INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA LOKALE Elbląg oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA LOKALE
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji naliczeń opłat za lokale, ich wysokości i kompletności oraz ustalenie sald należności i zobowiązań, naliczanie i księgowanie odsetek za zwłokę w płatnościach, obsługa interesantów, nadzór i kontrola ewidencji rozliczeń MOPS. I zmiana: pon.: 07.00-16.00; wt.-czw.: 07.00-15.00; pt.: 07.00 - 14.00 Wynagrodzenie do ustalenia podczas indywidulanej rozmowy z pracodawcą.
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Robotnicza 246, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji naliczeń opłat za lokale, ich wysokości i kompletności oraz ustalenie sald należności i zobowiązań, naliczanie i księgowanie odsetek za zwłokę w płatnościach, obsługa interesantów, nadzór i kontrola ewidencji rozliczeń MOPS. I zmiana: pon.: 07.00-16.00; wt.-czw.: 07.00-15.00; pt.: 07.00 - 14.00 Wynagrodzenie do ustalenia podczas indywidulanej rozmowy z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do indywidulanego ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ROZRACHUNKÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA LOKALE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Znajomość pełnej księgowości, 2 - letni staż pracy w księgowości, dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań. Systematyczność i dokładność, umiejętności analityczne, inicjatywa i umiejętność współpracy, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dobra znajomość MS Excel.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Robotnicza 246, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, odpis dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i przebieg kariry zawodowej oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO należy złożyć w terminie do dnia 06.12.2019r. do godz. 14:00 w sekretariacie Spółdzielni lub na adres e-mail: sekretariat (at) zakrzewo.elblag.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Robotnicza
Numer budynku pracodawcy: 246
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f9aec32c6cf2478500c4c4796347d11
Podobne oferty pracy
x
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Żukowo (pomorskie)
Zakres obowiązków określony Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ze szczególnym uwzględnieniem: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa, uczestnictwo w ustalaniu okoliczności i przyczyn, wypadków przy pracy oraz spraw z tym związanych, współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, organizowanie i kontrola całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową, opiniowanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca na 1/2 etatu.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2016-08-02 - Nysa (opolskie)
Budowanie i remontowanie budynków użyteczności publicznej wg. projektów
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Józefów (mazowieckie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-18 - Kępno (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w obiektach handlowych oraz biurach
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2019-03-07 - Łask (łódzkie)
Obsługa klienta, prace okołosprzedażowe, przygotowanie ekspozycji, przygotowanie towaru
NEONET S.A - 2018-08-09 - Koło (wielkopolskie)
Dbanie o mienie spółki.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
•Obsługa wózków widłowych bocznych, czołowych•Załadunek i rozładunek samochodów dostawczych i ich prawidłowe zabezpieczenie•Przygotowanie towaru do wysyłki•Praca ze skanerem ręcznym
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2019-04-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Zabrze (śląskie)
Prace spawalniczo - ślusarskie.WYMAGANIA:- zawodowe wykształcenie - ślusarz,- doświadczenie zawodowe - mile widziane- uprawnienia spawacz TIG / MAG - mile widziane,- uprawnienia na wózek widłowy - mile widziane,- prawo jazdy B lub C - mile widziane
PPHU JAROM SP.C R.Bąkiewicz, J. Rękoś - 2015-11-23 - Wschowa (lubuskie)
Przeprowadzanie na terenie Włocławka niezobowiązujących deklaracji o gotowości skorzystania z usług Orange po zakończeniu rozbudowy infrastruktury kabli światłowodowych.
130 PROCENT SIEWIERA PAWEŁ - 2017-07-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przyjęcia materiałów od zagranicznych dostawców, wykonywanie prac budowlanych w tym murowanie, stawianie ścian KG oraz kładzenie glazury
Zakład administracji budynków i obiektów budowlanych Trrol sp. z o. o. - 2016-02-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przeróbki krawieckie, ewentualnie szycie miarowe. Pełny etat lub inny do wyboru. Firma posiada trzy punkty usługowe: os. Na Lotnisku, os. Ogrodowe, ul. Madalińskiego
DANUTA MALIK PRACOWNIA KRAWIECKA JASMIN - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa organizacyjno-prawna organów PZD: Okręgowego Zarządu PZD w Legnicy i Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Legnicy
Polski Związek Działkowców, Okręgowy Zarząd w Legnicy - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta,
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostów na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej na skutek decyzji Wojewody,- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacji do Wydziału Finansów i Budżetu w celu uruchomienia środków na pokrycie zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego, na dotacje celowe oraz inne zadania, zlecone ustawami realizowanymi przez powiaty, - rozpatrywanie wniosków starostów i przygotowanie projektów zarządzeń Wojewody dotyczących wyrażenia zgody na sprzedaż, kupno, dzierżawę oraz najem nieruchomości, w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty, - kontrolowanie działalności starostów i prezydentów miast na prawach powiatów w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami w celu zapewnienia nadzoru nad gospodarowaniem mieniem Skarbu Państwa, realizowanym przez powiaty,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie zbiorczych informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego oraz przekazywanie ich do właściwego ministerstwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występująca praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych,- Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
Staz dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
konserwacja rowów melioracyjnych, cieków , polegająca na obcinaniu nawisów, pogłębianiu, odmulaniu cieków, wycinaniu zakrzaczeń, karczowaniu pni drzew, praca na terenie gmin: Łazy, Siewierz, Zawiercie, Poręba, Pilica, Żarnowiec
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Zawiercie (śląskie)
Praca w godz.13:00-17:00
Orion Next Sp.z o.o - 2016-03-09 - Opole (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Szycie odzieży damskiej i bielizny
COTTONLAND Przedsiębiorstwo Prywatne Bożena Janczak - 2016-03-16 - Brzeziny (łódzkie)
prace usługowe w zakresie zagospodarowania terenow zieleni drobne prace stolarskie i brukarskie instalacja systemów nawadnijących
URZĄDZANIE ZIELENI Andrzej Korwin-Kochanowski - 2019-04-17 - Nowy Bedoń (łódzkie)
kierowanie i kwalifikowanie na rehabilitację leczniczą osób i członków ich rodzin, kierowanie dzieci rolników na turnusy rehabilitacyjne, współudział w szerzeniu oświaty zdrowotnej i propagowanie zachowań prozdrowotnych, zasad profilaktyki medycznej i rehabilitacji, gromadzenie informacji o instytucjach, zakładach, organizacjach i związkach zawodowych zajmujących się prowadzeniem rehabilitacji zawodowej, prowadzenie we współpracy ze związkami zawodowymi i innymi instytucjami działalności informacyjnej o możliwościach korzystania przez rolników z różnych form rehabilitacji, a także przyuczenia do innego zawodu, terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie działalności rehabilitacyjnej KRUS, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie i realizacja działań prewencyjnych, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowych oraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi BHP
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)