INSPEKTOR JAKOŚCI Sosnowiec oferta pracy NEGOTRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: ocena zgodności wyrobów technicznych selekcja komponentów, kontrola i korekta wyrobów pod względem defektów, praca na trzy zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00) wynagrodzenie godzinowe brutto
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: NEGOTRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jedności 46, 41-218 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ocena zgodności wyrobów technicznych selekcja komponentów, kontrola i korekta wyrobów pod względem defektów, praca na trzy zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00) wynagrodzenie godzinowe brutto
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie godzinowe brutto
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2475
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie 3 miesiące, umiejętność działania według instrukcji, spostrzegawczości
Nazwa pracodawcy:
NEGOTRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6252412389
danePracodawcy_regon: 241522631
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Kukułek 41, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny i e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
danePracodawcy_kodPowiatu: 2475
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943428
Adres strony pracodawcy: www.negotrust.pl
Ulica pracodawcy: Kukułek
Numer budynku pracodawcy: 41
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311937
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fefab328911c3fd015e2b13160df8d73
Podobne oferty pracy
- prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego w systemie elektronicznym- księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego- wystawianie i wydawanie dowodów materiałowych w celu ich realizacji przez magazyn- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu- sporządzanie zestawienia dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów i pozostałych środków trwałych- przyjmowanie zrealizowanych dokumentów od magazyniera w celu ich zaksięgowania w ewidencji- przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz wycenianie i rozliczenie inwentaryzacji w celu porównania ze stanem księgowym- sprawdzanie pod względem rachunkowym protokołów przyjęcia i zużycia oleju opałowego, sporządzanych w placówkach SG
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-10-10 - Chełm (lubelskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywnosci pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,- prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań / postepowania administracyjne, egzekucyjne/,sporządzanie obowiązujących sprawozdań i raportów w ramach działalności zespołu ds. bezpieczeństwa żywności,- pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,- wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-10-02 - Chełm (lubelskie)
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT. Wystawianie faktur VAT, windykacja należności wynikających z umów cywilnoprawnych, kontrola dokumentów pod względem prawa do odliczania podatku VAT, obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji zakupów i sporządzanie korekt deklaracji VAT za lata ubiegłe, wdrożenie przyjętych procedur podatkowych w zakresie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych, analiza deklaracji składanych przez jednostki organizacyjne, sporządzanie wniosków o interpretację prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie projektów pism, projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku
Urząd Gminy w Żurawicy - 2016-06-21 - Żurawica (podkarpackie)
przyjmowanie i wypełnianie deklaracji majątkowych najemców, redagowanie pism, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i bezpośrednich od mieszkańców w zakr. awarii instalacji i usterek budowlanych, przekazywanie zgłoszeń do firm wykonujących prace remontowe, prowadzenie książęk obiektów budowlanych, prowadzenie rejestru zgłoszeń usterek i planów remontów, sprawdzanie i opisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń RODO, opracowanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, audyty, pisanie procedur, analiza prawna dokumentów, kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2019-07-22 - Zielona Góra (lubuskie)
produkcja stropów
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2017-05-05 - Koło (wielkopolskie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :TRASA POLSKA -UNIA EUROPEJSKA (3 TYGODNIE W TRASIE ,1 TYDZIEŃ W DOMU
RAFAŁ LIS PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-TRANSPORTOWO-USŁUGOW0-HANDLOWE"HYDROSTARS" - 2017-06-07 - Dębica (podkarpackie)
m.in1)Kontrola jakości krwi i jej składników.2)Uczestnictwo w kwalifikacji krwi i jej składników do użytku klinicznego oraz frakcjonowania.3)Przyjmowania i rozpatrywanie reklamacji krwi i jej składników.4)Nadzór merytoryczny nad działami/pracowniami/terenowymi oddziałami RCKiK.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7.25-15.00.
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. JANA PAWŁA II W SŁUPSKU - 2019-08-05 - Słupsk (pomorskie)
Praca na terenie Kraju. Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, kurs na przewóz rzeczy, karta kierowcy, dyspozycyjność, doświadczenie mile widziane.
