INSPEKTOR Łęczyca oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600,1 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem. 2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe metorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednosce limitu finasowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksplotacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczenie przebiegu, zużycia paliw, sporządznie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnianie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych budynków, pomieszczeń i stnowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnetrznych obejmujących te zadania oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastepowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ozorkowskie Przedmieście 4, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem. 2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe metorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednosce limitu finasowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksplotacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczenie przebiegu, zużycia paliw, sporządznie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnianie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych budynków, pomieszczeń i stnowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnetrznych obejmujących te zadania oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastepowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600,1 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2.600,10 brutto + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1004
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600,1 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: BHP i PPOŻ
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obywatelstwo polskie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA KONIECZNE:-wykszałcenie średnie,-doświadczenie zawodowe: co najmniej 6miesięcy w pracy w administaracji,-umiejętność prowadzenia postępowań administarcyjnych,-posiadanie obywatelstwa polskiego, -korzystanie z pełni praw publicznych,-nieskaznie prawomocnym wyrokiem za umyślene przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweTermin składania dokumentów: 25.09.2020r.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
danePracodawcy_nip: 7260004458
danePracodawcy_regon: 470754976
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Ozorkowskie Przedmieście 4, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.CV i List motywacyjny.2.Kopie dokumentów potwierdzających spełanienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształacenia.3.Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy4.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.5.Oświadczenie o korzystaniu pełni praw publicznych. 6.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślene przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DODATKOWE 1.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: łęczycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1004
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969250
Ulica pracodawcy: Ozorkowskie Przedmieście
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7801f3ce2f343ef9dccb316850864b04
Podobne oferty pracy
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-10-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek i wystawianie towaru, bieżące uzupełnianie towarów na półkach.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Gnojno (świętokrzyskie)
Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych z projektem; realizowanie planów remontów nieruchomości; usuwanie awarii i zagrożeń; kontrola nad jakością wykonywanych robót; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań; zatwierdzanie faktur do realizacji, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych
"PLATAN MEBLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad inwestycjami w zakresie budowlanym, kosztorysowanie.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2019-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku architekta w firmie budowlanej - projektowanie budynków, kosztorysowanie, rozliczanie budów pod względem czasu prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Łosice (mazowieckie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-06-26 - Gdynia (pomorskie)
obsługa przecinarki palet (GCP Koniecpol)
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wrzosowa (śląskie)
1) Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć (weryfikacja wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia, raportów; opiniowanie/uzgadnianie z właściwymi organami współuczestniczącymi w postępowaniu; przygotowywanie projektów postanowień i decyzji wraz z uzasadnieniem; zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniach wymagających takiego udziału). 2) wprowadzanie do baz danych informacji o prowadzonych postępowaniach, 3) popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentów na etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowanie mieszkańców o prowadzonych postępowaniach), 4) udział w monitorowaniu i aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Kędzierzyna-Koźla.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2913/inspektor-ds-analiz-ocen-i-planowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu stażuobsługa kasy fiskalnej, sprzedaż, robienie bukietów, układanie kompozycji
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Mszana Dolna (małopolskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2018-04-25 - Wadowice (małopolskie)
inspektor ochrony danych-zgodnie ze stanowiskiem
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2020-01-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
usuwanie usterek i naprawa urządzeń, praca na 2 zmiany 6-14, 14-22
WELTECH SP. z o.o. - 2019-11-20 - Mysłowice (śląskie)
Praca przy produkcji wędlin, pasztetów itp. temperatura od 3 do 8 stopi, wilgoć, Praca w parku maszyn - obsługa maszyn służących do przygotowania farszy i masowarek zgodnie z obowiązującymi opisami technologicznymi (obsługa kutrów, wilków, mieszałek, masownic) lub obsługując linie automatyczne okręcająco zbierające – formowanie kiełbas lub obsługując komory wędzarnicze.
Zakłady Mięsne Silesia S.A. - 2019-07-23 - Sosnowiec (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
sprawowanie pielęgnacji i opieki nad mieszkańcami
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Obsługa klientów sklepu. Przygotowywanie produktów do sprzedaży. Obsługa kasy fiskalnej. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6-14, 14-22.
Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Drobin (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabór (lubuskie)
praca na montażach
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Krępna (opolskie)
murowanie, tynkowanie, malowanie, glazura
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obsługa inwestycji budowlanych
KOMTECH Piotr Martuszewski - 2020-05-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
według stanowiska
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2016-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy produkcji mebli
CCM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Bytom (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Brzeg (opolskie)
Główne obowiązki: 1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych. 2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki. 3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności. 4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki. 5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych. 6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi. 7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola sprzatanych pokoi hotelowych, nadzór i organizowanie pracy osób sprzątających, zapewnienie wysokiej jakości usług
CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)