INSPEKTOR JAKOŚCI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
Data publikacji: 2017-02-06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakościowa w trakcie procesu. Wykonywanie pomiarów oraz badań detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno - pomiarowymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność do pracy w systemie trzy zmianowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca na III zmiany, 6-14, 14-22, 22-6
Nazwa pracodawcy:
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: SZKOLNA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompletacja towaru, szkolenie nowych pracowników
"KONIEF" Filip Konieczka - 2016-06-02 - Plewiska (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli dokumentów przewozu (biletów jednorazowych i okresowych) osób lub bagażu w autobusach. Praca na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego, pomiędzy pn - nd w godz. 6.00-22.00.
PKS w Bielsku-Białej S.A. - 2016-02-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pakowanie gotowanych wyrobów mięsnych na tacki, foliowanie produktów i szykowanie do transportu
EMAT Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-06-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
prace pomocnicze przy produkcji opakowań
STEX JANISZEWSCY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 1 - (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza Ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza Ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, kwalifikacja w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z procesem rejestracji pomiaru i wymiany,udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy, w tych nieruchomościach, praca w systemie zintegrowanym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Katowicka 46b, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy - pracownik obsługi (docelowo - praca stała)
Miejskie Przedszkole Nr 1 w Ustce - 2016-09-02 - Ustka (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)
Wymiana opon, wyważanie kół, klejenie opon.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Czosnów (mazowieckie)
operator zagęszczarki do 500 kg - remont odcinka kolejowego na trasie Chrzanów -Trzebinia - Balin
POLREMACO Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Trzebinia (małopolskie)
pakowanie mebli tapicerowanych
BRW COMFORT Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Słupy (warmińsko-mazurskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
szkolenia BHP i praca nad bezpieczeństwem i higieną pracy
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2017-08-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Nadzór inwestorski nad powierzonymi robotami budowlanymi oraz ich rozliczanie, przygotowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na planowane roboty, weryfikacja dokumentacji projektowych, rozwiązywanie problemów związanych z utrzymaniem technicznym budynków.
Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa Oskard - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
EKOSKOL Dorota Literska - 2017-10-21 - Trąbki Wielkie (pomorskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych, praca Kraków oraz cała Polska.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
załadunek i rozładunek rusztowań budowlanych oraz materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Ignacew Folwarczny (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; doświadczenie zawodowe; uprawnienia budowlane mile widziane ; zakres obowiązków: praca w rejonie obsługi mieszkańców, wyjścia w teren, remonty zasobów mieszkaniowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa ciągników ciężarowych, naprawa naczep specjalistycznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kartuzy (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem irozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorców w systemiekadrowo-placowym; sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentówdotyczących zatrudnienia, do których pracodawca zobowiązany jestprzepisami prawa; prowadzenie ewidencji w zakresie nieobecnościpracowników; sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej, praca w godz. 7-15
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
Prowadzenie zagadnień zw. z przygotowywaniem i realizacją inwestycji oraz remontów Prok. Regionalnej, nadzór nad jednostkami organizacyjnymi regionu gdańskiego w zakresie spraw zw. z przygotowaniem oraz realizacją inwestycji i remontów.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
wytapianie szkła, praca przy piecu hutniczym
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Ładna (małopolskie)
-
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc stolarzowi, układanie, korowanie desek.
Centrum Obsługi Inwestora - Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Pluty (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli i warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-06-05 - Dęblin (lubelskie)
wg zawodu
SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY "OSZIN" w Kielcach - 2016-07-05 - Kielce (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-05 - Starachowice (świętokrzyskie)