INSPEKTOR PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH(NR 2200) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH(NR 2200)
Wynagrodzenie: od 3聽275 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Podstawowe obowi膮zki:1) zapewnienie bezpiecze艅stwa system贸w teleinformatycznych, w kt贸rych s膮 przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych:a) system贸w teleinformatycznych,b) 艣rodk贸w ochrony elektromagnetycznej;3) zarz膮dzanie ryzykiem bezpiecze艅stwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pe艂nomocnika Ochrony dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do wyja艣nienia okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bie偶膮cych kontroli zgodno艣ci funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacj膮 bezpiecze艅stwa i reagowanie na stwierdzone nieprawid艂owo艣ci;6) nadzorowanie prac administrator贸w system贸w teleinformatycznych w zakresie bezpiecze艅stwa tych system贸w;7) prowadzenie szkole艅 dla 偶o艂nierzy i pracownik贸w wojska z zakresu przepis贸w o ochronie informacji niejawnych ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materia艂贸w i dokument贸w;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.wynagrodzenie zasadnicze 3275.00 z艂 plus premia w wysoko艣ci 12% plus dodatek za sta偶 pracyPracodawca podlega warunkom pracy i p艂acy zawartym w Ponadzak艂adowym Uk艂adzie Zbiorowym Pracy dla Pracownik贸w Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Bud偶etowej.Pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Data publikacji: 2020-08-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Podstawowe obowi膮zki:1) zapewnienie bezpiecze艅stwa system贸w teleinformatycznych, w kt贸rych s膮 przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych:a) system贸w teleinformatycznych,b) 艣rodk贸w ochrony elektromagnetycznej;3) zarz膮dzanie ryzykiem bezpiecze艅stwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pe艂nomocnika Ochrony dzia艂a艅 zmierzaj膮cych do wyja艣nienia okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bie偶膮cych kontroli zgodno艣ci funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacj膮 bezpiecze艅stwa i reagowanie na stwierdzone nieprawid艂owo艣ci;6) nadzorowanie prac administrator贸w system贸w teleinformatycznych w zakresie bezpiecze艅stwa tych system贸w;7) prowadzenie szkole艅 dla 偶o艂nierzy i pracownik贸w wojska z zakresu przepis贸w o ochronie informacji niejawnych ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materia艂贸w i dokument贸w;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.wynagrodzenie zasadnicze 3275.00 z艂 plus premia w wysoko艣ci 12% plus dodatek za sta偶 pracyPracodawca podlega warunkom pracy i p艂acy zawartym w Ponadzak艂adowym Uk艂adzie Zbiorowym Pracy dla Pracownik贸w Wojskowych Jednostek Organizacyjnych Sfery Bud偶etowej.Pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽275 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze 3275 z艂 + 12 % premii regulaminowej + dodatek za sta偶 pracyPracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH(NR 2200)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽275 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Technik informatyk* (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne:1) obywatelstwo polskie; 2) wykszta艂cenie 艣rednie informatyczne; 3) po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa uprawiaj膮ce do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 tajne wydane przez ABW albo SKW; 4) za艣wiadczenie stwierdzaj膮ce odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla inspektor贸w bezpiecze艅stwa teleinformatycznego; 5) umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi komputera - pakiet MS OFFICE; 6) sta偶 pracy minimum 3 lata; 7) udokumentowana co najmniej 2 letnia praktyka zawodowa na stanowisku informatyka.Wymagania dodatkowe: 1) komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; 2) umiej臋tno艣膰 pracy w warunkach stresowych; 3) du偶a samodyscyplina i operatywno艣膰; 4) dodatkowym atutem b臋dzie do艣wiadczenie w pracy w instytucji wojskowej.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
danePracodawcy_nip: 5541006057
danePracodawcy_regon: 090570782
