INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRAN呕Y SANITARNEJ(NR 3778) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRAN呕Y SANITARNEJ(NR 3778)
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wysoko艣膰 wynagrodzenie + dodatek na sta偶- pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wysoko艣膰 wynagrodzenie + dodatek na sta偶- pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
- wysoko艣膰 wynagrodzenie + dodatek na sta偶- pracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRAN呕Y SANITARNEJ(NR 3778)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 08.07.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalno艣ci
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. CV.2. List motywacyjny.------------------Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu tej /oraz przysz艂ych* rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niew艂a艣ciwe wykre艣li膰------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, 偶e:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzib膮 w Bydgoszczy 85-915, ul Podchor膮偶ych 33, reprezentowany przez Szefa Zarz膮du, zwany dalej Zarz膮dem.I. W sprawie ochrony danych osobowych mo偶na skontaktowa膰 si臋 z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarz膮du. II. Cele i podstawy przetwarzania B臋dziemy przetwarza膰 Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikaj膮cego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodzic贸w, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykszta艂cenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstaw膮 przetwarzania wy偶ej wymienionych danych osobowych jest obowi膮zek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych ni偶 wskazane w punkcie powy偶ej, przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w zwi膮zku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci potrzebnych do pracy na okre艣lonym w og艂oszeniu stanowisku. Podstaw膮 przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania fakt贸w, wykazania wykonania obowi膮zk贸w (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przysz艂ych proces贸w rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, li艣cie motywacyjnym i innych dokumentach. Podstaw膮 przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa os贸b, kt贸rych dane dotycz膮Zgodnie z RODO, przys艂uguje Pani/Panu prawo 偶膮dania dost臋pu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo 偶膮dania ich sprostowania (poprawiania), usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a tak偶e prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powy偶ej w pkt II.Powy偶sze 偶膮dania mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przys艂uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez czas niezb臋dny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane b臋d膮 przechowywane przez okres przedawnienia roszcze艅 wynikaj膮cych z przepis贸w prawa, a tak偶e przez czas, w kt贸rym przepisy nakazuj膮 nam przechowywa膰 dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres 12 miesi臋cy od daty wyra偶enia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie b臋d膮 przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykszta艂cenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzi臋cia udzia艂u w danym procesie rekrutacyjnym. W pozosta艂ym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, 偶e nie podejmujemy decyzji w spos贸b zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o mo偶liwo艣ci wycofania zgodyW ka偶dej chwili przys艂uguje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofni臋cie zgody nie wp艂ywa na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. O艣wiadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych mo偶na przes艂a膰 na adresy wskazane w pkt I.------------------Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobi艣cie w siedzibie Rejonowego Zarz膮du Infrastruktury Bydgoszcz, ul. Podchor膮偶ych 33, w kancelarii, w zamkni臋tej kopercie, w godzinach 7.30-11.30 i 13.30-15.30
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.07.2019
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 07.08.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4b6d82a5cf548747b71936e433aca7f
Podobne oferty pracy
Ch臋ci do pracy. Mo偶liwo艣c przyuczenia do zawodu.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Handlowe "SUPROMAR" Mariusz Suprowicz - 2015-12-15 - Racib贸rz (艣l膮skie)
1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami, zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanie realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie,7) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
- opracowanie programu wsparcia w zakresie optymalizacji umiej臋tno艣ci ruchowych niepe艂nosprawnych ruchowo uczestnik贸w,- prowadzenie 膰wicze艅 usprawniaj膮cych uk艂ad ruchowy, rozlu藕niaj膮cych, zmniejszaj膮cych spastyczno艣膰 mi臋艣ni itp.,- prowadzenie 膰wicze艅 wspomaganych, oddechowych, og贸lnokondycyjnych, oporowych, rozci膮gaj膮cych,- prowadzenie masa偶u klasycznego.praca w wymiarze 0,5 etatupraca dotyczy 艢rodowiskowego Domu Samopomocy "S艂oneczko"
Zesp贸艂 Dom贸w Pomocy Spo艂ecznej i O艣rodk贸w Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ci臋cie materia艂u i pospawanie w elementy, balustrady, kraty, drzwi
Zak艂ad 艢lusarski J. Zawistowski ul. Mireckiego 12 - 2016-03-09 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru budowlanego , udzia艂 w odbiorach technicznych i naradach, sporz膮dzanie harmonogram贸w, kontrola bud贸w, sprawdzanie kosztorys贸w.
