INSPEKTOR NADZORU Zamość oferta pracy Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiajacym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiazującym harmonogramem budowy,przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,rozliczanie robót pod względem finansowym,udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiazujacymi przepisami w danej branży,archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie i nadzorowania robót budowlanych. Doświadczenie mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?902b7857e3b84fbb55e667951c773539
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, dostawa towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
administrowanie systemami informatycznymi firmy; kontrola wykonania archiwizacji danych; konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania; nadzór i kontrola nad telewizją przemysłową i konfiguracja central telefonicznych; opracowywanie rocznych planów wydatków w zakresie pionu informatycznego; konserwacja sprzętu komputerowego; prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w ramach pełnionych obowiązków; rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci; szkolenie personelu. Pracodawca oferuje: ciekawą, dającą możliwość rozwoju pracę, stabilne warunki zatrudnienia (etat), pakiet socjalny w tym abonament medyczny.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie internetowej BIP OPS zakładka naboryWykształcenie: Wyższe; zakres obowiązków: przyg. i prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie planów zamówień publicznych; przygotowywanie merytorycznych sprawozdań z zakresu zmówień publicznych jednostki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2019-08-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Sulęcin (lubuskie)
- Ustalenie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie i nadzorowanie ich wykonanie w obiektach, budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, m.in. w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, robót dekarskich, robót malarskich i posadzkarskich, robót stolarsko-ślusarskich, przeglądów i robót kominiarskich.- Dokonywanie bieżących oględzin budynków jak w pkt. 1, dot. stanu w zakresie branży budowlanej, podejmuje działania w ślad za dokonanymi ustaleniami i potrzebami.- Sporządzanie planów remontów, typowanie robót w zakresie konserwacji. Przygotowywanie planów inwestycji na terenie DOM.- Uczestniczenie w komisjach dot. stanu technicznego obiektów i lokali, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.- Typowanie, sporządzanie niezbędnych protokołów oceny i typowania robót, przygotowywanie wyceny i zlecanie wykonanie remontów obiektów lub lokali. Wprowadzanie wykonawcy na obiekt, nadzorowanie realizację robót budowlanych w zakresie prawidłowości ich wykonania, jakości, terminów, ilości zużytych materiałów, ocenienie prawidłowości wykonanej dokumentacji powykonawczej. Weryfikowanie kosztorysów i sporządzanie protokołów odbioru robót po ich komisyjnym odbiorze.- Zgłaszanie planowanych robót do Delegatury Wydziału Architektury m.st. Warszawy, przygotowywanie wniosków do Stołecznego Konserwatora Zabytków o wydanie decyzji/zleceń.- Zlecanie wykonanie robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz Zarządzaniami Dyrektora ZGN Mokotów.- Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisji konkursowej/przetargowej.- Nadzorowanie pod względem technicznym przebudowy lub adaptacje lokali mieszkalnych i użytkowych oraz opiniowanie wniosków do adaptacji.- Sporządzanie opinii technicznych dot. remontów wykonanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe na podstawie dokumentów przekazanych przez pełnomocników m.st. Warszawy.- Dokonywanie bieżących przeglądów schronów i budowli ochronnych. Odpowiadanie za stan techniczny obiektów- zlecanie prac do wykonania.- Przygotowywanie harmonogramów przeglądów rocznych i 5- letnich budynków branży budowlanej, nadzorowanie konserwatora budowlanego w zakresie wykonywania przeglądów rocznych i wykonawców przeglądów kominiarskich i 5- letnich w zakresie terminów i prawidłowości wykonania przeglądów, dokonuje rozliczeń finansowych za wykonane przeglądy.- Dokonywanie wpisów do książek obiektów budowlanych i kompletowanie dokumentów z wykonanych przeglądów budynków.- Odpowiadanie za prawidłową realizację umowy konserwatorskiej oraz umów na roboty remontowe i projektowe zawartych przez ZGN Mokotów.- Wykonywanie decyzji wydanych Nadzór Budowlany, Stołecznego/Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Straż pożarna, Stację Sanitarno- Epidemiologiczną, Inspekcje Pracy i inne organy uprawnione do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statusowymi ZGN Mokotów. Nadzorowanie wykonanie robót.- Przygotowywanie umów/porozumień na roboty remontowe.- Wspólnie z inspektorami ds. sanitarnych i elektrycznych dokonywanie przeglądów budynków i obiektów nowo przyjętych, sporządzanie opinii technicznych.- Przygotowywanie dokumentacji do korekty udziałów miasta w budynkach wspólnot mieszkaniowych, wykonywanie szkiców i pomiarów kontrolnych powierzchni lokali miasta w zakresie niezbędnym do zdobycia lokalu lub nieruchomości.- Obsługiwanie programu komputerowego SZTON w zakresie realizowanych napraw, remontów i przeglądów.- Udzielanie terminowo odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do ZGN Mokotów, zgodnie z dekretacją Kierownika DOM.- Wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych regulacji i zarządzeń.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu. Wypełnianie dokumentów transportowych. Załadunek i rozładunek. Zabezpieczanie ładunków.
