INSPEKTOR NADZORU Zamo艣膰 oferta pracy GRUPA HDJ Piotr Chadaj
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Przygotowywanie dokumentacji tj. przedmiary, kosztorysy 艣lepe, kosztorysy inwestorskie do przeprowadzenia wyboru ofert na roboty budowlane i remontowe oraz us艂ugi na rzecz wsp贸lnot mieszkaniowych, wnioskowanie o przeprowadzenie wyboru ofert i powo艂anie komisji.2. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi w zarz膮dzanych nieruchomo艣ciach, budynkach wsp贸lnot mieszkaniowych.3. Sporz膮dzanie rozlicze艅 z rob贸t remontowych i protoko艂贸w odbior贸w rob贸t.4. Odbieranie wykonanych rob贸t, organizowanie przegl膮d贸w gwarancyjnych.5. Branie udzia艂u w opracowaniu rocznych plan贸w gospodarczych administracyjnych/zarz膮dzanych nieruchomo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych i WAM Lublin w zakresie rob贸t remontowo-budowlanych.6. Prowadzenie kontroli okresowych obiekt贸w budowlanych, przegl膮d贸w budynk贸w oraz ksi膮偶ek obiekt贸w zgodnie z ustaw膮 prawa budowlanego.7. Wsp贸艂pracowanie z zarz膮dami wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie zlecania rob贸t remontowych, budowlanych i konserwacyjnych.8. Opracowywanie rocznego planu gospodarczego zarz膮dzanych nieruchomo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych.9. Przygotowywanie niezb臋dnych dokument贸w zwi膮zanych z przeprowadzaniem przetarg贸w, wyborem ofert.10. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej budynk贸w, teczek obiekt贸w itp.
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Zamo艣膰 (lubelskie)
Pracodawca: GRUPA HDJ Piotr Chadaj
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Koszary 12, 22-400 Zamo艣膰, powiat: m. Zamo艣膰, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Przygotowywanie dokumentacji tj. przedmiary, kosztorysy 艣lepe, kosztorysy inwestorskie do przeprowadzenia wyboru ofert na roboty budowlane i remontowe oraz us艂ugi na rzecz wsp贸lnot mieszkaniowych, wnioskowanie o przeprowadzenie wyboru ofert i powo艂anie komisji.2. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi w zarz膮dzanych nieruchomo艣ciach, budynkach wsp贸lnot mieszkaniowych.3. Sporz膮dzanie rozlicze艅 z rob贸t remontowych i protoko艂贸w odbior贸w rob贸t.4. Odbieranie wykonanych rob贸t, organizowanie przegl膮d贸w gwarancyjnych.5. Branie udzia艂u w opracowaniu rocznych plan贸w gospodarczych administracyjnych/zarz膮dzanych nieruchomo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych i WAM Lublin w zakresie rob贸t remontowo-budowlanych.6. Prowadzenie kontroli okresowych obiekt贸w budowlanych, przegl膮d贸w budynk贸w oraz ksi膮偶ek obiekt贸w zgodnie z ustaw膮 prawa budowlanego.7. Wsp贸艂pracowanie z zarz膮dami wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie zlecania rob贸t remontowych, budowlanych i konserwacyjnych.8. Opracowywanie rocznego planu gospodarczego zarz膮dzanych nieruchomo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych.9. Przygotowywanie niezb臋dnych dokument贸w zwi膮zanych z przeprowadzaniem przetarg贸w, wyborem ofert.10. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej budynk贸w, teczek obiekt贸w itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zamo艣膰
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zamo艣膰
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Zamo艣膰
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: inspektor nadzoru budowlanego
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy: GRUPA HDJ Piotr Chadaj
danePracodawcy_nip: 9222642784
danePracodawcy_regon: 061597884
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zamo艣ciu
Adres pracodawcy:
Koszary 12, 22-400 Zamo艣膰, powiat: m. Zamo艣膰, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamo艣膰
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamo艣膰
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zamo艣膰
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Koszary
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zamo艣ciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 14.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c8b389d731f294581f8272140b68ddf
Podobne oferty pracy
WG. PROGRAMU STA呕U
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Bia艂obrzegi (mazowieckie)
sprzeda偶 dowaru, robienie kaw i deser贸w
JASEK MA艁GORZATA CUKIERNIA "AMARENA" - 2018-06-22 - Zakopane (ma艂opolskie)
przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dokumentacji oraz dochodze艅 w zwi膮zku z wypadkami przy pracy, prowadzenie szkole艅 wstepnych oraz kontrola szkole艅 okresowych pracownik贸w w zakresie bhp, ewidencja oraz kontrola nad przeprowadzanymi pomiarami 艣rodowiska pracy
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2015-12-02 - Pozna艅 (wielkopolskie)
1. Przygotowanie danych, sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac. 2. Przygotowanie zg艂osze艅 i deklaracji rozliczeniowych: ZUS, PIT, GUS. 3. Wsp贸艂praca z ZUS, GUS, US oraz innymi instytucjami. 4. Obs艂uga programu P艂atnik - cz臋艣膰 zg艂oszeniowa, rozliczeniowa, korekty. 5. Przygotowanie raport贸w oraz analiz. 6. Prowadzenie dokumentacji p艂acowej. 7. Ewidencja i rozliczanie zwolnie艅 lekarskich. 8. Wystawianie za艣wiadcze艅 o zarobkach.
