艣ci odbioru rob贸t, prowadzenie ksi膮g obiekt贸w dla przedszkoli, Szkolnego Schroniska M艂odzie偶owego i Centrum Us艂ug Wsp贸lnych,6) wsp贸艂praca z dyrektorami przedszkoli, Szkolnego Schroniska M艂odzie偶owego i Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w zakresie odbioru prac remontowo budowlanych realizowanych poza trybami ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,7) prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej obiekt贸w o艣wiatowych (przedszkoli, Schroniska),8) wsp贸艂praca z organami kontroli oraz wykonywanie zarz膮dze艅 pokontrolnych.9) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w zwi膮zku z wykonywanymi czynno艣ciami oraz przepis贸w Og贸lnego Rozporz膮dzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowi膮zk贸w).
Centrum Us艂ug Wsp贸艂nych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (艣l膮skie)
wykonywanie prac na budowie
ZPH " ELREM " Sp. z o. o. - 2016-08-11 - Gda艅sk (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- przyjmowanie wniosk贸w paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawno艣ci, pobieranie odcisk贸w linii papilarnych klient贸w oraz pobieranie op艂at paszportowych przy u偶yciu terminala p艂atniczego, uwierzytelnianie zgody rodzic贸w na wnioskach o wydanie dzieciom paszport贸w, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokument贸w paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokument贸w paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klient贸w realizuj膮c zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obs艂ugiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezb臋dnych przemieszcze艅 oraz uzupe艂nianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynno艣ci biurowo-administracyjnych Oddzia艂u, w tym obs艂uga poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-09-25 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
-koordynowanie dzia膮艂艅 w zakresie bhp, doradztwo w zakresie organizacji oraz metod s艂u偶by i pracy na stanowiskach, prowadzenie kontroli warunk贸w s艂u偶by i pracy, prowadzenei kontroli stanu pomieszcze艅 i wyposa偶enia technicznego, sporzadzanie okresowych analiz, informacji i ocen stanu bezpiecze艅stwa i hignieny s艂u偶by i pracy, udzia艂 w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego, udzia艂 w ustaniu okolicznosci i przyczyn wypadk贸w pozostajacych w zwiazku z pe艂nieniem s艂u偶by, prowadzenei szkole艅 wst臋pnych w zakresie bhp, analizowanie potrzeb i sk艂adanie wniosk贸w o odpowiednie planowanie 艣rodk贸 finansowych niezb臋dnych do realziacji zada艅 z zakresu bhp, opiniowanie szczeg贸艂owych instrukcji dotyczacych bhp, opinowanie wniosk贸w o refundacj臋 koszt贸w zakupu okular贸w koryguj膮cych wzrok
Zak艂ad Karny w Braniewie - 2018-01-08 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
Kierowanie, wykonywanie prac w贸zkiem, obs艂uga nieskomplikowanych urz膮dze艅 technologicznych, czynno艣ci porz膮dkowe, rozladunki.
Easy Select J.Iskra, B.Gosty艅ska s.c. - 2018-08-22 - P艂o艅sk (mazowieckie)
Przygotowanie inwestycji do realizacji, opracowanie dokumentacji projektowych, koordynacja inwestycji i sporz膮dzanie sprawozda艅
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - M臋cinka (dolno艣l膮skie)
nauka prowadzenia dziennika korespondencji, redagowania pism wychodz膮cych, archiwizowania dokumentow
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Osiedle Niewiad贸w (艂贸dzkie)
kontrola realizowanych prac pod k膮tem projektu budowlanego
F.G.K. GAZ-KOM ZAK艁AD GAZODYNAMIKI BUDYNK脫W KRZYSZTOF JAKUBIK - 2017-08-04 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Prowadzenie szkole艅 z zakresu bhp i ppo偶., prowadzenie post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych w elu ustalenia okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w w s艂u偶bie i pracy, prowadzenie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, sporz膮dzanie okresowych analiz stanu bhp., dokonywanie przegl膮du stanu bezpiecze艅stwa po偶arowego.
Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie - 2018-10-11 - Wyszk贸w (mazowieckie)
Inspektor ds. BHP - Udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie post臋powa艅 powypadkowych, opracowywanie instrukcji og贸lnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy, przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych itp. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie (technik bhp), min. 3-miesi臋czne do艣wiadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 95 755 06 70 Ma艂gorzata Darmograj.
Komenda Powiatowa Policji w Sul臋cinie - 2020-02-21 - Sul臋cin (lubuskie)
Przygotowywanie artyku艂贸w spo偶ywczych do sprzeda偶y. Eksponowanie oraz oznaczanie towaru. Inkasowanie nale偶no艣ci za sprzedane produkty. Dbanie o czysto艣膰 i estetyk臋 miejsca pracy. Mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na pe艂ny etat lub 1/2 etatu. Wynagrodzenie od 1650 z艂 do 1800 z艂 netto.
Chmura Arkadiusz - 2019-02-05 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
praca w terenie, obs艂uga komputera
KOMPLEX Us艂ugi BHP i P.Po偶.Jacek Serocki - 2017-09-13 - Sztum (pomorskie)
wed艂ug stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie i udost臋pnianie ewidencji grunt贸w i budynk贸w. Wprowadzanie zmian przedmiotowych i podmiotowych do operatu ewidencji grunt贸w i budynk贸w. Obs艂uga stron w zakresie ewidencji grunt贸w i budynk贸w(os贸b fizycznych i prawnych, w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego i innych Wydzia艂贸w Urz臋du). Wsp贸艂praca z Wydzia艂ami Ksi膮g Wieczystych S膮d贸w Rejonowych.Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30-17.00.Umowa na zast臋pstwo przez okres ok. 1 roku.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zabrze (艣l膮skie)