INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (K/M) Warszawa oferta pracy Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (K/M)
Wynagrodzenie: od 5聽880 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽880 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (K/M)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽880 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany sta偶 - lata: 4)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), kierunek: budowlany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi- bez ogranicze艅
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WYKSZTA艁CENIE: wy偶sze (w tym licencjat). KIERUNEK: budowlany. DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE: 4 lata. UPRAWNIENIA: - budowlane. UMIEJ臉TNO艢CI: - kosztorysowanie. ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: - kompleksowe przygotowanie zada艅 inwestycyjnych lub remontowych do realizacji, - ocena stanu technicznego obiekt贸w budowlanych, - przedmiarowanie zakresu rob贸t, - zapewnienie oracowania dokumentacji technicznej, - uzyskanie wszystkich niezb臋dnych decyzji, - sporz膮dzanie projekt贸w plan贸w inwestycyjnych lub remontowych, - pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru rob贸t og贸艂nobudowlanych. ZG艁OSZENIA: osobisty, cv na e-mail, tel.5006230
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy wa偶na do: 16.02.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace budowlane
P. B. H. P艁ONKA J脫ZEF - 2016-04-05 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
- Sta艂a obserwacja otoczenia poprzez system monitoruj膮cy. Obs艂uga centrali systemu SAP. Obch贸d obiektu. Utrzymanie na bie偶膮co czysto艣ci posesji nale偶膮cej do uczelni, 艂膮cznie z od艣nie偶aniem i sprz膮taniem mechanicznym pod nieobecno艣膰 os贸b do tego przyporz膮dkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i 艣wi臋ta. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat do艣wiadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umij臋tno艣膰 podejmowania szybkich decyzji. Obs艂uga komputera. Kultura osobista. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (艣l膮skie)
Kierowanie auokarem i utrzymanie w czysto艣ci autokaru
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Szaflary (ma艂opolskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy s艂u偶bowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomo艣膰 pakietu MS Office, zarz膮dzanie baz膮 d艂u偶nik贸w, prowadzenie dzia艂a艅 ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej d艂u偶nik贸w, raportowanie. Kontakt z pracodawc膮: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Kontrola jako艣ci podzespo艂贸w samochodowych.
EXACT SYSTEMS SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-02-27 - B艂onie (mazowieckie)
m.in. przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, sporz膮dzanie okresowych analiz stanu bhp, udzia艂 w opracowaniu plan贸 modernizacji jednostki, opiniowanie szczeg贸艂owych instrukcji dot. zasad bhp zgodnie z roporz. RM z dnia 02.09.1997 w sprawie s艂u偶by bhp
Jednostka Wojskowa nr 2039 - 2017-10-30 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie nadzoru budowy, miejsce pracy Gda艅sk lub Wroc艂aw, lub Bogatynia
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK 艁ADZI艃SKI - 2018-08-30 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Dystrybucja gazu propan-butan w butlach 11kg, obs艂uga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posi艂k贸w
Karczma "Koszarka" Ewa Gawryluk - 2016-11-09 - Ploski (podlaskie)
wg stanowiska
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe "LENAX" - 2017-04-13 - Wilk贸w (dolno艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- opracowywanie wytycznych do sporz膮dzania przez jednostki samorz膮du terytorialnego plan贸w rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zg艂aszanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego i weryfikowanie wniosk贸w pod wzgl臋dem zasadno艣ci i celowo艣ci zmian wydatk贸w bud偶etowych w celu zabezpieczenia 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 zada艅- sporz膮dzanie na podstawie miesi臋cznych sprawozda艅 jednostek samorz膮du terytorialnego dekadowych zapotrzebowa艅 na dotacje dla jednostek samorz膮du terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podzia艂u uruchomie艅 艣rodk贸w bud偶etowych na poszczeg贸lne jednostki samorz膮du terytorialnego w celu ich przekazania do Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu - przygotowywanie wniosk贸w do Wojewody o zmian臋 wydatk贸w bud偶etowych dla dzia艂u 852-Pomoc spo艂eczna w celu zabezpieczenia zada艅 realizowanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z bud偶etu pa艅stwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zada艅 pomocy spo艂ecznej dla Wydzia艂u Finans贸w i Bud偶etu w celu monitorowania wykorzystania 艣rodk贸w finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie wojew贸dztwa p贸艂rocznych sprawozda艅 MPiPS-03 - z udzielonych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznej-pieni臋偶nych, w naturze i us艂ugach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowi膮zku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie wojew贸dztwa kwartalnych sprawozda艅 MK1/MK2 z udzielonych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznejpieni臋偶nych, w naturze i us艂ugach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowi膮zku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotycz膮cej wyst膮pie艅 jednostek samorz膮du terytorialnego dotycz膮cych plan贸w rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy spo艂ecznej i zdrowia (rozdzia艂 85156) w celu zabezpieczenia zada艅 realizowanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".O stanowisko pracy mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nieposiadaj膮ce obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o s艂u偶bie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2015-12-04 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Ciosanie leszczyny, obr贸bka drewna no偶em, wycinanie z leszczyny ma艂ych, drewnianych element贸w.
