STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 2 998 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 998 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 998 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze/administracyjne/techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w budynku brak wind, podjazdów i toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu. Zakres zadań: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz udzielenia wyjaśnień. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane, umiejętność stosowania prawa w praktyce, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 10645 - na zastępstwo Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Osoby, które spełnią ww. wymagania zostaną poinformowane o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska pracy
Zakład Produkcyjno Usługowy Ignacy Ignacy Wójcik - 2016-04-12 - Kocmyrzów (małopolskie)
- realizacja postawionych zadań związanych z wykonywaniem dokumentów związanych z organizacją szkolenia uzupełniającego kadry i pracowników- opracowywaniem projektów, rozkazów i wytycznych- sporządzaniem meldunków, pism, sprawozdań z działalności bieżącej rozliczeniowej w Brygadzie
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie dla procesu budżetowego i planowania w odniesieniu dla biznesu IG, raportowanie kluczowych wskaźników efektywności dla IG, współpraca z Zespołemi Centralnymi oraz Liniami Biznesowymi IG, realizacja celów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2018-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
szlifowanie, czyszczenie mebli przed lakierowaniem
Łacek Zbigniew Zakład Stolarski Budowlano Meblowy ZBYDREW Usługi Transportowe ZK - 2017-09-12 - Tomice (małopolskie)
Koordynacja miesięcznego cyklu zarządzania wydajnością, prognozy biznesowej, planowania biznesowego, analiza rzeczywistych i działań sprawozdawczych w jednym z oddziałów firmy.Komunikacja między partnerami biznesowymi, w tym organizacja sprzedaży, łańcucha dostaw, zespóły kontrolujące rynek, główna siedziba europejska i amerykańska w zakresie kwestii P & A dla dywizji.Współpraca z kierownikami działów i ich bezpośrednimi raportami w zakresie kontrolowania poziomów wydatków i śledzenia problemów z krajami.Nadzór nad zakończeniem procesu księgowania / zakończenia miesiąca za pomocą analizy faktów i kontroli.Na czas i bezproblemowe prognozowanie i planowanie przesyłania danych do systemów koropracyjnych.Terminowe przygotowywanie raportów i materiałów prezentacyjnych do wsparcia planowania biznesowego dla starszych liderów i spotkań z przeglądem strategicznym.Opracowywanie i / lub ulepszanie raportów zarządzania w celu wsparcia lepszych decyzji bznesowych.Proaktywne poszukiwanie i wdrażanie inicjatyw usprawniających procesy.Bycie ekspertem w dziedzinie systemów i raportowania w zakresie dla stron zainteresowanych.Dostarczanie różnych analiz ad - hoc i czynności planowania wsparcia.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Montaż nowych urządzeń i połączeń elektrycznych
RANDSTAD POLSKA Sp.zo.o - 2016-06-14 - Żary (lubuskie)
Montaż, rozruch i testowanie maszyn. Prace serwisowe elektryczne i mechaniczne.
TRANSLOG SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Otwock (mazowieckie)
obsługa laserów CO2, cięcie, grawerowanie, przygotowanie grafiki/rysunków (wektorowanie retusz) do obróbki laserowej
"JUPI" Justyna Piechowiak Świebodzice - 2016-03-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
Rozwój, implementacja i wsparcie dla aplikacji IT oraz wsparcie dla zespołów wdrażających i opiekujących się aplikacjami IT i zawartych w nich bazami danych. Tworzenie aplikacji IT w każdym jego stadium, od podstaw, przez wydanie kodu do finalnego produktu. Ścisła współpraca z architektami IT, zespołami wdrażającymi oraz zewnętrznym klientem z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace związane z wykonywaniem prac pomocniczych, w tym podstawowe prace tynkarskie, blacharskie, klejenie płytek, mieszanie kleju wraz z pozostałymi pracami termoizolacji budynków.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Batorska (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy. Sporządzanie list płac. Sprawozdania GUS. Prowadzenie akt osobowych. Obsługa programu płatnik. Sprawozdania do PFRON. Praca w godz. 8:00-12:00.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Nowa Sól (lubuskie)
przyjmowanie , metkowanie , wykładanie towaru, obsługa klienta , obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gniezno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie wniosków emerytalno - rentowych, kwalifikacja, zakładanie akt. Obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń, świadczeń, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism, notatek, protokołów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, opracowywanie dokumentacji statystycznej i sprawozdawczości w wyżej wymienionym zakresie, przygotowywanie dokumentów do archiwizowania w zakresie swoich obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZO-PIELĘGNACYJNYCH, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU POBYTU KLIENTA, UDZIELANIE POMOCY W ZAŁATWIANIU SPRAW KLIENTÓW, ZAOPATRYWANIE KLIENTÓW W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I INNE ARTYKUŁY ZGODNIE Z POTRZEBAMI, PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE POSIŁKÓW;WYMAGANIA: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU;PRACA RÓWNIEŻ W DNI WOLNE,SIEDZIBA FIRMY MIEŚCI SIĘ W BUDYNKU ZUS
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V. R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
rozkładanie wełny i inne prace związane z pokryciem dachu
CK-DACHY Jolanta KAMIŃSKA - 2017-02-13 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wąglikowice (pomorskie)
Diagnostyka, leczenie, profilaktyka w zakresie otoralyngologii, przestrzeganie praw pacjentów i etyki lekarskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ostrołęka (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń w obiekciepraca na wysokości do 3 m.
