INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM Ustka oferta pracy Urz膮d Miasta Ustka
Stanowisko: INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: 3聽000 - 3聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres podstawowych zada艅:1) rozliczanie inkasent贸w z pobranych op艂at,2) ewidencjonowanie wp艂at z tytu艂u op艂at; targowej, skarbowej, za sprzeda偶 alkoholu,3) dokonywanie przypis贸w na kontach inkasent贸w nale偶nych wp艂at,4) rozpatrywanie wniosk贸w o umorzenie, odroczenie termin贸w p艂atno艣ci, udzielanie pisem-nych odpowiedzi,5) windykacja zaleg艂o艣ci,6) przygotowywanie miesi臋cznych wykaz贸w nale偶nej prowizji,7) opisywanie faktur dotycz膮cych prowizji,8) sporz膮dzanie decyzji,9) prowadzenie spraw dotycz膮cych mandat贸w karnych,10) prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych i wyposa偶enia,11) prowadzenie centralnego rejestru um贸w. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Wydziale Finansowym. Umowa o prac臋 zostanie zawarta w pe艂nym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym brutto 3000 do 3300 z艂 miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urz膮d Miasta Ustka
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres podstawowych zada艅:1) rozliczanie inkasent贸w z pobranych op艂at,2) ewidencjonowanie wp艂at z tytu艂u op艂at; targowej, skarbowej, za sprzeda偶 alkoholu,3) dokonywanie przypis贸w na kontach inkasent贸w nale偶nych wp艂at,4) rozpatrywanie wniosk贸w o umorzenie, odroczenie termin贸w p艂atno艣ci, udzielanie pisem-nych odpowiedzi,5) windykacja zaleg艂o艣ci,6) przygotowywanie miesi臋cznych wykaz贸w nale偶nej prowizji,7) opisywanie faktur dotycz膮cych prowizji,8) sporz膮dzanie decyzji,9) prowadzenie spraw dotycz膮cych mandat贸w karnych,10) prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych i wyposa偶enia,11) prowadzenie centralnego rejestru um贸w. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Wydziale Finansowym. Umowa o prac臋 zostanie zawarta w pe艂nym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym brutto 3000 do 3300 z艂 miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽000 - 3聽300 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: s艂upski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽000 - 3聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, wykszta艂cenie wy偶sze, co najmniej 3-letni sta偶 pracy, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe:1) do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w kom贸rkach finansowo-ksi臋gowych,2) znajomo艣膰 ustaw: o rachunkowo艣ci, o finansach publicznych oraz Kodeksu post臋powania administracyjnego,3) odpowiedzialno艣膰, dyspozycyjno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,4) wysoka kultura osobista,5) dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera. Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej BIP - http://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Ustka
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miasta Ustka
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny,2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,3) dokumenty potwierdzaj膮ce posiadany sta偶 pracy i do艣wiadczenie zawodowe,4) dokumenty potwierdzaj膮ce wykszta艂cenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiej臋tno艣ci i uprawnienia,5) o艣wiadczenie o posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii,6) o艣wiadczenie kandydata o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,7) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,8)o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do ce-l贸w rekrutacji. Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w: oferty nale偶y sk艂ada膰 w kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na inspektora w Wydziale Finansowym" w Urz臋dzie Miasta Ustka Biuro Obs艂ugi Interesanta, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka lub drog膮 pocztow膮. Termin:do dnia 12 lipca 2019 r. Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane /liczy si臋 data wp艂ywu do Urz臋du/. Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania formalne zostan膮 powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urz臋du Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309.Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO) informuj臋, i偶:1. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustki z siedzib膮 -Urz膮d Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardyna艂a Stefana Wyszy艅skiego 3 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem mo偶na si臋 skontaktowa膰:1) listownie na adres: ul. Ks. Kardyna艂a Stefana Wyszy艅skiego 3 76-270 Ustka;2) telefonicznie 59 81543003) fax - 59 81529004) przez email: bom1 (at) um.ustka.pl; 2. Inspektor ochrony danych Administrator wyznaczy艂 Inspektora Ochrony Danych z kt贸rym mo偶e si臋 Pani/Pan kontaktowa膰 we wszystkich sprawach dotycz膮cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi膮zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo偶na si臋 kontaktowa膰 przez email: iod (at) um.ustka.pl;3.Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane s膮 przetwarzane, w celu :1) zawarcia i realizacji umowy (o prac臋, zlecenia, o dzie艂o), w tym: prowadzenie akt pracowniczych, aktualizacja danych osobowych w systemach ZUS, odprowadzanie sk艂adem dla ZUS, rozliczanie listy p艂ac i wyp艂ata wynagrodze艅, realizacja zaj臋膰 wynagrodzenia, rozliczanie zwolnie艅 lekarskich i zasi艂k贸w, wy-stawianie um贸w o prac臋, aneks贸w zmieniaj膮cych warunki zatrudnienia, przygotowywanie wypowiedze艅 um贸w oraz kar porz膮dkowych, wystawianie skierowa艅 na badania wst臋pne, okresowe i kontrolne, wystawianie i wysy艂ka 艣wiadectw pracy, wystawianie i wysy艂ka PIT;2) przyznania ulgowej us艂ugi i 艣wiadczenia oraz dop艂aty z Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych i ustalenia ich wysoko艣ci;3) zapewnienia bezpiecze艅stwa pracownikom i ochrony mienia Urz臋du Miasta Ustka za pomoc膮 systemu monitoringu;4) ustalenia, obrony i dochodzenia ewentualnych roszcze艅;5) udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i 偶膮dania;6) archiwizacji akt pracowniczych i dokument贸w.Podstaw膮 prawn膮 przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO tj. w celu wykonania umowy, kt贸rej stron膮 jest osoba, kt贸rej dane dotycz膮, lub do podj臋cia dzia艂a艅 na 偶膮danie osoby, kt贸rej dane dotycz膮, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust.1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezb臋dne dla wype艂nienia prawnego obowi膮zku ci膮偶膮cego na administratorze. Obowi膮zek prawny ci膮偶膮cy na administratorze jest okre艣lony w prawie krajowym w szczeg贸lno艣ci wynika z przepis贸w:1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy,2) ustawy z dnia 13 pa藕dziernika 1998 r. o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych,3) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od os贸b fizycznych4) ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zak艂adowym funduszu 艣wiadcze艅 socjalnych5) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach4. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przetwarzane przez okres :1) 10 lat od chwili ustania stosunku pracy w przypadku dokumentacji pracowniczej;2) do 5 lat przetwarzane w dokumentacji ZF艢S3) do 14 dni przetwarzanych w systemie monitoringu.4) w innych przypadkach, w kt贸rych wymagaj膮 tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodo-wym zasobie archiwalnym i archiwach przez okres tam wskazany.Okresy wskazane powy偶ej mog膮 zosta膰 przed艂u偶one do czasu, up艂ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszcze艅, je艣li przetwarzanie danych osobowych b臋dzie niezb臋dne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je偶eli przetwarzanie jest niezb臋dne na podstawie innych przepis贸w prawa. 5. Odbiorcy danychAdministrator b臋dzie przekazywa膰 Pani/Pana dane osobowe do:1) Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,2) Urz臋du Skarbowego,3) archiwum pa艅stwowego, zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;Odr臋bn膮 kategori臋 odbiorc贸w, kt贸rym mog膮 by膰 ujawnione Pa艅stwa dane s膮 podmioty z kt贸rymi Administrator zawar艂 umow臋 powierzenia danych osobowych w zakresie realizacji cel贸w administratora. Do tej grupy mog膮 nale偶e膰 firmy realizuj膮ce us艂ugi w zakresie serwisu infrastruktury informatycznych i system贸w monitoringu administratora, niszczenia dokument贸w itp. 6.Przekazywanie danych do pa艅stwa trzeciego Pani/Pana dane nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stw trzecich. 7.Prawa zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji Przys艂uguj膮 Pani/Panu nast臋puj膮ce prawa zwi膮zane z przetwarzaniem danych osobowych:1) prawo dost臋pu do Pani/Pana danych osobowych,2) prawo 偶膮dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,3) prawo 偶膮dania usuni臋cia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie na-st臋puje w celu wywi膮zania si臋 z obowi膮zku wynikaj膮cego z przepisu prawa,4) prawo 偶膮dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.Aby skorzysta膰 z powy偶szych praw, nale偶y skontaktowa膰 si臋 z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych. 8.Prawo wniesienia skargi do organu Przys艂uguje Pani/Panu tak偶e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj膮cego si臋 ochron膮 danych osobowych, tj. Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych. 9.Wym贸g podania danych Podanie danych osobowych wynika z przepis贸w prawa wskazanych w pkt. 3. Brak podania danych osobowych wymaganych wskazanymi przepisami prawa spowoduje koniczno艣膰 odmowy zawarcia umowy. 10. Pani/Pana dane nie b臋d膮 podlega艂y automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie b臋d膮 profilowane.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: s艂upski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszy艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7dbe0b31b9bf53ad374a2a71ec72ea9