MIKO Logistic Mariusz Mikołajczak - 2019-07-26 - Lisewo (wielkopolskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura-obsługa klientów, telefonu, faksu oraz poczty elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, archiwizacja, zawiązywanie sprawnej współpracy z biurem rachunkowym, przygotowywanie raportó, zestawień i baz danych.
ONEWORLD SP. Z O.O.5223026766 - 2015-11-30 - Głowno (łódzkie)
Wykonywanie elelmentów konstrukcji budowlanych drewnianych i z płyt fibro cementowych i wiórowocementowych wg. wykonywania rysunku technicznego w porozumieniu z technologami rosyjskimi wg. metod innowacyjnych w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Płocochowo (mazowieckie)
Praca w cukierni, również praca w nocy.
STACH Spółka z o.o. - 2016-03-23 - Dobieszowice (śląskie)
PROWADZENIE SPRAW PERSONALNYCH
PRECISION HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Dębica (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Pozyskiwanie klientów oraz obsługa. Branża reklamowa (szyldy, reklamy zewn i wewnętrzne). Tworzenie bazy klientów, generowanie raportó z działów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Łódź (łódzkie)
Praca przy linii produkcyjnej, sortowanie owoców i warzyw, pakowanie, sprzątanie miejsc roboczych.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)
-
SAKAR SŁAWOMIR KARCZMARCZYK - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie, zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu, przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-09-04 - Wartkowice (łódzkie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
krojenie pieczywa, pakowanie, przygotowywanie do ekspedycji, obsługa maszyn i urządzeń piekarniczych, ręczne wyrabianie asortymentu, wypiek pieczywa
Piekarnia Pieczywa Wyborowego WASIŃSCY spółka cywilna - 2017-10-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prace biurowe oraz terenowe
Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Łukasz Landowski - 2019-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkoły, przygotowywanie i opracowywanie sprawozdań i informacji statystycznych, sporządzanie informacji związanych ze sprawozdawczościa oświatową GUS, SIO i inne
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2017-02-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
jw.
"N.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2019-03-26 - Żagań (lubuskie)
Całość zadań związanych z prowadzonych inwestycji ich koordynacją i nadzorem. bip.ugstarogard.pl
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2019-05-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Codzienny przegląd i analiza ogłoszeń na wykonanie robót, usług i dostaw dotyczących działalności spółki, korzystając ze stron internetowych. Wstępna analiza dokumentacji ofertowej. Prowadzenie wykazu cen materiałów i usług w poszczególnych województwach. Notowanie wyników przetargów i ich analiza. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów publicznych.Wymagane doświadczenie i umiejętność sporządzanie kosztorysów, umiejętność pracy pod presją czasu.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
malowanie obiektów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bogurzynek (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji ds.świadczeń rodzinnych.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-08-03 - Witnica (lubuskie)
formowanie ręczne, zalewanie form
Odlewnia Żeliwa CANET Tadeusz Głowacki - 2015-12-01 - Pomyków (świętokrzyskie)
Wypiek chleba
SEZONOWO ELŻBIETA WOLANIN MODERÓWKA 305A, 38-460 JEDLICZE - 2019-03-22 - Sanok (podkarpackie)
praca w restauracji(3914)
Kuchnie Świata Barbara Grundkowska - 2016-11-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)