Rejonowy Zarz膮d Inwestycji Cz艂uch贸w Sp贸艂ka z o.o. - 2019-03-28 - Cz艂uch贸w (pomorskie)
Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7.30-15.30 w Ko艂obrzegu przy ul. Gryfit贸w 4-6.Wi臋cej informacji nt. oferty pracy znajduje si臋 na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2017-10-16 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z postanowieniami przepis贸w ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachograf贸w cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodno艣ci i nadzoru rynku;- udzia艂 w czynno艣ciach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepis贸w ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udzia艂 w przeprowadzaniu kontroli wewn臋trznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materia艂贸w dotycz膮cych zada艅 realizowanych przez Urz膮d;- przygotowywanie materia艂贸w do projekt贸w dokument贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci9膮 Urz臋du;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarz膮dzania;- aktualizacja dokuemnt贸w systemu zarz膮dzania. Miejsce pracy: Okr臋gowy Urz膮d Miar we Wroc艂awiu, ul. M艂odych Technik贸w 61/63, Wydzia艂 Masy i Si艂y. Sala F. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 71 358 02 20.
Okr臋gowy Urz膮d Miar Wroc艂aw - 2018-07-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga maszyn numerycznych do obr贸bki kamienia: CNC, PROMASZ, WATER JET
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - 呕ary (lubuskie)
CI臉CIE WZMOCNIE艃 I PROFILI PCV, ZBROJENIE PROFILI, ZGRZEWANIE, OKUWANIE, SZKLENIE, MONTA呕 GOTOWEJ STOLARKI W OBIEKTACH, PRACE POMOCNICZE - ROZ艁ADUNEK MATERIA艁脫W, ZA艁ADUNEK PRODUKT脫W.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (艂贸dzkie)
Monta偶 instalacji elektrycznych tras kablowych, konserwacja urz膮dze艅 elektrycznych, drobne prace budowlane
COMAS GROUP - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie 艣niadania i og贸lne poj臋cie o obiedzie
Hotel "Bliza" - 2017-03-13 - Jastarnia (pomorskie)
wyka艅czanie wn臋trz bus贸w do przewozu os贸b
RYSZARD TURLEJ PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE NAPRAW I OBS艁UGI POJAZ脫W "HIT-BUS" - 2018-04-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wyszukiwanie przetarg贸w i towar贸w za granic膮, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, wsp贸艂praca z ambasadami oraz ministerstwami obrony
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rembert贸w (mazowieckie)
鈥onta偶 konstrukcji i paneli fotowoltaicznych na wysoko艣ci i na ziemi鈥raca zgodnie z projektem i rysunkiem technicznym 鈥raca w zespo艂ach trzyosobowych: dw贸ch monter贸w i elektryk, na terenie ca艂ej Polski - od poniedzia艂ku do pi膮tku. Praca w formie dojazdowej b膮d藕 z zapewnionym noclegiem, w zale偶no艣ci od lokalizacji i wielko艣ci instalacji.
PVP KONSULTING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-05 - D臋bica (podkarpackie)
Sprzeda偶 art. spo偶ywczych
AGENCJA GOSPODARCZA "AGOS" Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Pu艂awy (lubelskie)
Uczestniczenie w przegl膮dach u偶ytkowanych obiekt贸wWypisywanie zapotrzebowa艅 na materia艂y w celu wystawienia dowod贸w przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawid艂owego wykorzystania materia艂贸wWykonywanie rozlicze艅 prac remontowychRejestrowanie wydatk贸w poniesionych na konserwacj臋 obiekt贸wNadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem ksi膮偶ek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zg艂oszonych usterekProwadzenie miesi臋cznej ewidencji czasu pracy pracownik贸w zespo艂u.
