INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego w systemie elektronicznym- księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego- wystawianie i wydawanie dowodów materiałowych w celu ich realizacji przez magazyn- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu- sporządzanie zestawienia dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów i pozostałych środków trwałych- przyjmowanie zrealizowanych dokumentów od magazyniera w celu ich zaksięgowania w ewidencji- przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz wycenianie i rozliczenie inwentaryzacji w celu porównania ze stanem księgowym- sprawdzanie pod względem rachunkowym protokołów przyjęcia i zużycia oleju opałowego, sporządzanych w placówkach SG
Data publikacji: 2019-10-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego w systemie elektronicznym- księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego- wystawianie i wydawanie dowodów materiałowych w celu ich realizacji przez magazyn- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu- sporządzanie zestawienia dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów i pozostałych środków trwałych- przyjmowanie zrealizowanych dokumentów od magazyniera w celu ich zaksięgowania w ewidencji- przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz wycenianie i rozliczenie inwentaryzacji w celu porównania ze stanem księgowym- sprawdzanie pod względem rachunkowym protokołów przyjęcia i zużycia oleju opałowego, sporządzanych w placówkach SG
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI MATERIAŁOWEJ ZESPOŁU GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ I KWATERUNKOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 31.10.2014 r. (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz. 120 ze zm.) w sprawie określania zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi informatycznych programów użytkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogłoszenie o naborze nr 55561 z dnia 10.10.2019 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora ds. księgowości materiałowej Zespołu Gospodarki Materiałowej Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i ZaopatrzeniaWymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmWARUNKI PRACY:Praca samodzielna, biurowa. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na II piętrze, dostęp przez klatkę schodową oraz windę. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. ZAKRES ZADAŃ:- prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego w systemie elektronicznym- księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego i oleju opałowego- wystawianie i wydawanie dowodów materiałowych w celu ich realizacji przez magazyn- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu- sporządzanie zestawienia dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów i pozostałych środków trwałych- przyjmowanie zrealizowanych dokumentów od magazyniera w celu ich zaksięgowania w ewidencji- przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz wycenianie i rozliczenie inwentaryzacji w celu porównania ze stanem księgowym- sprawdzanie pod względem rachunkowym protokołów przyjęcia i zużycia oleju opałowego, sporządzanych w placówkach SG WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z księgowością w jednostkach budżetowych- znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 31.10.2014 r. (Dz. Urz. KGSG z 2014 r., poz. 120 ze zm.) w sprawie określania zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej- posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie wyższe ekonomiczne- umiejętność obsługi informatycznych programów użytkowychDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- życiorys/CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku , gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Planowana data zatrudnienia: listopad 2019 r.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: około 2500 zł + dodatek stażowy.Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenia. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (82) 568-53-36.Techniki i metody naboru:- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,- test wiedzy (fakultatywnie),- rozmowa kwalifikacyjna.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3) Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej,4) Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.5) Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6) Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.7) Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8) W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9) Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10) Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG11) Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/34829,inspektor-ds-ksiegowosci-materialowej-Zespolu-Gospodarki-Materialowej-Sekcji-Gos.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE"- życiorys/CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku , gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.10.2019
Oferta pracy ważna do: 21.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54956f44914420d6f9e9cf1fe9888d18
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
DAMPOL - 2015-11-25 - Budy Głogowskie (podkarpackie)
Księgowanie zgodnie z zasadami rachunkowości oraz zakładowym planem kont. Monitorowanie prawidłowości rozliczeń pobranych zaliczek delegacji. Wystawianie faktur VAT. Rozliczanie międzyokresowych kosztów. Rozliczanie inwentaryzacji. Przygotowywanie materiałów do badań bilansu.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PARTNER Sp.z o.o. - 2016-02-25 - Lędziny (śląskie)
sprzątanie posesji, mycie klatek schodowych, roznoszenie dokumentacji spółdzielni
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Mycie warzyw, krojenie asortymentu do posiłków, wydawanie potraw
KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W BYDGOSZCZY - 2019-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ocena ryzyka zawodowego, szkolenia BHP, sporządzanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-06-03 - Tychy (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - serwisowanie (naprawa i konserwacja) urządzeń zasilania bezprzerwowego zgodnie z wymogami technicznymi i przepisami eksploatacyjnymi celem jego prawidłowej i bezawaryjnej pracy,- dokonywanie klasyfikacji sprzętu łączności i informatyki w zakresie przydatności co do dalszej eksploatacji,- opracowywanie ekspertyz technicznych oraz kierowanie sprzętu będącego na gwarancji lub nie podlegającego naprawie w sekcji serwisu, do naprawy w autoryzowanym serwisie, a następnie przyjmowanie go z naprawy,- dokonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu teleinformatycznego celem zapobiegania uszkodzeniom i zapewnieniu długiej bezawaryjnej pracy urządzeń,- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z dostawcami części zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy oraz wyceny kosztów naprawy,- fizyczne rozbudowywanie i modernizowanie sieci zasilania gwarantowanego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1/2 etatu, praca w godz. 20-24
LA CAPRA, FITNESS CLUB Jacek Ledwosiński - 2016-07-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie galerii handlowej
EVER CLEANING SP. ZO.O. - 2016-12-06 - Łódź (łódzkie)
Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gardno (zachodniopomorskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sztapler
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-01-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2018-02-26 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
- Sprzątanie sal chorych, korytarzy, sanitariów.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 lub 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty i niedziele. Praca po 8 lub 12 godzin dziennie w zależności od danego oddziału szpitalnego. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna).
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja krótkotrwałego zatrudnienia dla młodzieży, organizacja targów pracy
Kujawsko-Pomorska WK OHP - 2018-11-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Laskowa (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe mile widziane, prawo jazdy kat. T. Umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
pomoc przy obsłudze nawijarki, przygotowanie płótna przekładkowego, nawijanie
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Sulęcin (lubuskie)
Planowanie obiektów do remontów, przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15. Wynagrodznie 3027 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
pakowanie mięsa i wędlin
Zakłady Mięsne Mielczarek Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Komorniki (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie chemiczne; mile widziane doświadczenie; znajomość przyrządów do pomiarów (chemicznych); zakres obowiązków: analiza próbek, pobieranie próbek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"PANORAMIC OSCAR" A. D. W. E. K. Bielscy S.C. - 2016-08-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,ewidencjonowanie składek,ustalanie obowiązku ubezpieczenia,rozliczenia z płatnikami składek,wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-01-20 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
malowanie pomieszczeń
Zakład Remontowo-Budowlany "ELLA" - 2017-07-12 - Sochaczew (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)