Podobne oferty pracy
praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, nadzorowanie i kierowanie pracami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wojskowa Komenda Uzupe艂nie艅/12 wojskowy oddzia艂 gospodarczy - 2016-10-26 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosk贸w dotycz膮cych zachowania wymaga艅 ergonomii na stanowiskach pracy, udzia艂 w opracowywaniu zak艂adowych regulamin贸w instrukcji dotycz膮cych BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOW脫DZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materia艂owych na zam贸wienia, nadz贸r nad planowaniem potrzeb materia艂owych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawc贸w materia艂owych wraz z cennikiem, bie偶膮ca analiza zapas贸w materia艂owych na poszczeg贸lnych magazynach, wsp贸艂praca z dostawcami Sp贸艂ki, wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami firmy w zakresie potrzeb materia艂owych, poszukiwanie nowych dostawc贸w, ponaglanie dostawc贸w przy op贸藕nieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodno艣ci dotycz膮cych zapotrzebowanych materia艂贸w
Jastrz臋bskie Zak艂ady Remontowe Sp贸艂ka z o.o. - 2019-05-29 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Wykonywanie czynno艣ci piel臋gnacyjnych, i wychowawczych, dba艂o艣膰 o prawid艂owy rozw贸j oraz bezpiecze艅stwo dzieci w wieku od roku do 3 lat.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lublin (lubelskie)
- realizacja zada艅 wynikaj膮cych z nadzoru nad paszami i ubocznymi produktami pochodzenia zw.- kontrola gospodarstw indywidualnych- kontrola obrotu paszami- kontrola wytw贸rni pasz- kontrola zak艂ad贸w prod. karm臋 oraz hurtowni karm dla zwierz膮t- kontrola eksportu i i mportu oraz handlu paszami
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KONINIE - 2017-03-01 - Konin (wielkopolskie)
wed艂ug klasyfikacji zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
Realizacja polityki informacyjnej powiatu, opracowywanie materia艂贸w promocyjnych o powiecie p艂ockim, ich publikacja i upowszechnianie, wsp贸艂organizacja samorz膮dowych przedsi臋wzi臋膰 i imprez integracyjnych, zbieranie, selekcjonowanie i przygotowywanie informacji dla potrzeb serwisu internetowego oraz internetowych portali spo艂eczno艣ciowych starostwa, przygotowywanie dokumentacji tekstowych niezb臋dnych do promocji powiatu, opracowywanie materia艂贸w prasowych dotycz膮cych starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ich prezentacje w mediach.
Starostwo Powiatowe w P艂ocku - 2016-05-18 - P艂ock (mazowieckie)
.
LOKUM Sp贸艂ka z o.o. Bartoszyce - 2016-11-29 - Bartoszyce (warmi艅sko-mazurskie)
nadz贸r w dziale Technicznego Utrzymania Nieruchomo艣ci
Zesp贸艂 Zarz膮dc贸w Nieruchomo艣ci Sp. z o.o. Oddzia艂 Toru艅 - 2016-02-16 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Wst臋pna obr贸bka 偶ywno艣ci, prace porz膮dkowe, pomoc w przygotowywaniu posi艂k贸w dla go艣ci.Praca w godz. 6-18 w Ko艂obrzegu na umow臋 zlecenie w systemie r贸wnowa偶nym. Praca r贸wnie偶 w weekendy.
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-22 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
wg Pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brzezmierz (dolno艣l膮skie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- realizowanie zada艅 organu wy偶szego stopnia w post臋powaniu administracyjnym w sprawach wynikaj膮cych z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urz臋dy Pracy z upowa偶nienia Starost贸w (Prezydent贸w), przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawach dotycz膮cych bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zak艂adu pracy chronionej i zak艂ad贸w aktywno艣ci zawodowej zatrudniaj膮cych osoby niepe艂nosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urz臋dach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawid艂owo艣ci przy wykonywaniu zada艅 zwi膮zanych z promocj膮 zatrudnienia;-wykonywanie kontroli o艣rodk贸w organizuj膮cych turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych oraz dokonywanie wpis贸w tych o艣rodk贸w do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas ogl臋dzin nieruchomo艣ci.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek nieposiadaj膮cy windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie/wysy艂anie poci膮g贸w oraz sprawdzanie stanu technicznego kontener贸w.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-06-30 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obs艂uga klienta, realizacja planu sprzeda偶y, doradztwo klientom w wyborze sprz臋tu.Wymagana komunikatywno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 rozwoju w bran偶y AGD/RTV, do艣wiadczenie mile widziane.