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny.2) CV.3) O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji przez Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j.).4) Kserokopie:- po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa uprawiaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 tajne;- za艣wiadczenia stwierdzaj膮cego odbycie szkolenia specjalistycznego z zakresu bezpiecze艅stwa teleinformatycznego prowadzonego przez ABW albo SKW.1. Oferty z umieszczonym na kopercie napisem Pion Ochrony Informacji Niejawnych - nab贸r na stanowisko inspektor kierowa膰 w terminie do 31.08.2020 r. na adres lub osobi艣cie w kancelarii (p. 2):REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURYul. Podchor膮偶ych 3385-915 Bydgoszcz-------------------Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu tej /oraz przysz艂ych* rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niew艂a艣ciwe wykre艣li膰------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, 偶e:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzib膮 w Bydgoszczy 85-915, ul Podchor膮偶ych 33, reprezentowany przez Szefa Zarz膮du, zwany dalej Zarz膮dem.I. W sprawie ochrony danych osobowych mo偶na skontaktowa膰 si臋 z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarz膮du. II. Cele i podstawy przetwarzania B臋dziemy przetwarza膰 Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikaj膮cego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodzic贸w, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykszta艂cenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstaw膮 przetwarzania wy偶ej wymienionych danych osobowych jest obowi膮zek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych ni偶 wskazane w punkcie powy偶ej, przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w zwi膮zku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci potrzebnych do pracy na okre艣lonym w og艂oszeniu stanowisku. Podstaw膮 przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania fakt贸w, wykazania wykonania obowi膮zk贸w (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przysz艂ych proces贸w rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa os贸b, kt贸rych dane dotycz膮Zgodnie z RODO, przys艂uguje Pani/Panu prawo 偶膮dania dost臋pu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo 偶膮dania ich sprostowania (poprawiania), usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a tak偶e prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powy偶ej w pkt II.Powy偶sze 偶膮dania mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez czas niezb臋dny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez okres przedawnienia roszcze艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa, a tak偶e przez czas, w kt贸rym przepisy nakazuj膮 nam przechowywa膰 dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres 12 miesi臋cy od daty wyra偶enia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykszta艂cenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzi臋cia udzia艂u w danym procesie rekrutacyjnym. W pozosta艂ym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, 偶e nie podejmujemy decyzji w spos贸b zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o mo偶liwo艣ci wycofania zgodyW ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofni臋cie zgody nie wp艂ywa na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. O艣wiadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351203
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ab7b512d00b81e53aa4ce0515b31c2d
Podobne oferty pracy
Obr贸bka i sprzeda偶 ryb
GDA艃SKDIS Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Gda艅sk (pomorskie)
szczeg贸艂owe informacje dost臋pne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zak艂adka oferty pracy;prowadzenie na podstawie dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rachunkowych -ksi臋gi g艂贸wnej i ksi膮g pomocniczych Bud偶etu Gminy oraz Urz臋du Miejskiego w tym zada艅 realizowanychz udzia艂em 艣rodk贸w pomocowych i innych dotacji celowych zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczeg贸lnych kont obj臋tych planem kont ....
Urz膮d Miejski w Barczewie - 2020-02-05 - Barczewo (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga klienta , wyk艂adanie towar贸w.
PALARO Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Rydu艂towy (艣l膮skie)
艢wiadczenie us艂ug medycznych ( wykonywanie zabieg贸w higieniczno-piel臋gnacyjnych, diagnostyczno -leczniczych u chorych).
