INSPEKTOR DS. ANALIZ LABORATORYJNYCH Lubin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ANALIZ LABORATORYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - pobieranie próbek wody i ścieków- wykonywanie badań fizykochemicznych wody i ścieków- kalibracja i sprawdzanie urządzeń pomiarowych- prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac- wdrażanie nowych metod badawczych- udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania opartego na normie PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pobieranie próbek wody i ścieków- wykonywanie badań fizykochemicznych wody i ścieków- kalibracja i sprawdzanie urządzeń pomiarowych- prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac- wdrażanie nowych metod badawczych- udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania opartego na normie PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ANALIZ LABORATORYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: laborant chemiczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: chemia, technologia chemiczna, mikrobiologia lub pokrewne, doświadczenie w zawodzie min. 1 rok, znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02, znajomość technik badawczych stosowanych w obszarze badań wody i ścieków (wagowych, miareczkowych, spektrofotometrycznych, instrumentalnych), prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: laborant chemiczny
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 16.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aaad5fcf7484dad12cd9d42cfacafe2f
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Suchacz (warmińsko-mazurskie)
dystrybucja kosmetyków
kontakt przez OHP - 2017-11-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
odkurzanie i mycie podłóg
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Świdnik (lubelskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- bieżąca klasyfikacja zdarzeń gospodarczych,- prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,- ewidencja księgowa gospodarki własnej,- rozliczanie delegacji służbowych pracowników,- broszurowanie dokumentów dziennych związanych z gospodarką własną,- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero,- wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zgierz (łódzkie)
załadunek towarów
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Kostrza (dolnośląskie)
Prowadzenie kancelarii ogólnej sekretariatu, zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną oraz zasadami archiwizacji dokumentacji, przygotowanie akt do archiwizacji, pomoc w organizacji odpraw, narad i konferencji, zapoznanie się ze sprawami dotyczącymi: ogólnych zasad pracy i płacy, zatrudnienia (nadzór i zwalnianie pracowników, umowy o pracę, kwalifikacje), spraw osobowych (akta osobowe, awanse, odznaczenia, postępowanie dyscyplinarne)
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Gniezno (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe mile widziane lub osoby chętne do przyuczenia w zawodzie mechanik maszyn, ślusarz; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; zdolności manualne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"A-GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
obsługa tokarki CNC, posługiwanie się przyrządami pomiarowymi, czytanie rysunku technicznego oraz wykonywanie elementów wg dokumentacji, wykonywanie pojedyńczych elementów np. tuleje, wałki, pierścienie, wkładki, stemple, kół liniowych, kół zębatych, elementów tłoczników, sprzęgieł, wałów, perzenośników, tulejowanie tarcz łożyskowych i inne
REMSOD SP Z O O - 2017-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie mebli; 7-15
Poliwoda Tomasz Stolarstwo - 2016-06-16 - Łubniany (opolskie)
Wykonywanie form z tworzyw sztucznych, laminowanie ręczne elementów konstrukcji, obróbka mechaniczna związana z wykańczaniem prac, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa
Invest Pro Mateusz Sroka - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
udział w opracowaniu dokumentów, wizytacje, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Płock (mazowieckie)
zasadnicze zawodowe gastronomiczne, przygotowywanie posiłków pod zamówienie klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Mojesz (dolnośląskie)
praca przy produkcji stolarki otworowej, obsługa maszyn
CRYSTAL Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2019-04-03 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące.
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2018-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Montaż stolarki okiennejWynagordzenie 15-17 zł netto/h,Kontakt 609-604-571
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "ALUWIK" TECHNOLOGIA ALUMINIOWA KRZYSZTOF WAŚNIEWSKI - 2018-11-27 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ładowanie nieczystości stałych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia, rozwiązania umowy o pracę, zaszeregowania, przeniesienia, delegowania oraz innych spraw wynikających ze stosunku pracy-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa-sporządzanie umów cywilnoprawnych , porozumień w sprawach związanych ze stażami /praktykami w zakresie pielęgniarstwa /psychologii- prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopu, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych-przygotowywanie sprawozdań do urzędów w zakresie spraw personalnych-itp.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)
- obsługiwanie gości w resteuracji i recepcjii,- przyjmowanie gości, meldowanie, - odbieranie telefonów,- korespondecja mailowa,- obsługa programu firmowego
HOTEL WIKTORIAŃSKI MIECZYSŁAW KALBARCZYK - 2019-04-04 - Grójec (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łowicz (łódzkie)