MY CENTER SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-09-12 - Racib贸rz (艣l膮skie)
1) pakowanie towaru, 2) konfekcjonowanie towaru, 3) sprawdzanie paczek, 4) prace porz膮dkowe.Oko艂o 160 godzin pracy miesi臋cznie, dyspozycyjno艣膰 w godz.: 6:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
udzia艂 w dochodzeniach powypadkowych, szkolenia wst臋pne bhp, udzia艂 w wykonaniu oceny ryzyka zawodowego, udzia艂 w tworzeniu instrukcji bhp
"MJD" Agencja Energetyczna Magdalena Laszczak - 2016-06-30 - Kozy (艣l膮skie)
zabiegi fryzjerskie damsko- m臋skie, min. 120 godz. miesiecznie, wynagrodzenie: 20 z艂 brutto/ godz. + 35% od obrotu
Pracownia Fryzjerska "Ws贸wka" Renata Laska - 2019-05-31 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Pe艂nienie funkcji Inspektora Ochrony Danych OsobowychProwadzenie procesu dostosowania i wdro偶enia przepis贸w w zakresie RODO.Wdra偶anie dokumentacji oraz rozwi膮za艅 organizacyjnych i technicznych niezb臋dnych do zapewnienia pe艂nej zgodno艣ci w obszarze ochrony danych osobowychZarz膮dzanie bezpiecze艅stwem danych osobowychProwadzenie rejestr贸w i dokumentacji z zakresu bezpiecze艅stwa informacji i ochrony danych osobowychPrzegl膮d architektury IT s艂u偶膮cej do przetwarzania danych osobowych oraz implementacja rozwi膮za艅 zapewniaj膮cych zgodno艣膰 z wymogami RODOPrzygotowywanie raport贸w i analiz dotycz膮cych ryzyka przetwarzania danych osobowychPrzygotowywanie i prowadzenie szkole艅 wewn臋trznych z zakresu ochrony danych osobowychPrzeprowadzanie audyt贸w ochrony danych osobowych, wsp贸艂praca z audytorami
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe BITNET S.C. - 2018-05-14 - O偶ar贸w (艣wi臋tokrzyskie)
.
Marek Kasprzyk Przedsi臋biorstwo Wielous艂ugowe Consulting Szkolenia Doradztwo - 2016-02-23 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie statystyki zgodnie z obowi膮zuj膮cymi Pracodawc臋 przepisami, codzienne raporty do CK, rozliczenie um贸w z NAZ, OWL,ODP i Specjalistyki, prowadzenie ruchu chorych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lw贸wek 艢l膮ski (dolno艣l膮skie)
-prowadzenie spraw zwi膮zanych z pozyskiwaniem funduszy, monitorowaniem realizacji projekt贸w oraz rozliczania przyznanego wsparcia -szczeg贸艂y oferty na stronie www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
URZ膭D MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-16 - Oborniki (wielkopolskie)
- pobieranie pr贸bek wody i 艣ciek贸w- wykonywanie bada艅 fizykochemicznych wody i 艣ciek贸w- kalibracja i sprawdzanie urz膮dze艅 pomiarowych- prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac- wdra偶anie nowych metod badawczych- udzia艂 w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarz膮dzania opartego na normie PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-07-02 - Lubin (dolno艣l膮skie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiekt贸w budowlanych, sporz膮dzanie plan贸w potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odzia艂 Gospodarczy - 2016-04-12 - Bytom (艣l膮skie)
Nauka wystawiania faktur sprzeda偶y, nor ksi臋gowych; nauka spr. faktur pod wzgl臋dem formalnych i rachunkowym, zapoznanie z polityk膮 rachunkowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - P艂ock (mazowieckie)
Wykszta艂cenie, do艣wiadczenie: brak wymaga艅; blokowanie potencjalnego wadliwego materia艂u, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materia艂u niezgodnego, Weryfikacja zgodno艣ci kart brak贸w i niezgodnego materia艂u, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortuj膮cych, rozwi膮zywanie bie偶膮cych sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzegania wymaga艅 klienta, Tworzenie dokumentacji jako艣ciowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-13 - Gliwice (艣l膮skie)
za艂adunek i roz艂adunek towar贸w, dostawa do klient贸w
Przedsi臋biorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2018-09-28 - Zdzieszowice (opolskie)
- DBANIE O CZYSTO艢膯 W STANDARDACH PRZYJ臉TYCH PRZEZ FIRM臉 NA SALI ZABAW, W PRZESTRZENI OG脫LNODOST臉PNEJ, POMIESZCZENIACH SANITARNYCH I NA ZAPLECZU
CENTRA FANTAZJA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Przygotowywanie dokument贸w kadrowo-p艂acowych zgodnie z wymogami prawa pracy, sporz膮dzanie i rozliczanie um贸w cywilno prawnych, sporz膮dzanie dokument贸w zg艂oszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo p艂acowych, sporz膮dzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, PFRON, GUS
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kalwaria Zebrzydowska (ma艂opolskie)
Praca na produkcji przy wytopie t艂uszcz贸w zwierz臋cych.
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE ARPO K. Spalony sp.j - 2018-06-27 - D艂uga Wie艣 Druga (wielkopolskie)