INSPEKTOR( POWER - STAŻ SKIEROWANY DO OSÓB DO 30 R.Ż.) Nidzica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR( POWER - STAŻ SKIEROWANY DO OSÓB DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Rozpisywanie terminó rozpraw i posiedzeń, dołączanie do akt sądowych korespondencji i zwrotnych poświadczeń odbioru pism, wezwań i zawiadomień, wykonywanie zarządzeń sędziego, przygotowywanie projektów pism urzędowych itp.
Data publikacji: 2021-03-16
Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Rozpisywanie terminó rozpraw i posiedzeń, dołączanie do akt sądowych korespondencji i zwrotnych poświadczeń odbioru pism, wezwań i zawiadomień, wykonywanie zarządzeń sędziego, przygotowywanie projektów pism urzędowych itp.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR( POWER - STAŻ SKIEROWANY DO OSÓB DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2811
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9840210980
danePracodawcy_regon: 00032343000066
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
Traugutta 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nidzicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2811
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964904
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 16.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95adf03a6cd23a6139175127b9dd67d6
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć lekcyjnych z języka polskiego
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W KALISZU - 2019-09-03 - Kalisz (wielkopolskie)
dochodzenie należności z tytułu składek, analiza kont i rozliczeń na kontach płatników skladek oraz sporządzanie tytułów wykonawczych i zabezpieczeń hipotecznych, uzgadnianie sprawozdań statystycznych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, prowadzenie archiwum PT
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY ZIELONA GÓRA - 2019-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sprzedaż asortymentu w sklepie z materialami budowlanymi, obsługa klienta, przyjmowanie towaru oraz wystawianie dokumentów sprzedaży, sporzadzanie zamówień
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Augustów (podlaskie)
Nauczanie uczniów szkoły ponadgimnazjalnej i ponadpodstawowej przedmiotu język angielski.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU - 2019-07-17 - Żagań (lubuskie)
j.w
VITERRA CONSTRUCTION S.A. - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
przetwarzanie i weryfikacja płatności, dostarczanie wysokiej, jakości usług klienckich, obsluga rachunków Nostro i Loro, rozwiązywanie problemów związanych z instrukcjami płatności, dokładne identyfikowanie błędów i dostarczanie informacji zwrotnych klientom i zespołom w stosownych przypadkach, nawiązywanie dobrej współpracy z kolegami w zespole, zastosowanie zgodność i utrzymanie standardów kontroli wewnętrznej HSBC, zapewnienie aktualności i stosowania wszystkich procedur i instrukcji dotyczących płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
-przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i postępowań (poniżej 30 tys. Euro) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego; prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2020-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szlifowanie powierzchni pod metalizację, drobne elementy, gotowosc do podjęcia pracy od zaraz, dbanie o kolejność wykonywania zadań, terminowość, poprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
HUBERT CUGIER FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2019-03-13 - Turew (wielkopolskie)
Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sulechów (lubuskie)
- realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie służby BHP w zakładach w Iławieoraz w filii w Morlinach;- prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimiregulacjami prawnymi;- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminóworaz instrukcji z zakresu BHP;- przeprowadzanie kontroli warunków BHP orazprzestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa ihigieny pracy;- organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP(szkolenia wstępne i okresowe);- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie - 2015-11-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- nadzór nad produkcją na linii wytłaczania połączony z wytwarzaniem produktów;- obsługa prasowtryskarki hydrauliczno-pneumatycznej STEIN, MAPLAN, WATAI, REP.miejsce wykonywania pracy ul. Zakładowa 99, 92-402 Łódź/ul.Kurczaki 130 Łódź
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Łódź (łódzkie)
przewóz towarów na trasach międzynarodowych
Firma Wielobranżowa Piotr Dolata - 2016-02-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, zamówienia
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sieradz (łódzkie)
wykonywanie konstrukcyjnych i niekonstrukcyjnych elementów budowlanych budynków z wykorzystaniem narzędzi murarskich
Zakład Ogólnobudowlany A.Rutkowski - 2016-08-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, NANOSZENIE ZMIAN DO SYSTEMU, PISANIE DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA PROCESÓW REKLAMACYJNCYH, WPROWADZANIE DANYCH W PROGRAMIE REKLAMACYJNYM, OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Polkowice (dolnośląskie)
-prace administracyjne- opracowywanie dokumentacji bhp- szkolenie bhp
Bianka Kapsa EXPERT Biuro Usług Bhp i Ppoż - 2019-01-07 - Chrząstowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w salonie łazienek, doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie firmy, prezentacja asortymentu, przygotowanie oraz koordynowanie zamówień.
INSTALDOM II Beata Zaręba - 2020-11-10 - Bielany (małopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymagań jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz. od 06.00-14.00,14.00-22.00,22.00-06.00.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
opieka nad dziećmi dowożonymi autobusem szkolnym;przygotowanie posiłków dla oddziału przedszkolnego
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Gębice (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale kadr
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
dorabianie kluczy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Chrzanów (małopolskie)
OBSŁUGA WŁAŚCICIELI LOKALI, NALICZANIE I ROZLICZANIE OPŁAT, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZEBRAŃ WSPÓLNOT I ICH ARCHIWIZACJA, PROWADZENIE ZEBRAŃ I SPOTKAŃ Z WŁAŚCICIELAMI, PROWADZENIE KORESPONDENCJI W IMIENIU WSPÓLNOT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W PRACY W OBSŁUDZE KLIENTA;
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, układanie towaru, zapoznanie się z obsługą kasy fiskalnej, przyjęcia towaru, zapozanie się z dokumentacją w placówce handlowej, obsługa klienta, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów, sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
tworzenie, rozwój i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych, budowanie strategi SEOi social media, rozwój i zarządzanie strony internetowej, prowadzenie bloga firmowego, szeroko pojęte działania marketingowe, pisanie artykułów na temat urządzeń, profesjonalne reprezentowanie firmy we wszystkich działaniach włącznie z targami i konferencjami branżowymi, (branża: sprzedaż artykułów medycznych)
"INNOVATVE MICRO DENTISTRY" Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Rząśnia (łódzkie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie kontroli budów i obiektów użytkowych. Sporządzanie projektów decyzji. Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i zakończonych budów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Przygotowywaniem zleceń i umów dla zgłaszanych napraw, remontów oraz okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Przygotowywaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wykonania robót w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, oraz uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. Bieżącym monitorowaniem stopnia realizacji zleconych napraw, przeglądów, remontów i modernizacji, zawartych umów oraz złożonych zamówień. Prowadzeniem książek obiektów budowlanych. Przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury przetargowej. Prowadzeniem korespondencji z Wykonawcami i Użytkownikami.- Praca: 7:00-14:35
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-10-02 - Katowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)
Podstawowe obowiązki:- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy prokejtu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w proejtach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)