INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Data publikacji: 2018-08-30
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysługa lat udokumentowana świadectwami pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: lub wyższe zamówienia publiczne
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2018
Data dodania oferty pracy: 29.08.2018
Oferta pracy ważna do: 29.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Podobne oferty pracy
prace związane z obsługą maszyn pralniczych, maglowanie, prasowanie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie tynków maszynowych, praca na terenie Wielkopolski w godzinach 7.00-15.00. Okres zatrudnienia: 1 rok.
DANIEL SZEWCZYK ZAKŁAD BUDOWLANY "SZEWCZYK" - 2018-04-04 - Śrem (wielkopolskie)
Wytwarzanie serów dojrzewajacych
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA DRZYCIM - 2017-04-27 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie instalacji zintegrowanych systemów zarządzania wszystkimi instalacjami technologicznymi w budynkach BMS oraz innych instalacji elektrycznych i niskoprądowych; -prowadzenie pojazdów samochodowych w ramach posiadanych uprawnień do kierowania pojazdami; -realizacja prac serwisowych w zakresie wykonywanych instalacji;
GENERAL AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Branża chemiczna - prowadzenie rozliczeń produkcji wyrobów chemicznych, bieżąca kontrola parametrów farb.Wymagane wykształcenie minimum średnie chemiczne, znajomość programu EXCEL.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
pracownik produkcjiskładanie epapierosów z części pierwszych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Jarosław (podkarpackie)
zapoznanie się z normami oraz wykonanie: wykopów kablowych, układanie rur izolacyjnych, układanie kabli, ustawianie fundamentów słupowych, montaż słupów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Budy Kozickie (mazowieckie)
- nauczyciel języka niemieckiego
Szkoła Podstawowa w Bziance - 2017-03-14 - Bzianka (podkarpackie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Ochrona i dozór obiektu
"GWARANT"Agencja Ochrony - 2017-05-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Naprawa samochodów osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Montaż stali zbrojeniowej, cięcie i gięcie stali zbrojeniowej. Praca wg zleceń na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Częstochowa (śląskie)
hodowla, pielęgnacja lasu, łowiectwo, pomoc przy zrywce drewna
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Cisia Wola (małopolskie)
Kontrola jakości procesu praodukcyjnego.Praca w systemie 2 zmianowym
MNIAM MNIAM S.A. - 2016-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prasowanie dzianin.
JACKLAND Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Kalisz (wielkopolskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Przyjmowanie towarów, wydawanie towarów, sporzadzanie WZ, kontrola stanów magazynowych, kontrola ilościowa i finansowa FV zakupów z WZ.
BRACIA BERTRAND Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-04-08 - Luzino (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych dotychczasowych klientów banku, obsługa posprzedażowa klientów banku, budowanie i utrzymanie relacji z klientami
BANK POCZTOWY S.A. - 2017-10-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja wydarzeń kulturalnych
Polkowickie Centrum Animacji - 2016-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-02-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
transport drogowy towarów samochodem ciężarowym z naczepą
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TRANS-WAK Dyonizy Walczewski - 2016-05-24 - Dzierzążnia (mazowieckie)
obsługa maszyn pralniczych
Pralex Firma Handlowo-Usługowa Aleksandra Smolik - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie robót przygotowawczych oraz montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Ocena przydatności surowców oraz przygotowanie ich do produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Oleśnica (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
Spółdzielnia Turystyczno-Handlowa Pilsko - 2016-12-30 - Jeleśnia (śląskie)
kosztorysowanie robót, nadzór nad wykonaniem robót, odbiór techniczny robót budowlanych, kontrole zgodności realizacji robót z projektem, pozwolenie na budowę
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)