INSPEKTOR Poddębice oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, - sprawowanie nadzoru nad wprowadzaniem na rynek produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, - sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem, obrotem i stosowaniem pasz w żywieniu zwierząt, - sprawowanie nadzoru nad wymogami weterynaryjnymi dotyczącymi produkcji pasz dla zwierząt.
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Poddębice (łódzkie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 32, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, - sprawowanie nadzoru nad wprowadzaniem na rynek produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, - sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem, obrotem i stosowaniem pasz w żywieniu zwierząt, - sprawowanie nadzoru nad wymogami weterynaryjnymi dotyczącymi produkcji pasz dla zwierząt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poddębice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poddębice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali technicy weterynarii
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 32, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poddębice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy weterynarii
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1e9e7072dcbd4f4e57cde62746a3727
Podobne oferty pracy
-
ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU MAREK KRAWCZYŃSKI - 2020-08-10 - Krzykosy (wielkopolskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace fizyczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Słuszków (wielkopolskie)
Wypiek pieczywa i innych produktów piekarniczych zgodnie ze standardami firmy z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania określonego przez kierownika stoiska. 0,5 etatu, różne zmiany wg potrzeb. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - złożenie podania CV w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-06-15 - Gdynia (pomorskie)
1. Wykonywanie czynności związanych z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości pod drogami wojewódzkimi oraz innych gruntów stanowiących własność Województwa,2. Badanie i analiza dokumentów prawnych i geodezyjnych dotyczących stanu własnościowego nieruchomości leżących w pasach dróg wojewódzkich,3. Występowanie do właściwych urzędów i organów o wykonanie stosownych czynności związanych z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości wraz z pilotowaniem tych czynności,4. Przygotowanie wniosków związanych z prowadzonymi postępowaniami do organów administracji rządowej i samorządowej, wydziałów sądów prowadzących księgi wieczyste, organów prowadzących ewidencję gruntów i budynków, archiwów państwowych lub innych właściwych.
Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi - 2020-07-15 - Łódź (łódzkie)
prawo jazdy kat. C+E,wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowiskupraca na terenie kraju
"HURT-KAROL" KAROL MATUSZAK - 2020-07-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Montaż instalacji: centralnego ogrzewania, elektrycznych, wodnokanalizacyjnych, gazowych
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Świętochłowice (śląskie)
praca w Rzeszowie oraz na terenie kraju
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "DRAGO" JANUSZ SKIBA - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prace elektryczne
ANDRZEJ ZAJĄC - 2018-03-02 - Jaszczów (lubelskie)
-sprzątanie zewnętrzne na terenie bazy lotniczej w Pruszczu Gdańskim,poruszanie się ciągnikiem, pielęgnacja obiektu
kontakt przez OHP - 2019-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie prac przy załadunku - rozładunku towarów, głównie na terenie portów - określanie masy i jakości
Alfred H. Knight Poland Sp z o.o. - 2020-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzorowanie pracy personelu – dbanie o jego wydajność oraz bezpieczeństwo,zajmowanie się promocją sklepu oraz dążenie do maksymalizacji zysków,realizowanie planów sprzedażowych, profesjonalne obsługiwanie klientów,tworzenie szczegółowego harmonogramu dostaw i negocjowanie warunków zawieranych umów. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7-15.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Słupsku - 2020-08-19 - Słupsk (pomorskie)
Dostarczanie przesyłek na rowerze tradycyjnym lub transportowym (cargo)
Spółdzielnia Socjalna "Heca" - 2019-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wypieki piekarnicze. Praca w godz. 19/20-4 w Dygowie, również w soboty.
Piekarnia Jarosław Trojanowski - 2019-06-21 - Dygowo (zachodniopomorskie)
poznanie procesów projektowych związanych z realizacją projektuuzyskanie specjalistycznej wiedzy w zakresie materiałów stosowanych we wnętrzachumiejętność wykonywania obróbki wizualizacji
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
WYKONYWANIE Z KAMIENIA, CEGŁY, BLOCZKÓW, PUSTAKÓW ITP. MATERIAŁÓW KONSTRUKCYJNYCH I NIEKONSTRUKCYJNYCH ELEMENTÓW BUDYNKÓW, A TAKŻE PROWADZENIE W TYM ZAKRESIE PRAC REMONTOWYCH I KONSERWATORSKICH PRZY WYKORZYSTANIU PODSTAWOWYCH NARZEDZIE MURARSKICH IMASZYN BUDOWLANYCH DO TRANSPORTU MATERIAŁÓW (PRZENOŚNIKI TAŚMOWE, POMPY DO ZAPRAW, WYCIAGI BUDOWLANE) ORAZ DO PRZYGOTOWYWANIE ZAPRAWY (MIESZKANIE I BETONIARKI). WYKONYWANIE TYNKÓW ZABEZPIECZEJACYCH MURY ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE, WYKONYWANIE POSADZEK I NAWIERZCHNI, WYKONYWANIE RÓŻNYCH PRAC MURARSKICH, BETONIARSKICH.
NERO WOJCIECH GAŁKOWSKI - 2019-11-12 - Skierniewice (łódzkie)
Pomoc w zaspokajaniu podstawowych czynności życiowych, prowadzenie gospodarstwa domowego.
KRYSTYNA GARBALSKA AGENCJA "HOME SUN" - 2018-07-31 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Komplekosowa obsługa kadrowa- Obsługa programu Płatnik
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
SPAWANIE, REMONTY MASZYN GÓRNICZYCH
PPUH "KADRIL" S.C. CHOJNICKA I SKA - 2016-03-01 - Chocianów (dolnośląskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie powierzonych zadań, obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, tj. edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, sporządzanie dokumentów.
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Zakres podstawowych zadań:1) rozliczanie inkasentów z pobranych opłat,2) ewidencjonowanie wpłat z tytułu opłat; targowej, skarbowej, za sprzedaż alkoholu,3) dokonywanie przypisów na kontach inkasentów należnych wpłat,4) rozpatrywanie wniosków o umorzenie, odroczenie terminów płatności, udzielanie pisem-nych odpowiedzi,5) windykacja zaległości,6) przygotowywanie miesięcznych wykazów należnej prowizji,7) opisywanie faktur dotyczących prowizji,8) sporządzanie decyzji,9) prowadzenie spraw dotyczących mandatów karnych,10) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,11) prowadzenie centralnego rejestru umów. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale Finansowym. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym brutto 3000 do 3300 zł miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2019-07-02 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji naliczeń opłat za lokale, ich wysokości i kompletności oraz ustalenie sald należności i zobowiązań, naliczanie i księgowanie odsetek za zwłokę w płatnościach, obsługa interesantów, nadzór i kontrola ewidencji rozliczeń MOPS. I zmiana: pon.: 07.00-16.00; wt.-czw.: 07.00-15.00; pt.: 07.00 - 14.00 Wynagrodzenie do ustalenia podczas indywidulanej rozmowy z pracodawcą.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2019-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca przy kadłubie - obróbka, cięcie, giecie, praca z aluminium
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, funduszu składkowego, działów specjalnych, pomocników rolnika ( rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne), prowadzenie ksią rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rechunkowości, realizacja zadań dot. obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
- nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót;- udzielanie informacji wykonawcom obót ziemnych o uzbrojeniu terenu;- przestrzeganie terminów gwarancyjnych;- nadzór nad terminowym wykonaniem zadań wynikających z rocznego planu remontów nieruchomości;- koordynowanie robót budowlanych
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-07-08 - Wejherowo (pomorskie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2019-09-10 - Zamość (lubelskie)