INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR D/S KSIĘGOWOŚCI OPŁAT KOMUNALNYCH Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Stanowisko: INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR D/S KSIĘGOWOŚCI OPŁAT KOMUNALNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (bip.ugstarogard.pl)
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (bip.ugstarogard.pl)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR D/S KSIĘGOWOŚCI OPŁAT KOMUNALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymóg pożądany: staż pracy w księgowości
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcy (bip.ugstarogard.pl)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.07.2019
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0806fd2925a0a01d1ac21f9c622b707
Podobne oferty pracy
udział w dochodzeniach powypadkowych, szkolenia wstępne bhp, udział w wykonaniu oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu instrukcji bhp
"MJD" Agencja Energetyczna Magdalena Laszczak - 2016-06-30 - Kozy (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji zakończonych postępowań przygotowawczych i spraw o wykroczenia w celu ich archiwizacji, przygotowanie zestawień statystycznych zleconych przez kierownika grupy operacyjno-śledczej w celu przedstawienia rzetelnej informacji dot. ilości popełnianych przestępstw i wykroczeń w obrębie Placówki, sprawdzanie w bazach danych na zlecenie funkcjonariuszy GOŚ wykonujących czynności służbowe w celu wykorzystania ich w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych oraz SEO, przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów i rozliczeń rachunków, faktur za usługi, tłumaczenia oraz związanej z tym korespondencji w celu terminowego rozliczenia ww usług, utrzymywanie obiegu korespondencji na linii kancelaria-sekretariat-kierownik grupy i odwrotnie, w zakresie dokumentacji jawnej w celu prawidłowego obiegu dokumentacji, prowadzenie i bieżące uzupełnianie książki ewidencji dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwej ochrony informacji niejawnych
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2018-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Inspektor ds. technicznej obsługi nieruchomości- wymagania: wykształcenie min. średnie preferowane budowlane, znajomość obsługi komputera ( MS Office, kosztorysowanie). Realizacja całokształtu spraw technicznych, związanych z eksploatacją budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych. Organizacja i zlecanie wykonywania robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości.
"Posesja" Spółka z o.o - 2019-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Prowadzenie wszystkich zagadnień dotyczących BHP.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia regulaminowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe kierunkowe z zakresu BHP lub wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych, montowanie urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z gminami na realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania oraz opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji programu w celu zabezpieczania środków finansowych na wykonanie zadania,- analizowanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania uzyskiwanie z Centralnej Aplikacji Statystycznej, a także scalanie sprawozdań resortowych na poziomie województwa i generowanie danych do właściwego ministerstwa w celu przeprowadzenia nadzoru nad realizacją zadania i wykorzystywanie dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego,- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych zadań dofinansowanych z budżetu państwa w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego lub innych uprawnionych podmiotów oraz wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Świebodzin (lubuskie)
program
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Abramowice Prywatne (lubelskie)
Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
-
RAWO TUR SP. Z O.O. POZNAŃ- GOŚCINIEC- PTASI ZAUŁEK NIECHORZE - 2016-04-13 - Niechorze (zachodniopomorskie)
oferta dla osób bezrobotnych w wieku 50 lat i powyżej w ramach prac interwencyjnych: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Otwock (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWALNE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nauka szycia pokrowców tapicerskich
"SWEET SIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-26 - Kartoszyno (pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
1.Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2.Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a)uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b)uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c)sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d)sprawdzanie i opisywanie rachunków,e)opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f)współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g)współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a)udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b)ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c)proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d)przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e)udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f)sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g)współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h)pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i)sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j)sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k)udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l)dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4.Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Prace w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży i wykonywania prac związanych z obsługą klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
umawianie spotkań i rozmów dla bardziej doświadczonych handlowców, praca na celach sprzedażowychdla studentów dziennych możliwa jest praca w elatystycznym czasie pracy
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja pieczywa
PPHU Kucharscy Spółka Jawna - 2015-12-14 - Lubienia (świętokrzyskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
nauka obsługi urządzeń kosmetycznych, obsługa telefoniczna klientek salonu, rejestracja w grafiku, wypełnienia kart zabiegowych, nauka i szkolenie w zakresie manicure i pedicure, nauka wykonywania zabiegów twarzy-henn,a masaż, nakładanie maseczek, masaż ciała relaksacyjny
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa magazynu, rozładunki i załadunki.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Przyprostynia (wielkopolskie)
nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sulęcinek (wielkopolskie)
Montaż rusztowań.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Płock (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie pracy zespołów pracowników pod kątem standardów jakościowych i produkcyjnych obowiązujących w firmie, zapewnienie płynności procesu produkcyjnego, raportowanie o wynikach, realizacja planów produkcyjnych. Praca w Skawinie
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
Transport drogowy towarów, przewóz ładunku do klienta, załadunek i rozładunek, zabezpieczenie ładunku.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)