INSPEKTOR Piła oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora w Samodzielnym Referacie Ubezpieczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.15.2019). Każdy kandydat zainteresowany wyżej wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną. Zatrudnienie od czerwca 2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 misiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wincentego Pola 4, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora w Samodzielnym Referacie Ubezpieczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.15.2019). Każdy kandydat zainteresowany wyżej wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną. Zatrudnienie od czerwca 2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 misiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie + co najmniej 2-letni staż pracy zawodowej lub wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, sporządzenie pism i notatek w zespole, praca pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty zgodnie z ogłoszeniem oferty pracy na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.15.2019).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Zgodnie z ogłoszeniem oferty pracy do 28.05.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Św. Marcin
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cadc7f6abf1d81832b7139e3dda665b8
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem, obsługa kasowa
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KASPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Sierpc (mazowieckie)
Otwarty konkurencyjny nabór.Zakres obowiazków - jak w załaczniku oraz na stronie Urzędu:www.bip.duw.plSala D, A
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
SPRZĄTACZKA
PIEKARNIA-CUKIERNIA MARIOLA I ANDRZEJ Bernarda Mariola Łukszo Andrzej Łukszo spółka cywilna - 2017-02-03 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Przygotowanie potraw tureckich, przestrzeganie przepisów BHP,utrzymanie stanowiska pracy w czystości, dokładność, samodzielność
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Nadzór nad budowami, wykonywanie kosztorysów i przeglądów technicznych.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta, przyjęcie towaru, wykładanie towaru, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, sprzedaż art. spożywczych
MAXIM S.C. Środa Śl. - 2016-09-22 - Środa Śląska (dolnośląskie)
pomoc przy wyrabianiu drewna
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw związanych z wypełnianiem zapisów umowy dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikację Miejską sp z o.o. na rzecz Miasta Szczecinek usług transportu zbiorowego.Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Szczecinku
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-03-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
nadzór nad usłgami keteringowymi, hotelarskimi i remotowymi
GOTOWICZ TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Operator produkcji
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Ścinawa (dolnośląskie)
wykonywanie czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych u osób starszych
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2018-06-20 - Kobylniki (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach programu wsparcia dróg lokalnych,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawień i informacji dotyczących wykorzystania środków finansowych z funduszu celowego oraz dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowywanych ze środków budżetu państwa, - weryfikacja wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia środków do wypłaty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogramów przekazywania środków z funduszu celowego w układzie miesięcznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozliczeń finansowej i rzeczowej realizacji poszczególnych zadań oraz do zbiorczych sprawozdań z realizacji programów rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosków w ramach programu wsparcia dróg lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Urząd Miasta Ustroń - 2018-01-26 - Ustroń (śląskie)
Prowadzenie spraw prawnych w Przedsiębiorstwie.Wymagana znajomość przepisów prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego, handlowego oraz znajomość procedury sądowej administracyjnej.Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) pwikminsk.pl lub pocztą na adres: ul. Juliana Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
organizowanie pobierania próbek i gromadzenie dokumentacji dotyczącej wyników badań laboratoryjnych pasz,sporządzanie i aktualizacja wykazów i rejestrów podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych,kontrola nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem oraz wykorzystywaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz oraz sporządzanie raportów z wyników urzędowej kontroli pasz,kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze,kontrola stosowania organizmów genetycznie modyfikowanych w paszach,kontrola stosowania dodatków paszowych,kontrola obrotu paszami,sporządzanie aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz,kontrola wytwórni pasz, w tym stosujących dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego,kontrola zakładów produkujących karmy dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych,przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych paszach w ramach systemu RASFF,obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych do bieżącego przepływu informacji,prowadzenie obowiązującej dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji prowadzonych spraw.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii ul. Gen. Sikorskiego 58, 63-500 Ostrzeszów lub pocztą na adres Inspektoratu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor weterynaryjny do spaw pasz i utylizacji w terminie do dnia 25.07.2017r. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na tym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.Nie zwracamy złożonych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62/732-07-20
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji korespondencyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)
Wykonywanie tynków tradycyjnych i maszynowych
Zakład Budowlano-Remontowy CZAR-BUD S.C. - 2016-10-21 - Płock (mazowieckie)
Inspektor ds. finansowo - księgowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-22 - Sławno (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie i higienę osobistą osób chorych, niesamodzielnych. Aktywizowanie mieszkańców ośrodka dozwiększenia ich samodzielności życiowej.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zaskale (małopolskie)
Piaskowanie kadłubów, zbiorników.
LILIANA GRZYWACZ-KANICKA - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej raz w miesiącu, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej; udzielanie instruktażu dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego; uczestniczenie w okresowych przeglądach budynków, urządzeń, instalacji itp.; opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej; opracowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej w jednostce wojskowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami. W zakresie bhp: prowadzenie szkoleń wstępnych, współuczestniczenie w wydawaniu skierowań na badania lekarskie.- Wynagrodzenie: 2530 zł brutto +10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:30, w piątki od godz. 7:00 do godz. 13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższem min. 1 rok. Wymagane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Mile widziane wykształcenie z zakresu BHP, w tym: zawód technika bhp lub zawód technika bhp oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp. Kontakt wyłącznie e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska. Kontakt telefoniczny 695465566
ZAJAZD NA WIDOKU Artur Stępnik - 2017-07-19 - Krajno Pierwsze (świętokrzyskie)
Obsługa kontraktów UA; wdrażanie nowych klientów i pracowników z Ukrainy, Rosji, Białorusi; organizacja zatrudnienia, rozwijania i utrzymania relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wronki (wielkopolskie)
Sprzątanie i zmywanie naczyń. Praca w Płocku co drugi dzień w godz. 10-22.
BARTŁOMIEJ BIAŁASZEK JBM TURYSTYKA - 2019-03-20 - Płock (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności konserwacyjnych, naprawczych i remontowych urządzeń mechanicznych, pneumatycznych i innych instalacji technicznych.Zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń linii produkcyjnej.
EKOFOL BUGAJ SP.J. - 2018-02-14 - Bieruń (śląskie)
godny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dzwola (lubelskie)