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca z dziećmi w wieku przedszkolnym
P.H.U. Piotr Ciok - 2018-01-07 - Radzymin (mazowieckie)
Praca przy kasie fiskalnej na sali sprzedaży, obsługa klientów, weryfikacja terminów ważności produktów, dbanie o wygląd oraz ekspozycję towaru. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Lublin (lubelskie)
Elektryk w kopalni odkrywkowej. Praca w godzinach 6 - 14 oraz 14 - 22. Proponowane wynagrodzenie w okresie próbnym 3300 zł
PPH KAM Sp.z o.o. - 2017-01-18 - Nowa (dolnośląskie)
praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Staniątki (małopolskie)
Obsługa portierni szkoły, drobne naprawy, koszenie,grabienie tzw."złota rączka".
Zespół Szkół Nr 2 w Otwocku - 2017-04-24 - Otwock (mazowieckie)
1. udzielanie wszechstronnej pomocy psychologicznej na rzecz osób i rodzin w sytuacji kryzysu, w tym doświadczających przemocy tj. poradnictwo i wspracie psychologiczne,2. podejmowanie interwencji w miejscu zamieszkania klienta lub w siedzibie ośrodkazadaniowy system pracy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2018-04-13 - Zawiercie (śląskie)
REALIZOWANIE ZADAŃ POD NADZOREM KIEROWNIKA Z ZAKRESU PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH ODDZIAŁU W ODNIESIENIU DO WYBRANYCH RODZAJÓW OPERACJI GOSPODARCZYCH, DOKONYWANIE DEKRETACJI BUDŻETOWEJ OPERACJI GOSPODARCZYCH, PROWADZENIE I UZGADNIANIE REJESTRU VAT, WYKONYWANIE ROZRACHUNKÓW I UZGADNIANIE SALD NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ, PROWADZENIE I EWIDENCJONOWANIE ZDARZEŃ GOSPODARCZYCH W ZINTEGROWANYM SYSTEMIE INFORMATYCZNYM, UDZIAŁ W SPORZĄDZANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, BUDŻETOWYCH I STATYSTYCZNYCH ODDZIAŁU, WSPÓŁUDZIAŁ W ZKRESIE PLANOWANIA, MONITOROWANIA I OCENY REALIZACJI PLANÓW ORAZ INTERPRETACJI ODCHYLEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEROWANE EKONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ USTAW: AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO, RCHUNKOWOŚCI, FINANSÓW PUBLICZNYCH, PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, PODOTKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH ORAZ ROZPORZĄDZENIA MF W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWEJ KLASYFIKACJI DOCHODÓW, WYDATKÓW, PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW ORAZ ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH ZE ŹRÓDEŁ ZAGRANICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PODSTAW KONTROLINGU, UMIEJĘTNOŚĆ POSZUKIWANIA I ANALIZOWANIA DANYCH ORAZ IONFORMACJI, OBSŁUGA KOMPUTERA (BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE), SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DYSPOZYCYJNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA;DOKUMENTY ZGODNE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE WWW.AMW.COM.PL (ZAKŁADKA "AMW" PRACA) WYSŁAĆ NA ADRES: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO UL. NOWOWIEJSKA 26A, 00-911 WARSZAWA LUB NA ADRES MAIL rekrutacja (at) amw.com.pl
WOJSKOWA AGENCJA MIESZKANIOWA - 2017-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Spawanie.[ docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony]
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Białężyce (wielkopolskie)