Mazowieckie Centrum Leczenia Chor贸b P艂uc i Gru藕licy - 2018-10-15 - Otwock (mazowieckie)
Pomoc przy wykonaniu wycen nieruchomo艣ci.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wykonywanie prac w zakresie instalacji elektrycznych na statku lub jachcie.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-10-13 - Gda艅sk (pomorskie)
ZNAJOMO艢膯 RYB, UMIEJ臉TNO艢膯 PATROSZENIA, PORCJOWANIA RYB, ZNAJOMO艢膯 OWOC脫W MORZA, PRZYGOTOWANIE DO OBR脫BKI TERMICZNEJWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE PODSTAWOWE, ZNAJOMO艢膯 RYB I DA艃 RYBNYCH, POSIADANIE KSI膭呕ECZKI DO CEL脫W SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA W OSTATNICH 3. PRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH 10:00-19:00. 80 GODZIN W MIESI膭CU. WYNAGRODZENIE 14,70Z艁/H BRUTTO
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Spawanie metodami 131,135,141, spawanie konstrukcji metalowych oraz aluminiowych. Prostowanie, ci臋cie, obs艂uga maszyn produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
roboty budowlane i elektryczne obs艂uga sprz臋tu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Skurcza (mazowieckie)
Praca przy Murarzach
JAROS艁AW GRELL INWEST BUD - 2020-07-24 - Czekan贸w (wielkopolskie)
Zadania: - udzia艂 i prowadzenie bran偶owych kontroli jako艣ci zgodnie z obowi膮zuj膮cymi procedurami,- prace uruchomieniowe- pr贸by funkcjonalne urz膮dze艅: elektroenergetycznych, elektrycznych, sterowania i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawno艣ci i awarii urz膮dze艅, testy sprawno艣ci z pomiarami.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Lubin (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- weryfikowanie wniosk贸w o wyp艂at臋 dofinansowania sk艂adanych przez samorz膮dy w ramach Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych oraz wyst臋powanie do Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu o uruchomienie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅,- weryfikowanie dokument贸w niezb臋dnych do zawarcia um贸w o dofinansowanie zada艅 (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) oraz sporz膮dzanie um贸w dla projekt贸w zwi膮zanych z budow膮, przebudow臋 lub remontami dr贸g powiatowych i gminnych,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zada艅 realizowanych w ramach Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych, - przygotowywanie zapotrzebowania do ministra w艂a艣ciwego do spraw infrastruktury, w celu zapewnienia dost臋pno艣ci 艣rodk贸w Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych na subkoncie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,- prowadzenie bie偶膮cej analizy wykorzystania 艣rodk贸w finansowych z Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych, wyst臋powanie z propozycjami dotycz膮cymi ich optymalnego wykorzystania, przygotowywanie dokument贸w niezb臋dnych do zmiany lub uzupe艂nienia listy zada艅 dofinansowanych ze 艣rodk贸w Funduszu,- przygotowywanie rozliczenia finansowego i rzeczowego realizacji poszczeg贸lnych zada艅 oraz przygotowywanie zbiorczych sprawozda艅 z realizacji zada艅 w ramach Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych,- dokonywanie wst臋pnej oceny formalnej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach procedury naboru i oceny wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach Funduszu Dr贸g Samorz膮dowych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych).Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
e-mail: fagro (at) fagro.com.pl
FAGRO D. Grosz A.Fa艂ek Sp贸艂ka Jawna - 2016-01-12 - Krapkowice (opolskie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materia艂owych na zam贸wienia, nadz贸r nad planowaniem potrzeb materia艂owych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawc贸w materia艂owych wraz z cennikiem, bie偶膮ca analiza zapas贸w materia艂owych na poszczeg贸lnych magazynach, wsp贸艂praca z dostawcami Sp贸艂ki, wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami firmy w zakresie potrzeb materia艂owych, poszukiwanie nowych dostawc贸w, ponaglanie dostawc贸w przy op贸藕nieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodno艣ci dotycz膮cych zapotrzebowanych materia艂贸w
Jastrz臋bskie Zak艂ady Remontowe Sp贸艂ka z o.o. - 2019-05-29 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
- nadz贸r i szkolenia pracownik贸w
- nadz贸r nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporz膮dzanie pozwole艅 i raport贸w rob贸r budowlanych
- analiza rysyka rob贸t
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - S艂upsk (pomorskie)
KONKURS; Szczeg贸艂y na www.knurow.bip.info.pl Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata sta偶u pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnie艅 budowlanych; przynale偶no艣膰 do Okr臋gowej Izby In偶ynier贸w Budownictwa; bieg艂a obs艂uga komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knur贸w
Urz膮d Miasta Knur贸w - 2018-10-09 - Knur贸w (艣l膮skie)
Bie偶膮ce monitorowanie, gromadzenie i udost臋pnianie informacji nt. mo偶liwo艣ci ubiegania si臋 o dofinansowanie ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosk贸w o dofinansowanie oraz kompletowanie pozosta艂ych dokument贸w niezb臋dnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawid艂owej realizacji projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do sprawozdawczo艣ci i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozda艅, wniosk贸w o p艂atno艣膰, harmonogram贸w p艂atno艣ci. Wsp贸艂udzia艂 w przygotowaniu dokument贸w strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodk贸w pozyskanych w ramach projekt贸w.
