INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Stanowisko: INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i pozainwestycyjnychOferta pracy przeznaczona także dla osoby posiadającej orzeczenie o niepełnosprawności.Szczegółowe informacje na stronie: bip.ugstarogard.pl
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i pozainwestycyjnychOferta pracy przeznaczona także dla osoby posiadającej orzeczenie o niepełnosprawności.Szczegółowe informacje na stronie: bip.ugstarogard.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR LUB PODINSPEKTOR DS. ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2019
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy obróbce drewna
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Łopuszna (małopolskie)
inspektor ds. archiwum w WCPiT
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie zakresu i rodzaju robót monterskich, montowanie rurociągów, ocenianie jakości materiałów stosowanych do montażu rurociągów
ATEB s.c Małgorzata Kotlicka Radosław Węglarz - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
•Przygotowywanie projektów graficznych i layoutów•Projektowanie i skład DTP ulotek, katalogów, broszur, folderów, itp.•Tworzenie spójnych kreacji na potrzeby promocji i kampanii reklamowych (internet, prasa, outdoor)•Aktywny udział w projektach i wsparcie działań Zespołu marketingowego•Tworzenie i sprzedaż produktów turystycznych
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Tworzenie strategii marketingowych
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Gostyń (wielkopolskie)
Prace administracyino - biurowe, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, pomoc w przygotowywaniu biznesplanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Tomaszowice-Kolonia (lubelskie)
Pobieranie produktów żywnościowych z magazynu, praca na kuchni, prganizowanie pracy w stołówce, przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłopisem oraz estetyczne ich wydawanie konsumentom, dbanie o jakość i ilość przygotowywanych potraw, nadzór nad sprzętem kuchennym i stołowym oraz dbanie o jego użytkowanie
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zagodnie z klasyfikacją zawodową
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wieliczka (małopolskie)
nauka i pomoc w zakresie obsługi programu monitorującego miasto
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
oferta w ramach świadczenia aktywizacyjnego;dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów do programu, sporządzanie ewidencji księgowej, sprawdzanie poprawności księgowań, kontakty z klientami, prowadzenie korespondencji email, reprezentowanie klienta przed ZUS, US, GUS, Pfron, obsługa telefoniczna i email, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
Nauczanie fizyki w szkole
Publiczna Szkoła Podstawowa Fundacji "ELEMENTARZ"im. J.Kochanowskiego - 2018-10-08 - Wójcice (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Praca jednozmianowa na 1/2 etatu w godz. pomiędzy 7.30 a 15.05 w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej - 2015-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kluczbork (opolskie)
- konstruowanie pism urzędowych,- wpisywanie poczty do dziennika korespondencyjnego,- prace biurowe,- pomoc przy realizacji świadczeńrodzinnych,
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierz (wielkopolskie)
Produkcja potraw; wydawanie posiłków; utrzymanie czystości na kuchni
COMPAS GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
zgodny ze stanowskiem
GREAT TRADE SOLUTIONS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż, pozyskiwanie klientów, obsługa sieci handlowych.
" GAMAX" P.H.U - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie towaru (ziemia, kora, torf), zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, obsługa sprzętu do pakowania towaru.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Częstochowa (śląskie)
*obsługa komputera,drukarki *wypisywanie faktur, zaświadczeń, dokumentów
P.P.H.U. NOW-POL A. Nowak J. Nowak s. c. - 2018-10-19 - Bierzglinek (wielkopolskie)
staz w dziale sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- obsługa: klienta, kasy fiskalnej, drukarki, terminala płatniczego- tworzenie wizualu, doradztwo w sprzedaży komplementarnej
Firma Handlowa "EDEN II" Krystyna Konowalska - 2016-08-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Brwinów (mazowieckie)
miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)
Produkcja wyrobów.Praca w godzinach: 21.00-01.00, 2.00-6.00.
Szweda Artur Sklep Spożywczo Przemysłowy - 2018-04-18 - Olza (śląskie)
Praca biurowa oraz praca w terenie odbiory instalacji
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POLESIE" - 2016-01-05 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Borownica (lubelskie)
Sprawdzanie zgodności detali z obowiązującym wzorem produkcyjnym, pakowanie w kartony oklejone odpowiednią etykietą i odstawianie na wyznaczone pole.
RPC BRAMLAGE WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Otwock (mazowieckie)