INSPEKTOR/SPECJALISTA Skarżysko-Kamienna oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|4
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w obszarze ochrony zdrowia. Znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych; znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych; zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, znajomość przepisów KPA; mile widziane doświadczenie w obszarze ochrony zdrowia i znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
danePracodawcy_nip: 6631609127
danePracodawcy_regon: 000308318
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -aktualne CV;-list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: skarżyski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2610
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947716
Adres strony pracodawcy: http://zoz.com.pl
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e4e6f7f47bc5007296ad5a41cdd5def
Podobne oferty pracy
PEŁNA OFERTA,OGŁOSZENIE NR 46575- (informacja na temat wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz wymagań niezbędnych i dodatkowych) znajduje się na stronie internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.plw zakładce: WOLNE STANOWISKA PRACY/WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJwymagania niezbędne:posiadanie obywatelstwa polskiego,korzystanie z pełni praw publicznych,nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-04-25 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem, sporzadzanie analiz, obsługa programu graficznego, równoważny czas pracy
"SPOŁEM" POZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego oraz konserwuje i dokonuje niezbędnychnapraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeńadministruje siecią PSTD oraz siecią INTERNET w celu dostarczenia aktualnych informacjiadministruje stanowiska komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych w celu wspomagania pracy komórekdo spraw OIN pod kątem informatycznymuruchamia i wdraża nowe systemy i rozwiązania teleinformatyczne w celu usprawnienia dostępu do baz danych iinnych aplikacjiprzetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracyPolicjiwspółpracuje w dziedzinie informatyki z właściwą komórką organizacyjną Wydziału Łączności i Informatyki KWP wcelu uzyskania bieżących informacji
Komenda Miejska Policji - 2016-10-14 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przygotowywanie elementó do spawania, cięcie, szlifowanie, montaż urządzeń, pomp, wymienników, sprężarek, rurociągów i armatury oraz konstrukcji wsporczychWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, umiejetność wykonywania prac ślusarsko-monterskich, uprawnienia do wykonywania prac na wysokości, 6 miesięczne doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat."B"
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
Nadzorowanie remontów budynków będących w zasobach Spółdzielni, prowadzenie książek obiektów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ENERGETYK" - 2020-04-16 - Rzeszów (podkarpackie)
koszenie trawy, grabienie liści, cięcie żywopłotów, wycinka chwastów, drzew i krzewów, zamiatanie chodników.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Piła (wielkopolskie)
utrzymanie czystości, karmienie, podawanie leków, pomoc w ubieraniu, pomoc w rehabilitacji
NZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Dom Seniora "Kordeckiego" - 2016-08-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
GRYNHOFF HOTELE Sp. z o. o. Sp. K - 2016-05-12 - Mielno (zachodniopomorskie)
RZEŹNIK-MASARZ
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-04-24 - Dębica (podkarpackie)
Lakierowanie elementów drewna, MDF. Praca w godz 7-15.
"Stolarstwo" Kazimierz Głąbicki - 2018-06-01 - Krzeszów (dolnośląskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-07-17 - Choroszcz (podlaskie)
spawanie łukiem elektrycznym elementów stalowych, łączenie palnikiem gazowym elementów konstrukcyjnych
EUROVIA KRUSZYWA S.A - 2017-07-05 - Graniczna (dolnośląskie)
Manicure, pedicure, przedłużanie żelem, akrylem, manicure frezarkowy, klasyczny.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE PIELĘGNACJI DŁONI I STOP, HENNA BRWI I RZĘS, DODATKOWO PRACODAWCA OFERUJE MOŻLIWOŚĆ DARMOWYCH SZKOLEŃWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI KOSMETYCZNE-MANICURE, PEDICURE, UPRAWNIENIA KOSMETYCZKI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W MANICURE, PEDICURE, HENNA, SŁABA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO.PRACA OD 9-17, 13-20PRACA NA 0,5 ETATU
GABINET DAWID SIKORSKI - 2018-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów
Smażalnia Ryb SMAKOSZ Anna Bojanowska - 2016-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tankowanie samochodów, obsługa klientów, przyjmowanie towarów, itp.
KRAK-TAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Tarnów (małopolskie)
pakowanie akcesoriów
e5 Polska Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
-składanie elementów deskowania -spozrądzanie przedmiotu robót związanych z wykonywaniem i montażem elementów szalunku, montowanie i demontowanie szalunków, montowanie i demontowanie deskowania, transportoewanie ręćzne i mecha niczne deskowania, wykonywanie obróbki elementów drewnianych, wykonywanie innych konstrukcji drewnianych.Żarów + częśte wyjazdy w delegacje.
Polska Ceramika Ogniotrwała Serwis S.A. - 2018-09-26 - Żarów (dolnośląskie)
Wykładanie towaru na półki i praca na kasie. Zatrudnienie na początek pracodawca oferuje w wymiarze 3/4 etatu z możliwością dopracowywania do pełnego etatu. Mile widziane wykształcenie zawodowe, koniecznie książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Sposób aplikowania: należy wypełnić kwestionariusz osobowy dostępny w punkcie informacyjnym w siedzibie Pracodawcy (Kaufland Wejherowo).
"Kaufland" Market Wejherowo - 2016-10-14 - Wejherowo (pomorskie)
wsparcie w procesach organizacji szkoleń oraz realizacji szkoleń wstępnych BHP, wsparcie w organizacji eventów dla klientów firmy wsparcie w organizacji opracowania wymaganych przepisami prawa dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Lublin (lubelskie)
Znajomość ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo Energetyczne i ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość rozporzadzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania, obsługi programów kosztorysowych (preferowany NORMA PRO).
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-02-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie szkoleń oraz doradztwo i nadzór w zakresie przestrzegania przepisów BHP i warunków pracy w jednostce. Praca na 0,25 etatu.
Komenda Powiatowa Policji - 2017-11-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obsługi technicznej codziennej, okresowej, transportowej, sprawdzanie stanu technicznego żurawia, przemieszczanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Zabłocie (mazowieckie)
KOORDYNOWANIE PRAC POKOJOWYCH, SPORZĄDZANIE GRAFIKÓW, ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW HIGIENY, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW, ZASTĘPOWANIE POKOJOWYCH
EFEKT WLEKLIŃSCY SP.J. - 2020-02-26 - Września (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych na terenie powiatu krośnieńskiego z zakresu działania organu nadzoru budowlanego, przygotowywanie pism, przyjmowanie interesantów.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KROŚNIE - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
Wspieranie przedsiębiorczości i planowania strategicznego, współpraca ze służbami zatrudnienia w zakresie aktywizacji rynku pracy, tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych Powiatu, podejmowanie działań na rzecz rozwoju i ożywienia gospodarczego Powiatu i regionu, a w szczególności organizowanie prezentacji gospodarczych Powiatu na targach i imprezach wystawienniczych, we współpracy z organami administracji rządowej, samorządowej oraz organizacjami gospodarczymi, przygotowywanie informacji i analiz w zakresie rozwoju gospodarczego, tworzenie baz danych firm powiatu płockiego oraz obiektów do zagospodarowania na terenie powiatu w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć gospodarczych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-03-10 - Płock (mazowieckie)
Kontrola zasiewów rolnych.
ProGIS sp. z o.o. - 2016-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)