INSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie;5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim;Znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych.Osoba, która nie była zatrudniona w administacji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Chorzów (śląskie)
pozyskiwanie i rozprowadzanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Gościejewo (wielkopolskie)
kontrola:- międzyoperacyjnej produkcji w toku- przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników - jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy Kartoszyno
GRAAL SA - 2016-03-23 - Kartoszyno (pomorskie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
- Przygotowywanie elementów do lakierowaniaDla chętnych możliwość nauczenia się lakierowania elementów karoserii.
BLACHARSTWO MECHANIKA POJAZDOWA Krzysztof Hinderer - 2019-01-18 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
obsługa gości w ośrodku wypoczynkowym ( kelnerowanie , sprzątanie , gotowanie )
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
zapewnianie profesjonalnej obsługi w sklepie, kierowanie podległym zespołem pracowników,aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach,dbanie o ekspozycję towarów zgodna ze standardami sklepu,utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami sklepu
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-22 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
Praca w dziale finansowym
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert i aukcji w oparciu o dostępne narzędzia i produkty; koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia; obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2015-12-30 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wola Wiśniowa (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie swiadczeń i wystawianie faktur do LOW NFZ, przygotowywanie wniosków ofertowych oraz kontraktowanie świadczeń z LOW NFZ
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace murarskie
PPUH Przemko Przemysław Lewczuk - 2016-03-17 - Cieszyn (śląskie)
rozwożenie towarów spozywczych do sklepów, restauracji itp., wniesienie towaru do klienta oraz zebranie gotówki
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-05-05 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
segregacja złomu, praca przy maszynie do cięcia złomu
IMA OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego realizowanych na terenie działalności RZGW w Poznaniu, Zarządu Zlewni Noteci w Bydgoszczy.Wykonywanie obowiązków z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, określonych art. 61-71 (rozdział 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z póź. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 7 tej ustawy, a w szczególności: dokonywanie uzgodnień, opiniowanie dokumentacji, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń, nadzór inwestorski, udział w odbiorach robót.Dokonywanie okresowych przeglądów wszystkich zagród oraz uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji oraz sporządzanie okresowych sprawozdań.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań remontowych budynków i zagród.Udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu zleceń oraz zawieraniu umów na roboty, dostawy, usługi.Uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z codziennym funkcjonowaniem magazynu, prowadzenie załadunku, rozładunku oraz układanie towaru w magazynie, dbanie o porządek oraz czystość na terenie magazynu. Praca w wymiarze 1/2 etatu, dwuzmianowa w godzinach 6.00-10.00 i 14.00-18.00 na terenie całego kraju (obecnie Bielsko-Biała, w przypadku pracy poza terenem Bielska-Białej dojazd i ewentualne zakwaterowanie leży po stronie pracownika). Praca związana z dźwiganiem do 20 kg częściej niż 4 razy na godzinę oraz na wysokości powyżej 3 metrów.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny z zawodem
Hotel "PARADISO" Ziółkowski Piotr - 2016-06-22 - Suchedniów (świętokrzyskie)
odbieranie wydrukowanych arkuszy z maszyny i układanie ich na paleciepraca na umowę na czas okreslony (1 rok) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, praca na dwie zmianyoferta dostepna w sali H
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3051118.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2018-02-09 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Wynagrodzenie: 2500 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
transport towarów międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kluczbork (opolskie)
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
Szycie elementów odzieży damskiej. Obsługa maszyn:autolap, dziurkarak, guzikarka, ryglówka, gumo - paskówka, lamowarka
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
praca
"ATOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace wysokościowe przy użyciu technik alpinistycznychWysokość wynagrodzenia od 20 zł/h brutto. Możliwość przyuczenia do zawodu oraz zapewnienie szkoleń. Praca na terenie Polski. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 509 496 429.
ASEKURACJA PRACE WYSOKOŚCIOWE TECHNIKĄ ALPINISTYCZNĄ-USŁUGI BUDOWLANE ROSIAK PAWEŁ - 2017-04-26 - Płońsk (mazowieckie)