INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER Toruń oferta pracy CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: kontrola sprzatanych pokoi hotelowych, nadzór i organizowanie pracy osób sprzątających, zapewnienie wysokiej jakości usług
Data publikacji: 2020-09-14
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 1/3, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola sprzatanych pokoi hotelowych, nadzór i organizowanie pracy osób sprzątających, zapewnienie wysokiej jakości usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: hotelarstwo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: odpowiedzialność, zaangażowanie, energia
Nazwa pracodawcy: CUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9671305174
danePracodawcy_regon: 340551768
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy wysłać na email: h3421-hk (at) accor.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a52e625cb7ccf5fb20fffebb296bdd5
Podobne oferty pracy
demontaż obiektów budowlanych
KAEFER S.A. - 2020-08-31 - Francja (Francja)
inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2018-07-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego trasy według zleceń pracodawcy na terenie całego kraju. Praca zgodnie z czasem pracy kierowców w dniach od poniedziałku do piątku.
TARTAK - ZAKŁAD STOLARSKI SCHREIER JAN - 2020-02-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, funduszu składkowego, działów specjalnych, pomocników rolnika ( rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne), prowadzenie ksią rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rechunkowości, realizacja zadań dot. obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
sortowanie paczek, załadunek, rozładunek
OTTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
całokształt spraw związanych z nadzorem i wykonawstwem instalacji wod.-kan., c.o. , zasobów istniejących i noworealizowanych, wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie techniczym
ŁOWICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-05-23 - Łowicz (łódzkie)
Poprzez zarządzanie i nadzór nad zespołem Specjalistów w Centrum Obsługi Klienta, Dyrektor ds. Operacyjnych jest odpowiedzialny za stałą optymalizację działań oraz utrzymania produktywności Centrum.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWANIE ORAZ UZUPEŁNIANIE TOWARÓW DO SPRZEDAŻY BRANŻY CUKIERNICZEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO MIEJSCA PRACYpraca w godz. 6-14, 10-18
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAMILA CISTOWSKA - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
montaż i demontaż szlunków systemowych, montaż i demontaż deskowań indywidualnych, wykonywanie obróbki elementów drewnianych, sporządzanie przedmiaru robót związanych z wykonaniem i montażem elementów szalunkowych, wykonywanie innych konstrukcji drewnianych na budowie (np. barierki zabezpieczającej pomosty, itp.), praca na terenie Polski
AWBUD S.A. - 2015-12-04 - Fugasówka (śląskie)
- nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych;- kontrolowanie rozliczeń budowy;- udział w odbiorach robót budowlanych i dokumentacji projektowych;- przygotowanie dokumentów do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i dokonywanie innych uzgodnień;- dokonywanie przeglądów budynków;- przygotowywanie danych do postępowań przetargowych na wykonywanie robótbudowlanych i dokumentacji projektowych,- sporządzanie kosztorysów;- dokonywanie rozliczeń inwestycji;- wsółpraca przy sporządzaniu planów inwestycji i remontów;- praca na wysokości powyżej 3 metrów;- praca przy komputerze.
Politechnika Białostocka - 2020-05-14 - Białystok (podlaskie)
- wizualna kontrola części oraz ich poprawa- ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną- analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności- sporządzanie wnisków korygujących
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie całości spraw dotyczących wykonastwa robót remontowych i inwestycyjnych związanych z remontem i modernizacją źródeł ciepła lub sieci i instalacji c.o. i wod.-kan.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu - 2020-01-17 - Jarosław (podkarpackie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI REMONTOWEJ, ZAPOCZĄTKOWANIE PROCEDUR WYŁONIENIA WYKONAWCY ROBÓT (PRZEDMIARY, KOSZTORYSY, SPECYFIKACJE WYKONANIA ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH); NADZOROWANIE FIRM PROWADZĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE, OPINIOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ.OFERUJEMY: MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU STANOWISKOWEGO I SZKOLEŃ, ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA I ROZWÓJ. PRACA NA TERENIE GARNIZONU BYDGOSZCZ.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu mechanicznych otworów geotechnicznych, praca na terenie województwa śląskiego, baza w Sosnowcu
Przedsiębiorstwo "MORION" Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
ubezpieczenia obowiązkowe, majątkowe, życioweStaż będzie odbywał się w Dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel geografii
Niepubliczny Zespół Szkół w Wiechlicach - 2016-06-23 - Wiechlice (lubuskie)
organizacja pracy budowy, nadzór nad pracą pracowników, obsługa dokumentacji technicznej i projektowej, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PBROL II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-28 - Radzionków (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. W zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej:- kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanychz infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznejelementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych,- przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2. W zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP:- przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych,- uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru,- protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy,- kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa,- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy),- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3. W zakresie pozostałych zadań:- szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej,- przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych,- uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego,- kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowaniakomunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałamiwłasnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych,- sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren, - praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż paliw i innych artykułów
Firma Handlowa "WITOSPOL" Wierzchosławice Józef Szwiec - 2016-08-23 - Łabowa (małopolskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rejestrów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym 101 pracowników.
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2018-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w sklepie spożywczym, praca od poniedziałku do soboty (bez niedzieli), praca w godz. 7:00-21:30, umowa o pracę. Miejsce pracy: al. Hallera Wrocław. Wynagrodzenie od 1900 zł brutto (do negocjacji dla osób z doświadczeniem).Kontakt z pracodawcą Magda Sęk - kierownik sklepu 71 362 48 04, 660 417 414.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HARAS - 2016-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w pracach związanych z monitoringiem skutków finansowych uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym prowadziła postępowania administracyjne albo odszkodowawcze,- uczestniczyła w pracach związanych z aktualizacją danych z zakresu informacji przestrzennej w systemie obsługującym infrastrukturę informacji przestrzennej miasta,- brała udział w przeprowadzaniu procedury formalno-prawnej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę/, - praca: przy komputerze, pod presją czasu oraz w zespole, wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-28 - Katowice (śląskie)
sprzatanie obiektu, dezynfekcja obszarów produkcji
IMPEL FOOD HYGIENE "COMPANY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-08 - Kuźnica Czeszycka (dolnośląskie)
lakierowanie zleconych elementów wykonywanie powierzonych zadań
Straż Grupa Serwisowa Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-11-08 - Pyzdry (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)