INSPEKTOR/SPECJALISTA BHP R161/3308-1332/18 Włocławek oferta pracy SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA BHP R161/3308-1332/18
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru budowy, miejsce pracy Gdańsk lub Wrocław, lub Bogatynia
Data publikacji: 2018-08-30
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie nadzoru budowy, miejsce pracy Gdańsk lub Wrocław, lub Bogatynia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA BHP R161/3308-1332/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w pracy na budowie, miejsce pracy Gdańsk lub Wrocław, lub Bogatynia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2018
Data dodania oferty pracy: 30.08.2018
Oferta pracy ważna do: 29.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru - pomoc, opieka nad zwierzętami, utrzymanie porządku, dbanie o wizerunek sklepu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej w branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa klienta,- Manicure,- Pedicure,- Dbanie o porządek w gabinecie,- Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretaritu Komendy Powiatowej oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, realizowanie zadań związanych z archiwacją dokumentów, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i inne prace zlecone według załącznika
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2016-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
Czynności zwiazane z administracją i drobnymi naprawami. Utrzymywanie należytego pożądku i stanu technicznego wyposażenia budynku. Pomoc w zakładunku, rozładunku towarów, ustawianie mebli itp.
EKWOS Piotr Parasiewicz - 2018-05-14 - Grębiszew (mazowieckie)
- ogólne prace biurowe- rozliczenia finansowe- prowadzenie korespondencji- archiwizacja dokumentów- wprowadzanie danych informatycznych
Zur Bleiche Resort & SPA - 2016-03-31 - Niemcy (Niemcy)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; wymagany kurs/szkolenie z zakresu stylizacji rzęs (przedłużanie, zagęszczanie rzęs metodą 1:1, objętości lekkie i objętości mocne)/paznokci (metoda żelowa, manicure hybrydowy); umowa zlecenie; miejsce pracy: Knurów
STREFA PIĘKNA Paula Dobosz - 2018-01-26 - Knurów (śląskie)
Przyjmowanie towaru, ekspozycja towaru, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych, dbanie o porządek w miejscu pracy. Oferta pracy skierowana do osób długotrwale bezrobotnych.Praca w godzinach od 6.00 - 21.00.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Gnojnik (małopolskie)
sprzedaż, obsługa klienta
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Andrzej Paździoch - 2017-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
udział w szkoleniach
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2016-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zachowanie norm jakościowych i standardów BHP, pomiar części narzędziami manualnymi, Obsługa programu ERP w zakresie wykonywanie transakcji, sprawdzanie wyrobów i potwierdzenie zgodności z dokumentacją technologiczną, wystawianie dokumentów niezgodności, sporzadzanie raportów kontroli ,
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POSEJDON - 2017-10-10 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; staż pracy: 0,5-1 roku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, umiejętność obsługi komputera (Microsoft Excel); zakres obowiązków: rozładunek oraz załadunek samochodu, sprawdzanie rezultatu wysyłek, drukowanie dokumentów WZ (roboczych i na wysyłkę), wypisywanie i drukowanie listów przewozowych, archiwizacja dokumentów magazynowych; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Bojkowska;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Gliwice (śląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zakup materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie faktur, pisanie delegacji, rozliczanie czasu pracy kierowców.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Siedlce (mazowieckie)
praca w godzinach od 6.00 do 6.00, ustawianie parametrów maszyny. laminowanie różnych struktur z folii, kontrola jakościowa
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
załadunek, rozładunek towaru, trasa po krajach Uni Europejskiej.
IZABELA TUŁODZIECKA - USŁUGI TRANSPORTOWE - "KACPER" - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji budynków,
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych, obsługa nmaszyn i urządzeń budowlanych, praca fizyczna, wykonywanie prac ogólnobudowlanych z wykorzystaniem wskazanych narzędzi.umowa o pracę na 3 latawynagrodzenie + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek kontenerów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
Montaż poszczególnych elementów stolarki w całość
"CONSTANS" Sp.zo.o. - 2018-07-23 - Kłodawa (lubuskie)
prowadzenie spraw związanych z:- sprzedażą lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie i pomieszczeniami przynależnymi na terenie miasta i gminy Oborniki,- użytkowaniem wieczystym gruntów pod budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami usługowymi i garażami na terenie miasta i gminy Oborniki- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-15 - Oborniki (wielkopolskie)
wprowadzanie i szkolenie pracowników na obiektach ochrony, sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, opieka nad flotą samochodową, doskonalenie form i metod ochrony jednostki,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)