Miejski O艣rodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2019-04-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca przy wst臋pnej obr贸bce ryb; praca w godz. 7.30-16.30, 19.30-3.30; kontakt osobisty i tel. z pracodawc膮 w godz. 7.30-14.30
BALTIC FISH Sp贸艂ka jawna - 2016-05-20 - Duninowo (pomorskie)
Praca polega na nawi膮zywaniu kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu nale偶nego odszkodowania
Polskie Biuro Odszkodowa艅 - 2017-04-04 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
profesjonalne, zgodne ze standardami obowi膮zuj膮cymi w Banku obs艂uga klient贸w, aktywna sprzeda偶produkt贸w, budowanie i utrzymywanie d艂ugotrwa艂ych relacji biznesowych z klientami Banku, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku Banku
LUDOWY BANK SP脫艁DZIELCZY - 2018-02-09 - Brudzew (wielkopolskie)
zam贸wienia publiczne
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- przewo偶enie odzie偶y z magazynu gl贸wnego na sortownie - prace porz膮dkowe na magazynie
PHU Apadol Piotr Doli艅ski - 2016-08-09 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Spawanie i obr贸bka stali nierdzewnej.
INWEKO-Krzysztof Swara - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za wszystkie dzia艂ania zwi膮zane z wdra偶aniem i nadzorowaniem proces贸w zwi膮zanych z bhp w tym m.in: przeprowadzanie kontroli z zakresu bhp i ppo偶, dochodze艅 powypadkowych,wsp贸艂prac臋 z instytucjami kontroli zewn臋trznych, prowadzenie i archiwizacj臋 dokumentacji dot. zagadnie艅 BHP, przeprowadzanie szkole艅 okresowych z zakresu bhp, przeprowadzanie szkole艅 ppo偶.
KRAJOWY O艢RODEK US艁UGOWO DYDAKTYCZNY "PARTNER" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- Praca sprzedawcy na stacji benzynowej. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele - wed艂ug grafiku. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie.
BP SERVICE CENTER R.T. WYGL臉DA S.C. - 2016-06-29 - Katowice (艣l膮skie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi: - prowadzenie rejestru obci膮偶e艅 DOM w zakresie eksploatacji budynk贸w, sprawdzanie otrzymanych rachunk贸w pod wzgl臋dem zgodno艣ci ze stanem faktycznym (w przypadku MPWiK z odczytami wodomierzy, w przypadku STOEN z odczytami licznik贸w pomiaru energii elektrycznej) oraz przekazywanie w艂a艣ciwemu administratorowi celem dokonania analizy koszt贸w, w przypadku niezgodno艣ci z odczytami wyst臋powanie o dokonanie korekty koszt贸w.- przekazywanie za pokwitowaniem korespondencj臋 do ZGN oraz Urz臋du m.st. Warszawy- prowadzenie analizy zu偶ycia energii elektrycznej wg. Faktur w rozbiciu na poszczeg贸lne budynki- prowadzenie rejestru faktur i przekazywanie ich do dzia艂u ksi臋gowo艣ci ZGN zgodnie z przyj臋t膮 procedur膮 obiegu dokument贸w- prowadzenie rejestru regres贸w oraz ca艂okszta艂t zagadnie艅 zwi膮zanych z firmami ubezpieczeniowymi i odszkodowaniami- prowadzenie spraw w zakresie Obrony Cywilnej- prowadzenie rejestru pustostan贸w, kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wyst膮pie艅 o przyznanie 艣rodk贸w na remonty- prowadzenie ewidencji wyposa偶enia biura, zg艂aszanie potrzeb napraw sprz臋tu komputerowego itp.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2020-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga automat贸w wa偶膮co-pakuj膮cych, Przezbrojenia i przygotowania maszyn na poszczeg贸lne artyku艂y, Kontrola parametr贸w jako艣ciowych w trakcie procesu pakowania, Monitorowanie wydajno艣ci pracy linii pakowania i zapewnienie ci膮g艂o艣ci procesu, Prowadzenie obowi膮zuj膮cej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie zabieg贸w oferowanych przez firm臋.
