INSPEKTOR NADZORU Gdańsk oferta pracy Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Data publikacji: 2017-03-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-152 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe budowlane, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, uprawnienia ogólnobudowlane, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat.B, podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: CV przesyłać na maila: ela.rc (at) wp.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawskich 21, 80-152 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawskich
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektroenergetycznymi i prowadzenie dokumentacji związanej z tymi robotami
Uniwersytet Zielonogórski - 2016-01-21 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zdzieszowice (opolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Suwałki (podlaskie)
-
ALEX Aleksander Piechociński (Pizzeria Da Grasso) - 2015-12-31 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca w zerówce na zastępstwo. 17h tygodniowo.58
Przedszkole nr 41 - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie technicznej dokumentacji - książki obiektów budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie i opiniowanie propozycji remontowych, sporządzanie przeglądów technicznych obiektów, nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami remontowymi, prowadzenie sprawozdawczości z nadzoru prac. Praca na terenie woj. śląskiego.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie usług pocztowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Łajski (mazowieckie)
Wkonywanie prac fizycznych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2016-04-11 - Wiślinka (pomorskie)
nie wskazano
,,SAREL BIS" s.c Sabik Ryszard, Sabik Grzegorz, Polakowska Monika - 2017-05-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami w 2 WOG (prowadzenie ewidencji odpadów, koordynowanie odbioru odpadow przez firmy zewnetrzne, uzyskiwanie decyzji na wytwarzanie odpadów), nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiaka w 2 WOG (praca w terenie), udział w przygotowaniu procedur w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska dla pracowników Resortu Obrony Narodowej, prowadzenie zestawień dot. opłat za korzystanie ze środowiska, urządzeń sozotechnicznychpraca na umowę na czas określony poprzedzona okresem próbnym, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowa w godzinach pon.-czw. 7:00-15:30, pt. 7:00-13:00oferta dostępna w sali Dcv należy przesłać pocztą lub złozyc osobiście w kancelarii jawnejfax: 261-656-228
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace brukarskie, pomocnicze prace budowlane
Firma Usługowo Handlowa Jan Marek Stanuch - 2017-05-22 - Ciężkowice (małopolskie)
prowadzenie kancelarii, wykonywanie czynności z zakresu zamówień publicznych i obsługa programu, obsługa recepcji
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE - 2017-02-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca na instalacji produkcyjnej, przy produkcji wosków polietylowych/ polipropylenowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa klientów Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, obsługa strony internetowej, profilu na FB, przygotowywanie materiałów wydawniczych, udział w targach turystycznych krajowych, realizacja zadań i projektów realizowanych przez SGiPPŚ
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego - 2018-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż kabli i urządzeń telekomunikacyjnych (praca na terenie woj.śląskiego)
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Będzin (śląskie)
ciągła rozbudowa bazy dostawców, wysyłanie zapytańofertowych do dostawców, negocjacje warunków zakupu pełnejgamy produktów zamawianych przez Firmę, negocjacjewarunków zakupu usług zamawianych przez Firmę, przygotowywanie zamówień systemowych do dostawców i dbałośćo zawarcie w nich zapisów zabezpieczających interesy Firmy, okresowa analiza warunków dostaw kluczowych dostawców listakwalifikowanych dostawców, przygotowanie z udziałemwspółpracujących z firmą prawników umów zakupu wg. ustalonychw firmie zasad, prowadzenie procesu reklamacji zakupionychtowarów i usług, obsługa programu komputerowego isystematyczne wprowadzanie danych w aspektach dotyczącychDziału Zakupów. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
przygotowywanie posiłków w restauracji
"RESTAURACJA SZAFIR" Renata Pawlik - 2017-06-05 - Strzegom (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKO-USŁUGOWE "POMAR" K. Krzywicki, W. Krzywicki, M. Krzywicki, Kranów Nr 17, Daleszyce - 2016-07-05 - Babie (świętokrzyskie)
Wykonywanie obróbek blacharskich oraz ich montaż. Montaż płyt warstwowych.
Zakład Ślusarski Dziak Stanisław - 2016-09-12 - Gorczenica (kujawsko-pomorskie)
Nadzór budowlany nad remontami, budowami i przeróbkami remontowymi. Zlecenie wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:35.
KOCIEWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie sesji treningowych piłki nożnej dla dzieci i młodzieży
FUNDACJA FOOTBALL ACADEMY GROUP - 2016-05-30 - Lublin (lubelskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)