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2017-12-04 - Che艂m (lubelskie)
Prowadzenie w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy ca艂okszta艂tu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, zwi膮zanych z remontami i eksploatacj膮 budynk贸w zarz膮dzanych prze Miejski Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. r贸wnie偶 na wysoko艣ci). Szczeg贸艂owy zakres obowi膮zk贸w w Dziale Kadr. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony 6 m-cy. Szczeg贸艂owe informacje dost臋pne s膮 na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAK艁AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Pi艂a (wielkopolskie)
wyk艂adanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprz膮tanie w szkole w Ko偶uchowie.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Ko艂akowskiego w Ko偶uchowie - 2017-12-21 - Ko偶uch贸w (lubuskie)
Praca inspektora ds. inwestycji - nadz贸r nad realizowanymi w ogrodach inwestycjami, realizowanie um贸w czasowego zaj臋cia teren贸w, rozpatrywanie wniosk贸w o dotacje.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawc膮: gk-op-pzd (at) o2.pl, 71 3544160 lub osobi艣cie
POLSKI ZWI膭ZEK DZIA艁KOWC脫W - OKR臉G WE WROC艁AWIU - 2018-06-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Kierowanie pojazdem osobowym
I K SP. Z O.O. - 2019-02-14 - Gda艅sk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)
Wykonywanie zada艅 z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obs艂uga system贸w elektronicznych maj膮cych zastosowanie w zespole ds. bezpiecze艅stwa 偶ywno艣ci, kontrola i realizacja Krajowego Programu bada艅 kontrolnych substancji niedozwolonych, pozosta艂o艣ci chemicznych, biologicznych, produkt贸w leczniczych i ska偶e艅 promie艅iotw贸rczych u zwierz膮t, w produktach pochodzenia zwierz臋cego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierz膮t, w aspekcie oceny spe艂nienia wymog贸w.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
AMS S艂awi艅scy s.j. - 2016-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
Proste prace produkcyjne, przenoszenie, ustawianie na stojakach front贸w meblowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 (sporadycznie praca dwuzmianowa), w Bielsku-Bia艂ej.
Amarion Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-11-21 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Obsluga komputera. Obsluga medi贸w spo艂eczno艣ciowych firmy. Selekcja informacji. Nauka prowadzenia kampanii reklamowych, bada艅 marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obs艂ugi technicznej nieruchomo艣ci zarz膮dzanych przez MZGM , w szczeg贸lno艣ci : prowadzenie spraw w zakresie obs艂ugi technicznej oraz Ksi膮偶ek Obiekt贸w Budowlanych, analizowanie i bilansowanie rob贸t remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewn臋trzne ,na podstawie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w oraz ich technicznego wyposa偶enia, przygotowywanie zam贸wie艅 m.in. na przegl膮dy techniczne budynk贸w i czyszczenie przewod贸w kominowych na wy艂onienie us艂ug Pogotowia Technicznego , na inwentaryzacj臋 budynk贸w, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bie偶膮cych napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikaj膮cych z awarii w budynkach i lokalach zarz膮dzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozlicze艅, Bie偶膮ca wst臋pn膮 kontrola realizacji um贸w, sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotycz膮cych pogotowia technicznego , przegl膮d贸w budowlanych, us艂ug kominiarskich , sprawdzanie kosztorys贸w powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostan贸w przeznaczonych do konserwacji i remont贸w , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz piec贸w, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbi贸r rob贸t remontowych.
MIESZKANIOWY ZAS脫B GMINY MIEJSKIEJ CHODZIE呕 - 2018-06-07 - Chodzie偶 (wielkopolskie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:informowa艂a pracodawc臋 jako administratora danych lub przetwarzaj膮cego dane osobowe oraz pracownik贸w o obowi膮zuj膮cych przepisach o ochronie danych osobowych, prowadza艂a doradztwa w tym zakresie, monitorowa艂a przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzaj膮cego dot. dzia艂alno艣ci ochrony danych osobowych, szkoli艂a pracownik贸w w zakresie ochrony danych osobowych,udziela艂a na 偶膮danie zalece艅 co do oceny skutk贸w dla ochrony danych oraz monitorowa艂a wykonanie zalece艅, pe艂ni艂a punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych, wsp贸艂pracowa艂a z pracodawc膮 w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2700 -3360 z艂 brutto (p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat). Praca o prac臋 na na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy, docelowo na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygni臋ciu naboru od 1 wrze艣nia 2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze umo偶liwiaj膮ce prawid艂ow膮 realizacj臋 powierzonej funkcji. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe przy 艣rednim 5 lat, a przy wy偶szym 4 lata pracy. Wymagana znajomo艣膰 krajowych i europejskich przepis贸w i norm w zakresie bezpiecze艅stwa informacji i ochrony danych osobowych w szczeg贸lno艣ci RODO, znajomo艣膰 polskich przepis贸w wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomo艣膰 procedur administracyjnych, prawa o艣wiatowego i funkcjonowania jednostki samorz膮du terytorialnego.Wymagania dodatkowe: do艣wiadczenie w pe艂nieniu funkcji Administratora Bezpiecze艅stwa Informacji.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2018-07-20 - Katowice (艣l膮skie)