Urz膮d Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
rozpatrzywanie wniosk贸w oraz ustalanie uprawie艅 do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie wysoko艣ci tych 艣wiadcze艅, przygotowanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do 艣wiadcze艅, zmian w prawie i wysoko艣ci 艣wiadcze艅, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wyp艂aty emerytur i rent, zbiegu prawa do 艣wiadcze艅 , ustalania prawa do zasi艂k贸w pogrzebowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2018-12-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- nadz贸r inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi,- sporz膮dzanie kosztorys贸w na zadania remontowe i konserwacyjne,- przygotowywanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego,- udzia艂 w komisjach przetargowych,- znajomo艣膰 przepis贸w prawa budowlanego
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2019-12-19 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
1. Prowadzenie rejestru podmiot贸w zajmuj膮cych si臋 ubojem zwierz膮t rze藕nych, rozbiorem i przetw贸rstwem mi臋sa, skupem i przetw贸rstwem mi臋sa zwierz膮t 艂ownych, przetw贸rstwem ryb, skorupiak贸w, mi臋czak贸w i ich przetwor贸w, przetw贸rstwem i przechowywaniem 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz膮t, w tym mleka i jego przetwor贸w.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunk贸w weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu bada艅 monitoringowych.4. Pobieranie pr贸bek do cel贸w diagnostycznych.5. Kontrola prawid艂owo艣ci realizacji zada艅 przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w zakresie badania zwierz膮t rze藕nych i mi臋sa oraz warunk贸w zdrowotnych 偶ywno艣ci.7. Przeprowadzanie post臋powania mandatowego oraz przygotowywanie wniosk贸w do odpowiednich s膮d贸w i prokuratur.8. Wsp贸艂praca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rz膮dowymi, samorz膮dowymi i innymi organizacjami zajmuj膮cymi si臋 ocen膮 jako艣ci 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz臋cego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
prace og贸lnobudowlane, prace wyko艅czeniowe, pomoc przy murowaniu, prace na rusztowaniach, wykonywanie elewacji zewn臋trznej, prace przy u偶yciu elektronarz臋dzi, wykonywanie prac pomocniczych przy instalacjach elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Widna G贸ra (podkarpackie)
uczestnictwo we wszystkich fazach przygotowania inwestycji, modernizacji i remont贸w; dokonywanie z u偶ytkownikami uzgodnie艅 zwi膮zanych z planowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami oraz udzia艂 w przygotowaniu pe艂nej dokumentacji kosztorysowej i przetargowej na wykonanie tych remont贸w; uczestniczenie w komisjach przetargowych i sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z wyborem ofert; dbanie o wysok膮 jako艣膰 wykonywanych rob贸t, kontrolowanie wbudowanych element贸w i stosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci rob贸t z warunkami pozwolenia na budow臋, przepisami techniczno-budowlanymi, normami pa艅stwowymi i obowi膮zuj膮cymi zasadami wsp贸艂czesnej wiedzy technicznej; kontrolowanie zgodno艣ci wykonywanych rob贸t z projektem technicznym i warunkami umowy; kontrolowanie prawid艂owo艣ci prowadzenia dziennika budowy.Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmi艅sko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-06 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 o wydanie zezwole艅 na prac臋 cudzoziemc贸w w oparciu o wnioski sk艂adane przez pracodawc贸w krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie post臋powa艅 w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzaj膮cego prawo sta艂ego pobytu obywatela UE i kart pobytu cz艂onka rodziny obywatela UE- prowadzenie post臋powa艅 o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaprosze艅 - przyjmowanie wniosk贸w w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemc贸w spoza UE- udzielanie informacji klientom zewn臋trznym w sprawach dotycz膮cych cudzoziemc贸w, wjazdu cudzoziemc贸w na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projekt贸w kryteri贸w wydawania zezwole艅 na prac臋.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zesp贸艂 Szk贸艂 nr 2 w Golubiu - Dobrzyniu (Technikum oraz Bran偶owa Szko艂膮 I stopnia) zatrudni nauczyciela j臋zyka angielskiego w wymiarze 1,5 etatu. Wymagane kwalifikacje z godne z Rozporz膮dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczeg贸艂owych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. Wynagrodzenie zale偶ne od stopnia awansu zawodowego, sta偶u pracy i posiadanych kwalifikacji, zgodnie z Rozporz膮dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 lutego 2019 r. zmieniaj膮cym rozporz膮dzenie w sprawie wysoko艣ci minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, og贸lnych warunk贸w przyznawania dodatk贸w do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za prac臋 w dniu wolnym od pracy.
Zesp贸艂 Szk贸艂 nr 2 - 2019-08-20 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
艢ledzenie rynku pracy spawaczy, monter贸w i innych zawod贸w specjalistycznych wg zapotrzebowania PMS Sp. zo.o. w Bangladesh
PMS Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2019-04-29 - Sopot (pomorskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi: - dokonywanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w oraz okre艣lanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w bran偶y budowlanej i koordynacja rob贸t- sporz膮dzanie kosztorys贸w inwestorskich i weryfikacja kosztorys贸w powykonawczych- przygotowywanie materia艂贸w do przetarg贸w i przydzia艂u 艣rodk贸w- sprawdzanie zgodno艣ci rob贸t i dokument贸w z zawartymi umowami- typowanie rob贸t konserwacyjnych i remontowych w oparciu przegl膮dy roczne i pi臋cioletnie- korespondencja tematyczna
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2020-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
.
G艂贸wny Urz膮d Nadzoru Budowlanego - 2020-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prace elektryczne, prace konserwatorskie urz膮dze艅 wodno - kanalizacyjnych, prace remontowo - budowlane, prace malarskie
Publiczna Szko艂a Podstawowa im. M. Konopnickiej w Starym Lubiejewie - 2020-05-13 - Stare Lubiejewo (mazowieckie)
Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, system贸w alarmowych, system贸w kontroli dost臋pu, telewizji przemys艂owej, system贸w sygnalizacji po偶aru, automatyki obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbior贸w cz臋艣ciowych i ko艅cowych realizowanych zada艅 (rob贸t) oraz udzia艂 w przegl膮dach gwarancyjnych. Wykonywanie rozlicze艅 rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozlicze艅 ko艅cowych. Wykonywanie elaborat贸w powykonawczych realizowanych zada艅. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).Wersja rozszerzona oferty dost臋pna pod adresem: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_ttech_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddzia艂 Lotniskowy - 2018-07-19 - Gda艅sk (pomorskie)
Praca przy produkcji zniczy
MACIEJ FILBRANDT HURT DETAL WIELOBRAN呕OWY PRODUKCJA I SPRZEDA呕 ZNICZY - 2020-05-18 - Bielice (warmi艅sko-mazurskie)