Micha艂 Bagi艅ski - 2017-01-30 - Mo艅ki (podlaskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Pa艅stwa oraz wykonywania praw w艂a艣cicielskich Skarbu Pa艅stwa w stosunku do: 艣r贸dl膮dowych w贸d p艂yn膮cych, w贸d podziemnych, grunt贸w pokrytych tymi wodami, nieruchomo艣ci gruntowych po艂o偶onych m.in. w mi臋dzywa艂u i pod wa艂ami przeciwpowodziowymi, po艂o偶onych na tych nieruchomo艣ciach budynk贸w, budowli i innych urz膮dze艅 wodnych,- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Pa艅stwa lub w艂a艣ciwych jednostek samorz膮du terytorialnego w艂asno艣ci nieruchomo艣ci zaj臋tych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w przedmiocie uw艂aszczenia pa艅stwowych os贸b prawnych, w szczeg贸lno艣ci Polskich Kolei Pa艅stwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas ogl臋dzin nieruchomo艣ci.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B posiadaj膮cy wind臋, wej艣cie do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2017-07-28 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Rozliczanie medi贸w; wystawianie not, rachunk贸w oraz FV; bezpo艣rednikontakt z klientami Sp贸艂ki; prowadzenie korespondencji, praca w godz. 7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-02-22 - Opole (opolskie)
Pe艂na ksi臋gowo艣膰, p艂ace, kadry, PFRON
Sp贸艂dzielnia Socjalna AKTYWNI - 2017-04-21 - Ko艂o (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace remontowe zwi膮zane z przebudow膮 sklepu, prace porz膮dkowe, wyk艂adanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-10-09 - Wis艂a (艣l膮skie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczni贸w do szk贸艂, kontrola obowi膮zku nauki mieszka艅c贸w, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szk贸艂, 艣wiadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektor贸w szk贸艂 i pracownik贸w ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z konkursami na stanowiska dyrektor贸w plac贸wek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zak艂adowego
ZESP脫艁 ADMINISTRACYJNEJ OBS艁UGI O艢WIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sian贸w (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w sklepie spo偶ywczo - przemys艂owym. Dba艂o艣膰 o prawid艂ow膮 ekspozycj臋 produkt贸w, utrzymanie porz膮dku w sklepie oraz jego obr臋bie, wyk艂adanie towaru, bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, obs艂uga stanowiska kasowego.
"U W臋grzyna" MIKO艁AJ FIJO艁 - 2017-08-31 - Bojszowy (艣l膮skie)
Opracowanie rocznego planu zakup贸w.Przygotowanie wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania. Zawieranie i realizacja um贸w, zam贸wie艅 na podstawie art. 48 ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych.Opisywanie faktur.Dysponowanie dostarczonego do magazynu towaru.