Eurocement Sp.J. A.Kwiatkowski i współnicy - 2016-02-24 - Wejherowo (pomorskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn - 2016-08-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie ciągłości maszyn, zgłaszanie awarii do działu utrzymania ruchu prowadzenie zapisów dotyczących parametrów technologicznych
kontakt przez OHP - 2019-02-26 - Wieluń (łódzkie)
Obróbka metalu, cięcie, szlifowanie, wyginanie na prasie, formowanie metalu, prace ślusarskie.
ELJOT NATURE PITMETAL Piotr Kaczmarczyk - 2019-10-29 - Niwki (małopolskie)
utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-07 - Jacków (lubelskie)
Sprzątanie i przygotowywanie sali do posiłków, wydawanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 6-18, 7-19, 8-20 w Kołobrzegu.
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
udostępnianie księgozbioru, organizacja działań czytelniczych z dziecmi i młodzieżą szkolną oraz dorosłymi, współpraca ze szkołami na terenie Gminy Klucze, pozyskiwanie środków- projety, praca z czytelnikiem dorosłym
Gminna Biblioteka Publiczna - 2020-02-26 - Jaroszowiec (małopolskie)
Spawanie elementów
ROLSTAL PAWŁOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji obecności, urlopów, delegacji, zwolnień lekarskich, prowadzenie spraw socjalnych z ZFŚS, prowadzenie ewidencji sprawozdawczości i statystyki z dziedziny spraw kadrowo- pracowniczych, załatwianie formalności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2020-05-08 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
kontrola przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie informacji i sprawozdań.
Woj.Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Del.Toruń - 2015-11-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
roznoszenie materiałów rekamowych
Pośrednictwo Finansowe Kredyty - Chwilówki - 2016-03-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Monter urządzeń elektronicznych w samochodach (GPS, alarm, radia, audio video, itp.)
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci,- pomoc w opiece nad dziećmi,- opieka nad dziećmi podczas odpoczynku,- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków,- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych, ubieraniu się i rozbieraniu się,- pomoc w opiece nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek,- porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Mąkolice (łódzkie)
Nadzór nad realizacją robót budowlnych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów Częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
prace przy zbiorach szparagów i truskawek
Agentur fur Arbeit Donauworth - 2020-01-22 - Niemcy (Niemcy)
tworzenie i weryfikacja pism, wniosków, pozwoleń; sprawozdawczość, monitoring i archiwizacja dokumentów, wspieranie zespołu w codziennych czynnościach związanych z koord. projektów
P.H.U. TELSAT - 2020-02-27 - Gryfice (zachodniopomorskie)
spawanie elementów i konstrukcji stalowych ( kontakt z pracodawcą tel: 502 488 317, 502 488 297 lub e-mail: lojko.stalbud (at) op.pl, stepien.stalbud (at) op.pl)
STALBUD Tomasz Łojko, Mieczysław Stępień Spółka cywilna - 2017-06-19 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Przewóz towarów na terenie kraju, załadunek i rozładunek towaru.Wymagania: prawo jazdy kat. "C", świadectwo kwalifikacji zawodowej, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe, mile widziane prawo jazdy kat. "C"+"E".
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KILER" Piotr Katolik - 2019-07-12 - Kietrz (opolskie)
organizowanie, koordynowanie i stała kontrola pracy pokojowych; przestrzeganie zasad racjonalnej i oszczędnej gospodarki na każdym odcinku usługi; dbałość o czystość pokoi hotelowych, korytarzy, holi i pomieszczeń służbowych; informowanie Zleceniodawcy o pokojach przygotowanych do sprzedaży; stałe czuwanie nad stanem i jakością wyposażenia pokoi hotelowych i pomieszczeń służbowych; czuwanie nad szybkim, rzetelnym i kulturalnym obsłużeniem gościa przez wykonujących zlecenie
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych.- Uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych.- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót.- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych.- Przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków.- Sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami.- Typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie.- Korespondencja tematyczna.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)