INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO Żarów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Żarów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żarów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zapoz. się z aktami prawnymi regulującymi organizację i działalność Ministerstwa Sprawiedliwości;Zapoz. się z procedowanymi w Wydz. Pr. Karnego projektami aktów prawnych;Udział w konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach plenarnych oraz komisjach i podkomisjach sejmowych i senackich; Przygotowywanie projektów opinii prawnych,Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie lub senatorskie;Przygotowywanie i opiniowanie projektów t. jednolitych ustaw;archiwizacja
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
DZIAŁANIA Z ZAKRESU SŁUŻBY BHP DZIAŁ X KODEKSU PRACY ORAZ INNE AKTY WYKONAWCZE
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g potrzeb
Le Desir Studio Fryzjerskie Iwona Kot - 2016-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Wynagrodzenie: 2500 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-08-23 - Lubin (dolnośląskie)
Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie dokumentów, prowadzenie zapisów księgowych, uzgadnianie wydatków i dochodów.
Gminny Zespół Oświaty - 2017-04-12 - Deszczno (lubuskie)
Prowadzenie działań marketingowych na rynku krajowym.Pozyskiwanie nowych kontraktów i zamówień w zakresie budowy, modernizacji, napraw, serwisu i utrzymania taboru szynowego.Organizacja procesu sprzedaży i przekazania pojazdów.Prowadzenie polityki posprzedażowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Dębica (podkarpackie)
rozliczanie harmonogramów płatności, sprawdzanie zgodności list obecności z deklaracjami uczestnictwa, wprowadzanie danych do systemu SL, pomoc w pracach biurowych, liczenie godzin przeprowadzonych zajęć szkolnych,
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Tuchomie (pomorskie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Bank Pekao o/Ostrzeszów - 2017-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Według stanowiska
Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych - 2018-12-03 - Kluczbork (opolskie)
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Murowanie kominków z klinkieru i kafli licowanych. Murowanie kominów w budynkach jednorodzinnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Skierdy (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc klientom w załadunku towaru.
"TERG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Kłobuck (śląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Malowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE HENRYK GETFERT - 2018-09-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Utrzymywanie czystości na terenach EXPO-ŁÓDŹ, sprzątanie biur, toalet, powierzchni wystawowych, ciagów komunikacyjnych, stoisk targowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
szycie odzieży damskiej lekkiej szwalniczych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Jawor (dolnośląskie)
zaopatrzenie towaru, jego wycena, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie f. vat,
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
pakowanie blistrów do kartoników
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Sp.Kom - 2017-10-23 - Wysogotowo (wielkopolskie)
nauczyciel
Stowarzyszenie "Nasza Szkoła" - 2017-07-04 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, nauka programów magazynowych, nauka panelu EPAKA do wywsyłania paczek, prowadzenie obiegu dokumentów, obsluga poczty elektronicznej, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Myślenice (małopolskie)
sprzedaz art. stolarki okiennej
OKMAX Mariusz Mazur Opatów - 2018-07-24 - Opatów (świętokrzyskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Transport międzynarodowy towarów (praca w systemie 2/1 lub 3/1).
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY 7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, obliczanie powierzchni dachu z projektu, sporządzanie kosztorysów i ofert dla klientów, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kalisz (wielkopolskie)