INSTYTUT "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczych i przemys艂owych oraz obs艂uga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Cieszyn (艣l膮skie)
Przyjmowanie zg艂osze艅, obs艂uga klient贸w, prowadzenie dokumentacji serwisowej.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO-HANDLOWE MOTORYZACJI "MOTOZBYT" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-07 - Suwa艂ki (podlaskie)
Prowadzenie dochodze艅 powypadkowych i spraw zwi膮zanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkole艅 w zakresie BHP, prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy oraz zwi膮zanych ze s艂u偶b膮 wojskow膮, a tak偶e chor贸b zawodowych, wsp贸艂praca z laboratoriami do wykonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i dora藕nych kontroli na stanowiskach pracy i s艂u偶by w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji og贸lnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego wyst臋puj膮cego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-15 - Gr贸jec (mazowieckie)
Og贸lna charakterystyka:Do zada艅 Inspektora nale偶e膰 b臋dzie m.in. ksi臋gowanie wp艂at, uzgadnianie ewidencji ksi臋gowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozlicze艅. Wa偶niejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji ksi臋gowej przepis贸w nale偶no艣ci z tytu艂u u偶ytkowania wieczystego grunt贸w, dzier偶awy i najmu oraz op艂at za usuni臋cie drzew i krzew贸w;b) ksi臋gowanie wp艂at dochod贸w wymienionych w pkt a) na podstawie wyci膮g贸w bankowych i raport贸w kasowych;c) miesi臋czne uzgadnianie ewidencji ksi臋gowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesi臋czne przygotowywanie informacji do cel贸w sprawozdawczo艣ci bud偶etowej z dochod贸w, nale偶no艣ci, zaleg艂o艣ci i nadp艂at z tytu艂u wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrot贸w sald poprzez analiz臋 sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej okre艣lenia przez Ministra Finans贸w w rozporz膮dzeniu Ministra Finans贸w w sprawie sposobu okre艣lania zakresu wykorzystania nabywanych towar贸w i us艂ug do dzia艂alno艣ci gospodarczej w przypadku niekt贸rych podatnik贸w w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesi臋czne sporz膮dzane i przekazywanie do Urz臋du Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uci膮偶liwo艣膰 w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja cia艂a,c) budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych Sczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-07-29 - S艂upsk (pomorskie)
CZYTANIE RYSUNK脫W ROBOCZYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY, PRZYGOTOWYWANIE POD艁O呕Y DO RODZAJU TERMOIZOLACJI, DOCIEPLENIE ZEWN臉TRZNYCH 艢CIAN BUDYNKU, KOMSEROWOWANIE, NAPRAWIANIE, REMONTOWANIE I DEMONTOWANIE SYSTEM脫W DCIEPLE艃 WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE, CZYTANIE RYSUNK脫W TECHNICZNYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY, MINIMUM 5 LAT DO艢WIADCZENIA W ZAWODZIE
EUROFORT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-realizacja zam贸wie艅 na materia艂y biblioteczne: wydruk rewersu, odszukanie w magazynie i przekazanie egzemplarza do wypo偶yczalni,-w艂膮czenie na bie偶膮co do magazyn贸w pozycji zwr贸conych oraz systematyczne sprawdzanie poprawnego uk艂adu ksi臋gozbioru na p贸艂kach,-przyjmowanie ksi膮偶ek z innych dzia膮艂贸w i ich opracowanie techniczne i w systemie ALEPH,-opracowanie techniczne nowo艣ci wydawniczych,-konserwacja zbior贸w nowo艣ci bibliotecznych,-prace techniczne: bindowanie materia艂贸w bibliotecznych, foliowanie, wykonywanie odbitek,-udzia艂 w skontrum ksi臋gozbioru Dzia艂u Udost臋pnienia Zbior贸w Og贸lnych,-udzia艂 przy selekcji:wy艂膮czanie wycofanych pozycji z p贸艂ek, przygotowywanie makulatury, przesuwanie ksi臋gozbioru w celu likwidowania luk na p贸艂kach,-wy艂膮czenie z ksi臋gozbioru pozycji zniszczonych przeznaczonych do oprawy introligatorskiej,-odbieranie pracy, paczek oraz pobieranie materia艂贸w bibliotecznych,-wydawanie ksia偶ek czytelnikom
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie zada艅 s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy w jednostce.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)