PROFASHION Bartosz Borkowski - 2016-06-06 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
Ustalanie w艂a艣ciwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zam贸wie艅 publicznych,Przygotowywanie projekt贸w dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia i prowadzenia post臋powania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i projekt贸w um贸w,Poszukiwanie wykonawc贸w remont贸w bie偶膮cych i kapitalnych, przygotowanie um贸w, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetarg贸w na prace remontowe, zakupy i us艂ugi,Organizacja przetarg贸w na prace remontowe w s膮dzie,Sprawdzanie dokument贸w dot. zam贸wie艅 publicznych pod wzgl臋dem ich zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz ofert z艂o偶onych w post臋powaniu pod wzgl臋dem formalno-prawnym i spe艂nienia przez oferent贸w wymaganych warunk贸w dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporz膮dzanie protoko艂贸w z czynno艣ci Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych oraz szczeg贸艂owa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorys贸w inwestorskich i sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych,Sporz膮dzanie pism i dokument贸w wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnie艅,Nadz贸r nad realizacj膮 prac remontowych,Prowadzenie ksi膮偶ki obiektu.Wymagania niezb臋dneOkre艣lone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach s膮d贸w i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporz膮dzeniu Ministra Sprawiedliwo艣ci z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczeg贸艂owych zasad wynagradzania urz臋dnik贸w i innych pracownik贸w s膮d贸w i prokuratury oraz odbywania sta偶u urz臋dniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:kt贸ra ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych;o nieposzlakowanej opinii;kt贸ra nie by艂a karana za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe;przeciwko kt贸rej nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe;posiadaj膮ca stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku;posiadaj膮ca wykszta艂cenie wy偶sze pierwszego stopnia;posiadaj膮ca znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.
S膮d Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadz贸r nad us艂ugami 艣wiadczonymi na rzecz Sp贸艂ki, przygotowywanie i realizacja zam贸wie艅, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami portowymi. Praca w Ko艂obrzegu w godz. 7-15.
ZARZ膭D PORTU MORSKIEGO KO艁OBRZEG SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-02-13 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wilk贸w (lubelskie)
kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewn臋trzne i zewn臋trzne ) - weryfikacja zgodno艣ci wykonania prac zgodnie z dokumentacj膮, pozwoleniami, weryfikacja zgodno艣ci dostarczonych materia艂贸w i urz膮dze艅 przez podwykonawc贸w w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawc贸w z bran偶y sanitarnej / pod wzgl臋dem cen, zakresu, sprawdzanie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiar贸w rob贸t, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawc贸w, sporz膮dzanie przedmiar贸w i wycen rob贸t sanitarnych
I艂awskie Przedsi臋biorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-01-10 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Sprzeda偶 detaliczna pod namiotem zniczy i kwiat贸w oraz innych akcesori贸w cmentarnych.
El偶bieta Litoborska - 2019-10-16 - Nowa S贸l (lubuskie)
- przygotowanie miejsca pracy przed rozpocz臋ciem wydawania portaw przez kuchni臋;- obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoc贸w na p贸藕niejsze potrawy;- utrzymywanie czysto艣ci w obr臋bie kuchni i zaplecza sanitarnego;- dbanie o dost臋pno艣膰 艣rodk贸w czytso艣ci w kuchni i zaplecu sanitarnym;- czyszczenie sprz臋tu kuchennego, powierzchni sto艂贸w, pod艂贸g i mazyn oraz zmywanie naczy艅 po zako艅czonym dniu pracy;- dora藕na pomoc szefowi kuchni oraz pozosta艂ym kucharzom;- pozosta艂e prace porz膮dkowe, maj膮ce na celu utrzymanie kuchni w czysto艣ci oraz u艂atiwenie pracy ca艂ej obs艂udze kuchni.
