INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU K/M
Wynagrodzenie: od 3 251 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 251 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 251 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko inspektora ds. obsługi sekretarskiej Kierownictwa Urzędu w Biurze Organizacyjnym o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: przyjmowanie korespondencji kierowanej do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkładanie jej do dekretacji, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, obsługa pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), prowadzenie terminarza spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, redagowanie pism na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wyszukiwanie informacji i danych na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, wykonywanie innych czynności związanych z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączenie rozmów, przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługa recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi itp.). Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, odporność na stres, komunikatywność, kultura osobista, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 10.08.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 66280. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e49aa929da08b30f2001e5fb84f7f12
Podobne oferty pracy
Obsługa kawiarni i sklepu
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Poddębice (łódzkie)
1. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Starostwa: a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu w programie komputerowym; b) oznakowanie numerami inwentarzowymi składników majątkowych Starostwa; c) sporządzanie i bieżące weryfikowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych Starostwa; d) inwentaryzowanie składników majątkowych Starostwa; e) likwidowanie składników majątkowych. 2. Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa: a) wprowadzanie na stan karttek magazynowych materiałów piśmiennych, papieru kserograficznego i druków; b) wydawanie materiałów magazynowych; c) rozchodowywanie ze stanu kartotek magazynowych wydawanych materiałów. 3. Zabezpieczenie dla potrzeb wydziałów i biur pieczęci urzędowych oraz ewidencjonowanie pieczęci urzędowych i imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych, nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dot. robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości, pełnienie dyżurów i czynny udział w ramach akcji powodziowej, prowadzenie samochodu służbowego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Norwida, obszar działania RZGW Wrocław: woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 78 914.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Lisie Kąty (kujawsko-pomorskie)
SPRZEDAŻ, DBANIE O STANOWISKO PRACY, EKSPOZYCJA TOWARU, WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, PRACA NA TRZY ZMIANY, GODZINY PRACY 06.00-14.00, 09.00-17.00, 14.00-21.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,00 ZŁ/H
DANUTA KOSYCARZ - 2019-02-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, towarowanie, utrzymanie porządku
kontakt przez OHP - 2017-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
*pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, *dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,*sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,*sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, *branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,*prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkamii komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,*uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,*uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach, aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania, pomiary wydajności hydrantów, przeglądy czujek dymowych.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Czechówka (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy zgodnie z zasadami bhp, sporządzanie analiz wypadkówi chorob zawodowych, udział w opracowaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2019-12-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wymiana kół,naprawa kół,wulkanizacja opon i dętek,sezonowa zmiana ogumienia,uzupełnianie i napełnianie układu klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom" - 2019-12-13 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
warsztaty terapii zajęciowej, dokunentowanie swojej pracy,
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych - 2016-11-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Szycie odzieży damskiej
CLUBNAILS COSMETICS Bartłomiej Jarocki - 2017-11-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych.Sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne.Prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1) prowadzenie dokumentacji ilościowo-wartościowej i magazynu Wydziału,2) obsługa telefoniczna stanowiska połączeniowego.Celem uzyskania pełnej wysokości kwoty wynagrodzenia brutto należy do kwoty 2370 zł doliczyć dodatek za staż pracy, tj. 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, które wynosi 1870 zł. Godz. pracy 7.15-15.15.Szczegółowe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy/75089,Oferty-pracy.html
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-01-30 - Słupsk (pomorskie)
pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, średnie; min. 1 rok doświadczenia; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, świadectwo z zakresu spawalnictwa; spawanie metodą MIG, MAG, TIG, elektrodą otuloną; zakres obowiązków: spawanie elementów i części konstrukcji ze stali, żelaza, metali, cięcie metali i ich stopów różnymi sposobami, lutowanie pilnikiem gazowym, czytanie rys. technicznego, przygotowanie powierzchni do spawania, określenie i wybór techniki spawania, obsługa i konserwacja narzędzi maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas spawania; dwie zmiany; praca na terenie Gliwic i kraju zgodnie ze zleceniem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Gliwice (śląskie)
- Monitoring jakości dostaw-zatwierdzanie części do produkcji,- Sprawdzanie surowców opakowaniowych,- Kontrola jakości produktu na poszczególnych etapach produkcji,- Kontrola wyjściowa gotowych produktów,- Dopuszczanie produktów do wprowadzenia na rynek.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: katarzynanurkiewicz.nara (at) gmail.com
NARA Battery Engineering Poland Sp. z o.o. - 2019-06-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Żarów (dolnośląskie)
Ochrona zakładu produkcyjnego. Praca w Międzyrzeczu Górnym, od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 22.00 a 11.00, w soboty całodobowo w godz. 14.00-14.00, w niedziele od 14.00 do 11.00 (grafik do ustalenia).
PIAST BUSINESS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Międzyrzecze Górne (śląskie)
Organizacja jakości i wydajności pracowników na magazynie. Tłumaczenie języka ukraińskiego.
ALQUATRO SP Z O.O. - 2020-06-18 - Sochaczew (mazowieckie)
Pracownik przetwórstwa rybnego obsługuje linie technologiczne, a także wykonuje prace przy obróbce ryb i produkcji konserw. Surowcem podstawowym jest ryba surowa. Pozostałe surowce: olej roślinny, koncentrat pomidorowy, dodatki spożywcze. Pracodawca oferuje przyuczenie do pracy w zawodzie. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Strzeszewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Karwieńskich Błot, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)
obsługa wózka widłowego-przewóz szkła
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych i zakładach wykonujących roboty geologiczne metodą otworową, udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych i zakładów wykonujących roboty geologiczne metodą otworową w zakresie górnictwa i wiertnictwa
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie uchwał; realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości; prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi; kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych; zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji; dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)