INSPEKTOR Poznań oferta pracy Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, opracowywanie i realizacja działań edukacyjnych, współpraca ze szkołami i organizacjami społecznymi, przygotowywanie i prezetnacja wystaw, prezentacja historii poprzez media, przygotowywanie i prowadzenie notacji historycznej
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ROLNA 45a, 61-487 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, opracowywanie i realizacja działań edukacyjnych, współpraca ze szkołami i organizacjami społecznymi, przygotowywanie i prezetnacja wystaw, prezentacja historii poprzez media, przygotowywanie i prowadzenie notacji historycznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: wysoka kultura osobista
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie humanistyczne, doświadczenie w pracy dydaktycznej lub muzealnej, znajomość historii najnowszej Polski, znajomość ustawy o IPN, łatwność wystąpień publicznych, sprawność w tworzeniu wypowiedzi pisemnych, mile widziana znajomość języków obcych
Nazwa pracodawcy:
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ROLNA 45a, 61-487 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv,podpisana klauzula dot. przetwarzania danych osobowych ( w załączeniu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail ( CV z podpisaną klauzulą)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ROLNA
Numer budynku pracodawcy: 45a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b97dda3ffbecab45126c299d28f96264
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
- Obsługa nowoczesnych urządzeń. Wykonywanie pomiarów geodezyjnych.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe - kierunkowe techniczne. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Krapkowice.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Krapkowice (opolskie)
prowadzenie sparw planowania, nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowo-technicznych
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - 2017-07-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wszelkie formalności związane z uprawnieniami na Taxi pomaga zorganizować firma tj. kurs z topografii Wrocławia, badania psychotechniczne, lekarz medycyny pracy. Przewóz osób taksówką.Na początek umowa zlecenie około 168 h w tygodniu, możliwość przejścia na umowę o pracę.Kontakt z pracodawcą: 730 650 738
AREKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawowanie Nadzoru w sparawach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Małomice (lubuskie)
kontrola jakości wyrobów, czytanie instrukcji ze zrozumieniem, posługiwanie się specjalistycznymi przyrządzami pomiarowymi, nadzorowanie nad produkcją selekcji weryfikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-07-24 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na kasie stacji paliw.
Apexim AB Sp.z.o.o Grupa AB Sp. Komandytowo - Akcyjna - 2019-05-09 - Zasieki (lubuskie)
nadzór nad pracami instalacyjnymi
ZARZĄDZANIE I OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDCA SPÓŁKA Z OO - 2016-03-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
NAPRAWA BLACHARSKA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ZAWODOWE 1 ROK;
PHU GUCIO PRZEMYSŁAW SŁAWOMIR GUSTAW - 2016-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów i zagadnień związanych z prowadzeniem ruchu podziemnych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, określanie w uzgodnieniu z użytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji, prowadzenie książek Obiektów Budowlanych obsługiwanych przez Sekcję obsługi Infrastruktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynków, sporzadząnie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nadzór nad realizacją remontów i konserwacji
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-18 - Zegrze (mazowieckie)
Wykonywanie czynności pomocniczych w nadzorze nad podmiotami wytwarzającymi, przetwarzającymi, przechowującymi lub transportującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
kontakt przez PUP - 2016-06-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,- wystawiane zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,- ewidencjonowanie składek,- rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dziewięciokondygnacyjny z windą niedostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (bip.ugstarogard.pl)
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2019-07-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenieewidencji księgowej- rozliczanie rozliczeń wynikających Z przepisów wew.współudział w sporządzaniu deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
kontrola stanów magazynowych, załadunek towaru, prace porządkowe
GEIS PARCEL PL Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Świebodzice (dolnośląskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
-Przygotowanie dokumentacji transportowej-Wystawianie faktur-Sprawdzanie poprawności wystawionych faktur dla kontrahentów krajowych i zagranicznych-Segregowanie i archiwizacja dowodów księgowych-Wprowadzanie/ewidencjonowanie faktur do programu finansowo-księgowego-Wypełnianie formularzy-Sporządzanie zestawień-Zapoznanie się z prowadzeniem teczek pracowniczych
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Somonino (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
SZYM BUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE SZYMON KOCHALSKI - 2017-11-20 - Wawrowice (warmińsko-mazurskie)
zagęszczanie koryta, podbudowy z kruszywa i mas betonowych oraz bitumicznych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "BITUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Zambrów (podlaskie)
praca na lini produkcyjnej (lakiernia) na terenie firmy Dong Yang Electronics
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
-pełnienie czynności inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zleceń, umów i inwestycji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne-nadzór nad przestrzeganiem technologii i jakości robót, przepisów bhp, przeciwpożarowych, bezpiecznych metod pracy;-nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynków,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporządzanie kosztorysów inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych, powykonawczych;-udział w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w postępowaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wybór wykonawców do realizowanych zadań remontowych;-stosowanie procedur jakościowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-05-14 - Będzin (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Namysłów (opolskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:strzyżenie damskie i męskie, czesanie fryzur okolicznościowych, modelowanie włosów, rozjaśnianie, malowanie itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)