"HABENDA" Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-03-14 - Budzy艅 (wielkopolskie)
Dotowarowanie, obs艂uga klienta, przyjmowanie towaru.
DARIWEX Os臋dowska Iwona - 2018-04-10 - P艂ock (mazowieckie)
1) Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia i wymog贸w technicznych dla wykonawc贸w;2) Opracowywanie wniosk贸w do Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska;3) Uzgadnianie dokumentacji wykonywanej na zlecenie Zarz膮du Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku;4) Wsp贸艂praca z Wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego w S艂upsku oraz innymi miejskimi jednostki organizacyjnymi w zakresie prowadzonych spraw;5) Przygotowywanie danych do sprawozda艅 w zakresie inwestycji.Umowa na 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Godziny pracy: 7.30- 15.30Szczeg贸艂owe informacje zgodnie z zamieszczon膮 ofert膮 na stronie BIP: zimslupsk.com, og艂oszenie 09/ZIM/2019
Zarz膮d Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku - 2019-05-31 - S艂upsk (pomorskie)
monta偶, serwis urz膮dze艅, mycie urz膮dze艅, raportowanie zlece艅, czyszczenie kana艂贸w, monta偶 rekuperacji w domkach jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urz膮dzenia maj膮cych wp艂yw na stan 艣rodowiska, aktualizowanie plan贸w na wypadek wyst膮pienia szczeg贸lnego zagro偶enia dla 艣rodowiska, prowadzenie dzia艂alno艣ci edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
Opis stanowiska: prowadzenie KPIR oraz ewidencji VAT; sporz膮dzanie deklaracji podatkowych; terminowe i prawid艂owe prowadzenie ewidencji ksi臋gowej.
BIURO RACHUNKOWE Krystyna Truchan - 2016-08-02 - Chrz膮stowice (opolskie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, sta偶 nie wymagany, nie wymagane uprawnienia na w贸zek wid艂owy, osoba poni偶ej 30 r/偶, praca na magazynie przy pakowaniu paczek,
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Fryzjer-barber - g艂贸wnie fryzjerstwo m臋skie. Praca w godz.: 8-21. 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
opracowywanie, realizacja planu remont贸w, konserwacji oraz przegl膮d贸w urz膮dze艅 i instalacji elektroenergetycznych, rozliczanie zabezpieczenia materia艂owego w zakresie prowadzonych prac remontowo- inwestycyjnych oraz w zakresie eksploatacji urz膮dze艅 elektroenergetycznych,
OPEC - INEKO Sp.z o.o. - 2019-09-11 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urz膮d Pracy w Boles艂awcu projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporz膮dzanie dziennych list wyp艂at got贸wkowych 艣wiadcze艅 dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelew贸w bankowych w celu wyp艂at 艣wiadcze艅 bezrobotnym oraz 艣rodk贸w nale偶nych kontrahentom Powiatowego Urz臋du Pracy w Boles艂awcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporz膮dzanie miesi臋cznych zestawie艅 niezb臋dnych do rozliczenia sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wyp艂acanych 艣wiadcze艅.6. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci finansowej dotycz膮cej zrealizowanych wydatk贸w FP.7. Sporz膮dzanie plan贸w, prognoz, harmonogram贸w i sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych 艣rodk贸w EFS i wsp贸艂finansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urz膮d Pracy w Boles艂awcu projekt贸w EFS, sporz膮dzanie dla nich wniosk贸w o p艂atno艣膰, bilans贸w rocznych, korekt i innych niezb臋dnych rozlicze艅.9. Sporz膮dzanie wniosk贸w o dofinansowanie projekt贸w EFS, niezb臋dnych dokument贸w projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestnik贸w oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urz膮d Pracy w Boles艂awcu program贸w. 10. Wyliczanie plan贸w zobowi膮za艅 wynikaj膮cych z realizacji zawartych um贸w o dofinansowanie projektu EFS.11. Wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami w Powiatowym Urz臋dzie Pracy w Boles艂awcu oraz partnerami zewn臋trznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedz膮cej.2. Obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych powy偶ej 4 godzin dziennie.3. Cz臋stotliwo艣膰 wyjazd贸w s艂u偶bowych ma艂a.4. Szkodliwe warunki pracy nie wyst臋puj膮.
Powiatowy Urz膮d Pracy w Boles艂awcu - 2016-05-13 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)