INSPEKTOR DS.BHP Chrząstowo oferta pracy Bianka Kapsa EXPERT Biuro Usług Bhp i Ppoż
Stanowisko: INSPEKTOR DS.BHP
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -prace administracyjne- opracowywanie dokumentacji bhp- szkolenie bhp
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Chrząstowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Bianka Kapsa EXPERT Biuro Usług Bhp i Ppoż
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-100 Chrząstowo 44, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prace administracyjne- opracowywanie dokumentacji bhp- szkolenie bhp
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrząstowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
pomaturalne/policealne, inne, kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie kierunkowe
Nazwa pracodawcy: Bianka Kapsa EXPERT Biuro Usług Bhp i Ppoż
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
89-100 Chrząstowo 44, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrząstowo
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie toalet, wspólne spacery, zmiana pieluchomajtek, pomoc w czynnościach dnia codziennego.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)
•wiercenie, nitowanie części lotniczych•prawidłowe użytkowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych•wykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją technologiczną•terminowe wykonywanie wyrobów zgodnie z przyjętym harmonogramemOferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową,
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Mielec (podkarpackie)
Planowanie i realizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego w ramach nauczania zawodu, kształtowanie umiejętności praktycznych przewidzianych w programie nauczania zawodu.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2017-08-03 - Chraplewo (wielkopolskie)
Meliorant
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
dbanie o ekspozycje towarówobsługa klientawsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamidbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-06-28 - Hażlach (śląskie)
Branża ogólnospożywcza
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "JK" Jan Kondratowicz - 2017-01-05 - Nowęcin (pomorskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Główne obowiązki i czynności: 1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
ocieplenia budynków, malowanie, szpachlowanie, wykończenie wnętrz
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Karpiński Ireneusz - 2018-02-07 - Wierzchy (opolskie)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :PUSTKÓW, POWIAT DĘBICKI , TEREN UE, UKRAINA
"GLOBTRANS" STANISŁAW LESIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-10 - Pustków (podkarpackie)
dowóz węgla i opału do klienta samochodem dostawczym do 3,5t
P.P.H.U. BIO-POL Piotr Fila - 2018-03-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym, uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych, przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych, przekazywanie wykonawcy robót placu budowy, organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski, nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej, opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów, kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych, ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów, opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada, przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania, udział w pracach komisji przetargowej odbiór dokumentacji z biur projektowych, Umowa od 6 do 18 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30. Więcej informacji: www.bip.slowinskipn.pl/
Słowiński Park Narodowy - 2018-05-07 - Smołdzino (pomorskie)
zadania dotyczace utrzymania zasobów mieszkaniowych i lokalowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Grunwald" - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych ( depozytowo - kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów. Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym. Bieżąca analiza kont księgowych oraz uzgadnianie kont sald księgowych. Wsparcie procesów sprawozdawczych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Wymagane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad remontami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków slużbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Wejherowo (pomorskie)
Min. 3 lata doświadczenie przy hodowli zwierząt uterkowych. Czynności pomocnicze przy hodowli zwierzat futerkowych (norek).Biegła znajomość j. ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Stromiec (mazowieckie)
wykrawanie mięsa białego, obsługa nastrzykiwarki Kasperski K-27
Hurtownia Mięsa, Wędlin, Drobiu "FENIKS" Rafał Sokołowski - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
Transport wewnatrzzakładowy, transportowanie materiałów, przygotowanie transportu.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-17 - Chojnice (pomorskie)
Utrzymanie ładu i porządku w trakcie jak i po imprezach okolicznościowych.
RESTAURACJA BELLA ROSA ZUZANNA LEŚNIAK - 2018-02-07 - Strzyżów (podkarpackie)
biegła obsługa programu Excel , rozliczanie czasu pracy kierowców
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń.Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wg programu stażuPFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
praca na budowie
Zakład Usług Budowlanych Gnaciński Józef - 2016-02-24 - Pawłowo (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale narzędziowym przy produkcji, naprawie narzędzi
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie,uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,22018.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-02-08 - Rybnik (śląskie)